[MaxiPDA] Efektler v3.0 Symbian^3 Refresh-FP1-FP2 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

asigsasi

asigsasi

Üye
tamam dostum hayırlı olsun vatana
 


Ferzan

Ferzan

Üye
bazı efektlerde kararma oluyor oda efektlerden dolayı sanırım
 
asigsasi

asigsasi

Üye
o kararma genelde efektler den ve numara çeviri yapan tuşa basınca oluyor fakat her efekt yapmıyor
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
maximod ta hiç karsilastin mi karar ma sorunu ile
 
Ferzan

Ferzan

Üye
o kararma genelde efektler den ve numara çeviri yapan tuşa basınca oluyor fakat her efekt yapmıyor
evet bende de numara çevirme butonuna tıklayınca oldu


- - - Eklendi - - -

maximod ta hiç karsilastin mi karar ma sorunu ile
yaklaşık 2 saat önce bu programı yükledim birkaç efekt denedim sadece 1 efekt de kararma sorunu oldu içindeki 10 efekt değildi sadece program içinden ekektleri indir kısmındaki bütün ekeftleride indirip yüklemiştim onlardan biri yaptı ismine dikkat etmemiştim keşke baksaydım ismine söylerdim hangi efekt olduğunu...
 
mustipa

mustipa

Üye
Benim çok sevdiyim effects var kemdark diye sadece arama yaparken kararma oluyor
 
Pringles

Pringles

Üye
arkadaşlar bazı efeklerde kararma yapıyor ekran gelmiyor ben fp2 kullandığım için bazı efekler fp2 uyumlu olmuyor galiba arama ekranında kararma yapıyor bu sorun normal bişi bence

- - - Eklendi - - -

kardeş fp2 sonuc olumlu ama effekleri bulmuyor nere atıcam kendi effeklerimi ?
 
asigsasi

asigsasi

Üye
zip dosyalarını f resource içine atacak sin
 
Pringles

Pringles

Üye
tamam hallettim kendim çözüm buldum teşekkür ederim sorunsuz çalışıyor fp2 :alkis
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
konu anlatımı fp2 için biraz eksik bu gece tamamlarım
 
kiraz.muhammed1

kiraz.muhammed1

Üye
vayy ellerine sağlık abi nefis olmuş harika çalışıyor çok teşekkür ederim:)
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim güle güle kullan
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
Çokk :tşk: diyorum on numara olmuş :d: :d: :d:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim güle güle kullanin
 
muron70

muron70

Üye
hocam ben c ye girdiğimde sys bin kısmı yok hackli falan mı olması gerek telefonun.
 
asigsasi

asigsasi

Üye
telefonu hacklemen gerekiyor
 

isamey

Üye
Teşekkürler eline sağlik
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 


Üst Alt