muhammettvurucu
Üye
lumia almak istiyorum sorularım var
merhaba arkadaslar calısıp para bırıktırdım sayılır lumia alacagm ama en fazla 820 olur. Asıl sorum mesela face tapatalk yanı bıldırımler sorunsuz mu? 8.1 cok ıyı olmus. Sızce daha once 5800 s3 mını ve dıscovery kullanan bırı olarak lumıa alınır mı? Alsam pısman olur muyum ya da sıstemde sorun var mı?


