ghostmans
Üye
Lumia 920 ve uygulamalar
Ben çok beğendim lumia 920 yi tasarımı olsun dokunmatik hassaslığı olsun çok güzel bir telefon ikinci el alabileceklerim arasında (diğer seçeneklerde s3 ve 4s) ben süreli twitter,facebook,watsapp ve tumblr uygulamalarını kullanıyorum.Oyun filan oynayan bir insan değilim o yüzden oyun olup olmaması hiç umrumda değil açıkcası.Benim sormak istediğim soru şu windows phone 8 mağazasında birçok kişi uygulamalrdan şikayetçi bu yüzden bu telefona çekingen davranıyorum.Bu uygulamaları kullananlar uygulamalar hakkındaki görüşlerini yazabilirler mi acaba? Ne bileyim stabil çalışıyor mu beni idare edebilicek mi ve facebook messenger olayı filn var mı gibi..


