KeremAtay
Üye
-
Konu Sahibi
-
Bu bilgi hatalı/eksik olmuş kardeşim. İşlemcinin çalışma frekansı yükseldikçe ihtiyaç duyduğu voltajda artar, buna bağlı çektiği akım yükseleceği için bu da ısıyı arttıracaktır. Diğer bir neden daha iyi performans için daha fazla transistör kullanımıdır ki, bu da ekstra ısı demektir. Ve son olarak ısınmadaki en büyük etken maximum ekran kullanımıdır, yani ekranın uzun süre açık kalmasıdır. Lumia920 içih ayrıca bir etken daha belirtmek gerekli ki, bu da polikarbon kasanın ısıyı içeride hapsetmesidir.ısınma sorunu yazılımsal değil tamamen polikarbon kasa yüzünden ısınıyormuş nokia da satış temsilcisi bi arkadaş söyledi ama inşallah yazılımsal bir sorundur ve düzeltilir.
ben işlemciden değilde bataryadan şüpheleniyorum bataryanın film soketi tamda ısınmanın olduğu bölgede
Bataryadan değil.
Gökçen'in de belirttiği gibi ekranı ve işlemciyi uzun süre baskın olarak çalıştıran çalıştıran uygulama ve işlemciler ile telefonun polikarbon kasası erken ısınmaya sebep oluyor. Erken ısınma tabii ki beraberinde şarj sorununu da getiriyor.
Bunun dışında konuyu açan arkadaşımızın da belirttiği gibi donanım olarak dört dörtlük, uzun süre kullanılabilecek bir telefon. Yazılımsal eksiklikler ise inşallah zaman içerisinde giderilecek.
Bu bilgi hatalı/eksik olmuş kardeşim. İşlemcinin çalışma frekansı yükseldikçe ihtiyaç duyduğu voltajda artar, buna bağlı çektiği akım yükseleceği için bu da ısıyı arttıracaktır. Diğer bir neden daha iyi performans için daha fazla transistör kullanımıdır ki, bu da ekstra ısı demektir. Ve son olarak ısınmadaki en büyük etken maximum ekran kullanımıdır, yani ekranın uzun süre açık kalmasıdır. Lumia920 içih ayrıca bir etken daha belirtmek gerekli ki, bu da polikarbon kasanın ısıyı içeride hapsetmesidir.
İçih rahat olsun kardeşim. Günümüz akıllı telefonlarında pil ve işlemcinin 60 dereceye kadar ısınmasının, cihaz donanımına her hangi bir yan etkisi bulanmamaktadır.anladım..ama çok fazla ısınıyor öyle böyle değil zaten kullananlar bilir de buna bi çözüm bulunması lazım yazılımla mı olur artık bilmiyorum ama ısı donanımların en büyük düşmanı gün geçtikçe cihaza zarar verir bu kadar ısınma.
Gökçen abi 60 derece işlemcilerin çok çok rahat kaldırabileceği bir sıcaklık zaten sen yine iyi demişsin arkadaşların aklı kalmasın
Ayrıca microsoft bu güne kadar XP'nin bile arkasında durduysa bu yatırımlarla WP'nin hayli hayli arkasında durur
Gökçen abi 60 derece işlemcilerin çok çok rahat kaldırabileceği bir sıcaklık zaten sen yine iyi demişsin arkadaşların aklı kalmasın
Ayrıca microsoft bu güne kadar XP'nin bile arkasında durduysa bu yatırımlarla WP'nin hayli hayli arkasında durur
7.8 güncellemesini verdi,canlı kutucukları bile getirdi.
Ne yapacaktı WP8'in önüne mi geçirecekti?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?