İpucu lumia almak istiyorum sorularım var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
lumia almak istiyorum sorularım var
merhaba arkadaslar calısıp para bırıktırdım sayılır lumia alacagm ama en fazla 820 olur. Asıl sorum mesela face tapatalk yanı bıldırımler sorunsuz mu? 8.1 cok ıyı olmus. Sızce daha once 5800 s3 mını ve dıscovery kullanan bırı olarak lumıa alınır mı? Alsam pısman olur muyum ya da sıstemde sorun var mı?
 


jasonwie

jasonwie

Üye
Eğer ram konusuna takılmayacaksan 630 al derim, ram fazla sorun çıkarmıyor bunu baştan söyleyeyim. Onun dışında 2. el 920de alabilirsin. 820de hoş bir telefon, yani hepsinin ortası.

Microsoft'un Üvey Evladı ile gönderildi.
 

blackcemre

Üye
 
HAM ZA

HAM ZA

Üye
820 yi tavsiye ederim hoş telefondur ama bataryası yüzünden 920 bakıyorum ben veya 925 de olabilir...
En son discovery kullanmışsın yanlış anlamadıysam sana bataryası az gelebilir 820 nin tek eksiği buymuş
 

HalfEvil333

Üye
hiç bulaşma bende 920 var bozulsun da değiştireyim diye bekliyorum
 

Tqeran

Üye
Half öyle demiş ama bu goreceli bir kavram benim tel 520 8.1 on izleme yaptım 16 gb micro sd aldım herşeyi ona kuruyorum fln babamda 820 var ama o 8.0 herneyse alacaksa. Sd girişli al en azından app leri kurarsın fln

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Half öyle demiş ama bu goreceli bir kavram benim tel 520 8.1 on izleme yaptım 16 gb micro sd aldım herşeyi ona kuruyorum fln babamda 820 var ama o 8.0 herneyse alacaksa. Sd girişli al en azından app leri kurarsın fln

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Lumia 920 32GB SD ye ne gerek var?
 

Tqeran

Üye
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
hiç bulaşma bende 920 var bozulsun da değiştireyim diye bekliyorum
neden kardeşim
Half öyle demiş ama bu goreceli bir kavram benim tel 520 8.1 on izleme yaptım 16 gb micro sd aldım herşeyi ona kuruyorum fln babamda 820 var ama o 8.0 herneyse alacaksa. Sd girişli al en azından app leri kurarsın fln

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
kardeşim bildirimler falan sorunsuz degil mi ayrıca klasör hatası falan yok dimi
 

Tqeran

Üye
neden kardeşim
kardeşim bildirimler falan sorunsuz degil mi ayrıca klasör hatası falan yok dimi


Fena değil özellikle whatsapp kullanıorım ben o iyi ve klasor derkn

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
720 al bataryası en iyi giden o buyuk ekranlılar hariç :)
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
Serhan

Serhan

Üye
630 İle wp ye başlangıç yapabilirsin şahsen ben 520 ile başlayıp 925'e geçtim :)
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Fena değil özellikle whatsapp kullanıorım ben o iyi ve klasor derkn

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
bi ara diger klasörler sorunu vardı galiba
630 İle wp ye başlangıç yapabilirsin şahsen ben 520 ile başlayıp 925'e geçtim :)
kardesim onda kamera olayı sıkıntılı
720 al bataryası en iyi giden o buyuk ekranlılar hariç :)
dusunebilirim aslanda tasarımda muthiş
 

Emre

Üye
Nokia Lumia 525
529 TL

Cihaz Özellikleri
  • İşletim sistemi: Windows phone 8
  • Kamera: 5 MP, 2592х1936 piksel, Autofocus.
  • Ekran: 4 inç, 480 x 800 piksel
  • İşlemci: Dual core 1 Ghz
  • Hafıza: 8GB dahili hafıza, 1GB RAM. microSD, up to 64 GB
  • Pil ömrü: Konuşma süresi: 17 s (2G), 10s 40d (3G)
  • Bekleme süresi: 336 s (2G / 3G)
  • Boyutlar: 119,9 mm x 64 mm x 9,9 mm, 124 g
  • Renk seçenekleri: Beyaz, sarı
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
820 iyidir ama ağırdır. bir süre sonra neden böyle ağır bi telefon aldım diyebilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu

cicoz23

Üye
htc 8x var. Sıfırı 650₺.
 
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
999 Tl'ye 1320 al ve bitmeyen bataryayı yaşa.üstelik 820den daha iyi bir telefon :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve muhammettvurucu
avast

avast

Üye
Kamerasi baya kötü 1320 nin ama tavsiyem 32 gb 925 buluyorsan yapis birakma ben cok istedim almak nasio olmadi nexus 5 aldim
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Batarya istiyorsan 1320(kamerası kötüdür ama)
Kamera istiyorsan 720-920-925 uygundur 920 ve 925 2.el uygundur sana.Ve hatta zorlasan 1020 2.el bulabilirsin yaşadığın memleket büyükşehir ise.
Uygulamalarda sorun yaşamak istemiyorum dersen 1 GB ram aşşagısı telefon alma sıkıntı yaşarsın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt