musicianfaruk
Üye
Lumia 920 hakkında bi kaç sorum var
Arkadaşlar merhabalar . Ben eski bir lumia 800 kullanıcısıyım . Yani windows phone , marketplace ve telefon hakkında bilgilerim tecrübelerim var . Ama sonra Sony Xperia S aldım . Hoşuma giden yanları 12mp harika bi kameraya , çok net görüntülere ve android içeriklerine bayıldım . Açık sistem olması hoş .
İlk sorum şu : Sony Xperia S i satıp Lumia 920 alırmıydınız ? ve neden . çünkü Xperia S de az buz bi telefon değil .
Diğer sorularım telefon hakkında :
- Micro usb nedir neden önemlidir ? tam anlayamadım çünkü . Usb giriş değilmi hepimizin bildiği
- Ekran netliği lumia 800 de pikselleri görebiliyodum bu çok kötüydü . Ama ekranda bayağı değişiklik var gibi görünüyo kağıt üzerinde yazılanlara bakılırsa. Sizce ne olur ?
- Sizce kablosuz şarj avantajmıdır dezavantajmıdır ? Çünkü yeri geliyo şarja takıp kullanıyosun telefonu . Ama o aletin üstüne koyduğumuzda malesef bu mümkün olmayacak .
- Sizce en can alıcı özellikleri nelerdir ?
- Program işleyişleri sizce hızlanırmı ? Lumia 800 de whatsapp , twitter , facebook uygulamaları yavaştı . Özellikle whats app . Ama androidde çok stabil çok hızlı bi whats app var .
- ÖNEMLİ SORU : Lumia 800 de eksik gördüğüm multi tasking bunda nasıldır acaba ? Açık olan uygulamaları kapatamıyodun sadece görebiliyodun .
- Menülerinde klasör oluşturabilicekmiyiz ?
- ÖNEMLİ SORU : Türkçe dil desteklimi gelicek ?
- Ve son olarak siz olsanız hangi rengi tercih ederdiniz .
İlk sorum şu : Sony Xperia S i satıp Lumia 920 alırmıydınız ? ve neden . çünkü Xperia S de az buz bi telefon değil .
Diğer sorularım telefon hakkında :
- Micro usb nedir neden önemlidir ? tam anlayamadım çünkü . Usb giriş değilmi hepimizin bildiği
- Ekran netliği lumia 800 de pikselleri görebiliyodum bu çok kötüydü . Ama ekranda bayağı değişiklik var gibi görünüyo kağıt üzerinde yazılanlara bakılırsa. Sizce ne olur ?
- Sizce kablosuz şarj avantajmıdır dezavantajmıdır ? Çünkü yeri geliyo şarja takıp kullanıyosun telefonu . Ama o aletin üstüne koyduğumuzda malesef bu mümkün olmayacak .
- Sizce en can alıcı özellikleri nelerdir ?
- Program işleyişleri sizce hızlanırmı ? Lumia 800 de whatsapp , twitter , facebook uygulamaları yavaştı . Özellikle whats app . Ama androidde çok stabil çok hızlı bi whats app var .
- ÖNEMLİ SORU : Lumia 800 de eksik gördüğüm multi tasking bunda nasıldır acaba ? Açık olan uygulamaları kapatamıyodun sadece görebiliyodun .
- Menülerinde klasör oluşturabilicekmiyiz ?
- ÖNEMLİ SORU : Türkçe dil desteklimi gelicek ?
- Ve son olarak siz olsanız hangi rengi tercih ederdiniz .
Xperia S Te Az Değil Ha 

şaka bir tarafa bilgiler için her ikinize de teşekkür ederim...

