MaxiCep Okey Turnuvası "MaxiOkey" Başlıyoooor!!!

Sponsorlu Bağlantılar

lovestar

lovestar

Üye
bende katılıyorum arkadaşlar.mynet üzerinden falanmı olcak nasıl yapcaz...
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Katılmak isteyen arkadaşları ekledim. Aramıza hoş gelmişler, sefa getirmişler!..

Evet, maçlar mynet üzerinden olacak.
Haftasonu başlıyoruz maçlara!..

 
by_hükümdar

by_hükümdar

Üye
Mümkünse Bende Katılmak İstiyorum.
 
greenmile

greenmile

Üye
maçlara haftasonu başlayacagımıza gore eşleşme kuraları ne zaman olacak?
 
erfc20

erfc20

Üye
benide yaz kardes
 

ibrahim0740

Üye
ben yeni kayıt oldum tühhhhh be
 
byilmazZ

byilmazZ

Üye
bende katılacağım :oke:
 

heromexs

Üye
bnde yeni kayıt keske katılabılseydım
 

akınow

Üye
akınow
 
yunus yavuz

yunus yavuz

Üye
bende katılmak istiorum
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
40 kişiyi bulduğumuzda alımlar sona erecektir.
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
40 kişiyi bulduğumuzda alımlar sona erecektir.
36 yeterliydi ya :( hafta sonu oldu zaten. bence hemen eşleşmeler yapılmalı çünkü oyun için baya zaman lazım 4 kişi aynı anda online olması sorun olucaktır
 

reggaa

Üye
Bende katılabilirmiyim ...
 
greenmile

greenmile

Üye
vaay acaba ortagım kim olcak merak ediyorum şimdiden...
 
emre 1994

emre 1994

Üye
nasıl katılcaz
 
MuSTaFa..!

MuSTaFa..!

Üye
bnde katılmak istiyorum (bursada oturuyorum)(online mı olacak?)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Evet turnuva online olarak mynet üzerinden yapılacak.

Büyük ihtimalle ilk turda eşli değil herkes tek oynayacak, daha sonrasında sayı azaldıktan sonra eşli olarak devam edilecek. Praetor yakında kuralları açıklayacaktır, şuan düşünülen bu, sayıya göre ayarlama yapmaya çalışıyoruz. :oke:
 
greenmile

greenmile

Üye
tekli olursa tek kişide kazanabilir bir masada sonraki turlarda sorun olmaz mı?
 

Benzer Konular



Üst Alt