[MaxiPDA] Efektler v3.0 Symbian^3 Refresh-FP1-FP2 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

smh60

smh60

Üye
Çok teşekkürler müthiş uygulama
 


yesilyol22

yesilyol22

Üye
Ellerinize sağlık güzel bir çalışma olmuş
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Tekrar teşekkürler
 
qramaphonedzie

qramaphonedzie

Üye
merhaba uygulamayi yuklemeden once font zoomer yukluydu telefonumda ama uygulamayi yukledikten sonra yazi tipim defaulta dondu font zoomerdam degiatirsem de olmuyor cozumu varmidir
edit:sorunum halloldu tesekkurler uygulama icin
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yazı tipi alakası yok bunun efekt tema ile alakalıdir yazı tipide tema ile ikisinin ortak noktası temadır başka bir tema dene sorun o olabilir
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim güle güle kullan
 
larten123

larten123

Üye
:tşk:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
belleplus

belleplus

Üye
Saol bilader süper oldu
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim bilader
 
belleplus

belleplus

Üye
Bilader ben bunu yaptım süper eline sağlık... bir efekti kurdum önce olmadı sonra restart attım sonra oldu... ama başka bir efekt yapıyorum yükleniyor uyarısı geliyor sonra program kapanıyor bi değişiklik olmuyor... bi yardım edersen çok ii olur şimdiden teşekkürler... :)
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
openall yamasının açık olması gerekiyor
 

berk15641

Üye
ilk başta çok teşekkürler bundan vazgeçip maximod yapmaya karar verdim. geri nasıl kaldırıyouz peki ?
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bunu kaldır ve c sys bin içinden aknskinsrv.dll dosyasını farklı adlandır yeter sonrası maximod kurulumu
 
kiraz.muhammed1

kiraz.muhammed1

Üye
abi sanırım bu pro, font zoomer ı bozuyo ya da ben öyle bi sonuca vardım
 
asigsasi

asigsasi

Üye
yok ben de kullanıyorum sıkıntı yok
 
tayfun14

tayfun14

Üye
süper oldu ılk efektı yukleyınce kapatıp açmak şart ama tek seferlık c7 belle refrehs denenmıstır süper oldu tşk
 

tolgatavli

Üye
ekrani yatay dikey çevirirken üygülanan efectin adi nedir acaba ( ) fxml
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bunun hakkında konu vardi onu bulup ordan bakabilirsin
 


Üst Alt