Lumia 920 ve uygulamalar

Sponsorlu Bağlantılar

ghostmans

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 ve uygulamalar
Ben çok beğendim lumia 920 yi tasarımı olsun dokunmatik hassaslığı olsun çok güzel bir telefon ikinci el alabileceklerim arasında (diğer seçeneklerde s3 ve 4s) ben süreli twitter,facebook,watsapp ve tumblr uygulamalarını kullanıyorum.Oyun filan oynayan bir insan değilim o yüzden oyun olup olmaması hiç umrumda değil açıkcası.Benim sormak istediğim soru şu windows phone 8 mağazasında birçok kişi uygulamalrdan şikayetçi bu yüzden bu telefona çekingen davranıyorum.Bu uygulamaları kullananlar uygulamalar hakkındaki görüşlerini yazabilirler mi acaba? Ne bileyim stabil çalışıyor mu beni idare edebilicek mi ve facebook messenger olayı filn var mı gibi..
 


komando04

komando04

Üye
söylediğin uygulamaların hepsi mevcut ve stabil
 
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
Whats app hala sorunlu , Facebook ve twitter eksik . Uygulamaların bi çoğu kısıtlı yada eksik . Sosyal telefon olarak adlandırılsada henüz bi android yada iphone kıvamında kesinlikle değil . Bildirim sıkıntısı var . Özellikle facebook ve whats app ın bildirimleri çok sorunlu . Onun haricinde android ve iphone dan sıkıldıysan al yani . Çünkü onlarla alakası yok MALESEF
 
Pc-ForEver

Pc-ForEver

Üye
şahsen s3 al ...
 

ghostmans

Üye
    Konu Sahibi
şahsen s3 al ...
Bende s3 düşündüm fakat şu an android bir telefon kullanıyorum (xperia x10) donmalardan takılmalardan çok sıkıldım.Androide bu yüzden biraz temkini yaklaşıyorum çok stabil bir işletim sistemi olduğuna inanmıyorum .Benim telefonu 3-4 sene kullanabilmem lazım.Öğrenciyim sonuçta sık sık telefon değiştiremem :)
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Uygulamalar eksik olmamalı ve donmamalı 4S olur mu ?
 

ghostmans

Üye
    Konu Sahibi
Uygulamalar eksik olmamalı ve donmamalı 4S olur mu ?
Tam olarak anlamadım yazdığınız şeyi ama 4s de seçeneklerim arasında yukarıdada belirttiğim gibi tek korkum şarjının iyi gitmemesinden ve 512 mb ram e sahib olmasından dolayı uzun süre kullanamama ihtimalimdir.Yoksa bildiğim kadarıyla ios ve uygulamaları çok stabil ve iyiymiş.
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Sunu diyorum ;
Uygulamalarda eksikler çok ,
Uygulamalarda sorun var ,
Beklemeyi seversen gel :D
 
orian

orian

Üye
Eğer tarafsız olmak gerekirse ve genellikle bu uygulamaları kullanıyorsan iphone 4s alman mantıklı olur. İphone'un piyasası iyi zaten istediğin zaman satıp lumia ya da s3 alabilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: BrahimOkumus
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Iphone sevmezdim fakat arkadaşım ıphone 4 kullanıyor çok karıştırmasamda o telefon hoşuma gitti.S3 yerine ıphone 4s tercih edebilirsin.

Soruna gelince twitter bildirimi bende sorunsuz çalışıyor.Herşey mesaj olarak bana geliyor geri dönmek istediğimde gelen mesajdaki linke tıklıyorum direk siteye gönderiyor ve takır takır mesajlarımı,rt leri yada bir tweet atmak istediğimde direk yazıyorum.
Facebook ve whatsapda problem var onlarda bildirim gelmiyor malesef bunuda halledebilirlerse evet tam bir sosyal telefon olur.
 

Benzer Konular

Cevap
24
Görüntüleme
2K
Murat Alper
Cevap
7
Görüntüleme
954
bulutsuzgece


Üst Alt