[MaxiPDA] Efektler v3.0 Symbian^3 Refresh-FP1-FP2 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar



noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
fxml düzenleme yaz bulursun bir zamanlar denk geldim öyle bir konuya şuan mobilim akşama link atarım
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet işte link nerde
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:utandım: :utandım:
 

semerkent

Üye
ben indirmedm ama olsun yinede güzelmiş ellerine sağlık hem zaten ben uğraşmayı seviyorum boyuna cfye atıp yeniden flash atıyom
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 

gnmkbn

Üye
1 Önceden C sys bin içinde aknskinsrv.dll varsa yeniden farklı isimde (aknskinsrv2.dll) adlandırın.
2- İndiridiğiniz.zip paketindeki aknskinsrv.dll dosyasını c sys bin içine kopyalayın.

müdür şu kısmı tekrar aydınlatabilir misin? aknskinsrv.dll dosyasını bulamadım zip paketinde
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nasıl yok olmaz olur mu var hepsiinde
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Levent abi ben X-Plore ile C'ye giriyorum orada sys diye klasör var ama içinde bişey yok. Ne eksik ki bende? Bir de ben telefona
mod yapmadım yapmam gerekiyor mu?
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefonun hackli olmalı ve rompacher içinden open all yamasının açık olması gerekiyor
 
Rancho

Rancho

Üye
Efektlerin nasıl oldğuyla ilgili bi video atsanız hiç fena olmaz
telefonum hackli değil efektlerin nasıl olduğunu görürsek enazından hackleyip yüklemeyi denerim :)
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Beğeniceğine garanti veririm içinde 85 efekt var hangi birinin videosunu çekeyim ama bu uygulama içinde bulunan efektler site de tek tek paylaşılmıştır onların videosuna bakabilirsin jin hao örnek sadece
 


Üst Alt