Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
[MaxiPDA] Efektler v3.0 Symbian^3 Refresh-FP1-FP2 Unsigned Türkçe - MaxiPDA
Sponsorlu Bağlantılar
smh60
Üye
Çok teşekkürler müthiş uygulama
yesilyol22
Üye
Ellerinize sağlık güzel bir çalışma olmuş
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
rica ederim
Kayahan14
Üye
Tekrar teşekkürler
qramaphonedzie
Üye
merhaba uygulamayi yuklemeden once font zoomer yukluydu telefonumda ama uygulamayi yukledikten sonra yazi tipim defaulta dondu font zoomerdam degiatirsem de olmuyor cozumu varmidir
editorunum halloldu tesekkurler uygulama icin
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
yazı tipi alakası yok bunun efekt tema ile alakalıdir yazı tipide tema ile ikisinin ortak noktası temadır başka bir tema dene sorun o olabilir
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
rica ederim güle güle kullan
larten123
Üye
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
belleplus
Üye
Saol bilader süper oldu
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
rica ederim bilader
belleplus
Üye
Bilader ben bunu yaptım süper eline sağlık... bir efekti kurdum önce olmadı sonra restart attım sonra oldu... ama başka bir efekt yapıyorum yükleniyor uyarısı geliyor sonra program kapanıyor bi değişiklik olmuyor... bi yardım edersen çok ii olur şimdiden teşekkürler...
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
openall yamasının açık olması gerekiyor
berk15641
Üye
ilk başta çok teşekkürler bundan vazgeçip maximod yapmaya karar verdim. geri nasıl kaldırıyouz peki ?
noss_bar
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
Bunu kaldır ve c sys bin içinden aknskinsrv.dll dosyasını farklı adlandır yeter sonrası maximod kurulumu
kiraz.muhammed1
Üye
abi sanırım bu pro, font zoomer ı bozuyo ya da ben öyle bi sonuca vardım
asigsasi
Üye
yok ben de kullanıyorum sıkıntı yok
tayfun14
Üye
süper oldu ılk efektı yukleyınce kapatıp açmak şart ama tek seferlık c7 belle refrehs denenmıstır süper oldu tşk