[MaxiPDA] Efektler v3.0 Symbian^3 Refresh-FP1-FP2 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

asigsasi

asigsasi

Üye
o zaman sen de cfw yüklü refresh için olanı indir yükle
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar


hfs

Üye
o zaman sen de cfw yüklü refresh için olanı indir yükle
yükledim ama bir değişiklik olmadı.
ziplerden birini seçiyorum hemen açılıyor ama efekt değişmedi
bir de bu işlemden sonra farkettim ki internete giremiyorum
 
asigsasi

asigsasi

Üye
internet ile bu programın alakası yok bu zipten çıkan dll dosyasını c sys bin içine attınmı
 

hfs

Üye
attım.
zipli dosyaların birini seçiyorum tıklıyorum, açılıyor
sonra ne yapmam gerekiyor. açılan sayfayı kapatacakmıyım
telefonu mu kapatacağım
 
asigsasi

asigsasi

Üye
kardeşim menüye efektler adında bir uygulama gelecek oradan seçecek sin
 
  • Beğen
Tepkiler: hfs

hfs

Üye
kusura bakma arkadaş seni de bayağı uğraştırdım.
menü aklıma gelmedi.
sorun çözüldü. internet sorunu da rom patcher'da yanlışlıkla lock gprs işaretlemişim.
bolca hem size hem de konuyu açan arkadaşa teşekkürler. çok güzel bir uygulama
 
asigsasi

asigsasi

Üye
rica ederim leri levent yapıyor :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:) :) :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi

i-gencer

Üye
c sys bin içinde aknsvr.dll dediğiniz şey yok arkadaşlar. yenisini de kopyalamaya çalışırken dosya açılamadı diyor xplore de. efekt uygulandı diyor programda ama yinede cfw nin içindeki efekt çıkıyor sürekli
 

tracyonur

Üye
kardeşim eline saglık. bende şu an bi cfw yüklü ve onun efektini begeniyorum. Fakat ara ara Bu uygulamayı yükleyip efekt kullanmak istiyorum. Fakat sonra cfwnin kendi efektine nasıl dönücez ondan bahsetmemişsin ilk sayfada?? -belle refresh kullanıyorum-
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
c sys bin içinde aknsvr.dll dediğiniz şey yok arkadaşlar. yenisini de kopyalamaya çalışırken dosya açılamadı diyor xplore de. efekt uygulandı diyor programda ama yinede cfw nin içindeki efekt çıkıyor sürekli

İndirdiğin zip pkaeti ile gelen aknskinsrv.dll dosyasını c sys bin içine atmalısın yoksa bu uygulamanın efektleri çalışmaz sistem efektleri çalışır
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim eline saglık. bende şu an bi cfw yüklü ve onun efektini begeniyorum. Fakat ara ara Bu uygulamayı yükleyip efekt kullanmak istiyorum. Fakat sonra cfwnin kendi efektine nasıl dönücez ondan bahsetmemişsin ilk sayfada?? -belle refresh kullanıyorum-
İstersen cfw den yani z içine artık nereye gömüldüyse o efektleri zipleyip bu uygulama ile kullandırtabilirsin veya c sys bin içindeki aknskinsrv.dll dosyasını yeniden adlandırıp farklı isim verirsen örnek aknskinsrv2.dll gibi ve telefonu kapatıp açarsan orjinal yani cfw efektlerini kullanırsın bu uygulamanın efektleri devre sokmak istersen aknskinsrv2.dll dosyasını tekrar eski isimine yani aknskinsrv.dll yapıp kapatıp açman yeter mantık belli 1 bu uygulama ile gelen dll bu uygulamaya yol verir 2 bu uygulama ile gelen dll ninismini değiştirsen (devre dışı kalır) orjinal dll devreye girer. orjinal dll z içinde senin elle attığın c içinde c, z den her zaman üstündür.
 

erhanred

Üye
samsung note 2 efekti belle için yokmu
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
onun efekti fxml biçimde ise uyarlanabilir meşhuur sözcük portlanabilir :)
 
5800c601

5800c601

Üye
süper olmuş eline sağlık kardeşim
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim i güle güle kullan
 

Hakkı1234

Üye
yukarda birine de olmuş herşeyi yaptım kapatıp açarken nokia yazısında takılıyo sonra tekrar kapanıyor bende hard format attım . olması için ne yapmam gerek acep?
 


Üst Alt