Lumia 920 batarya sallanma sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 batarya sallanma sorunu
Bende Lumia 920 var ve 1 aydır batarya mı sallanıyor bilemedim ama rahatsız ettiği söylenemez arada bi sallantıyı farkediyorum. Telefonu hafif hafif sağa sola salladıgımda bi sallantı meydana geliyo olmasa daha iyi olurdu ama kafama da takılmıyo değil sizce ne yapmalıyım ben bu şekilde bi sallantı var diyip götürsem bana nasıl bi cevap verirler? Telefon şu ana kadar 1 kere düştü oda öyle sadece yere düşmüştü çokta kuvvetli düşmedi ? Sizce ne yapmalıyım ?
 


alical33

alical33

Üye
batarya sallanması çoğu 920 de bi zararı yok fakat içine sinmiyorsa servise gönderip yaptırabilirsin
 

IVI-Elia

Üye
aynen Bi ara bende de vardı kendiliğinden geçti cidden şu anda ne kadar sallasam olmuyor zararı yokkş orada bir iki mm lik boşluk var sıkıntı çıkarmaz
 
ÖEY

ÖEY

Üye
O aslında batarya sallanması değil de kablosuz şarj ünitesinin kablosu diye biliyorum ben:hmmm
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
O aslında batarya sallanması değil de kablosuz şarj ünitesinin kablosu diye biliyorum ben:hmmm

hocam hayırlı olsun kavuşmuşun sevdiğine (lumianla yani yanlış olmasın) :)
 
aamet1991

aamet1991

Üye
O aslında batarya sallanması değil de kablosuz şarj ünitesinin kablosu diye biliyorum ben:hmmm


bende öyle biliyorum. alırken başka 3-5 lumia 920'ye daha baktım hepsinde aynı ses vardı. hoş bi ses valla benim hoşuma gidiyo. neyse acaba bataryadan mı geliyo bu ses diyerek opening videosuna baktım.

burda görüldüğü gibi ses gelen yer batarda gibi sanki.
 
ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
    Konu Sahibi
O zaman dert değil ya çoğalırsa ses götürürüm servise :)

- - - Eklendi - - -

bende öyle biliyorum. alırken başka 3-5 lumia 920'ye daha baktım hepsinde aynı ses vardı. hoş bi ses valla benim hoşuma gidiyo. neyse acaba bataryadan mı geliyo bu ses diyerek opening videosuna baktım.

burda görüldüğü gibi ses gelen yer batarda gibi sanki.

izledim videoyu bataryadan bencede yani başka sallanıcak neyi kalıyoki
 

marazruno123

Üye
Beyler yanlış tahmin ettiniz o sensorlerin çalışması için bırakılan boşluk diye biliyorum.Bu arada Nokia diğerleri kadar zeki çıkmadı sensorler görünüyor ve farkediliyor l820 de aynen.
 
enessrsy

enessrsy

Üye
Ben servise sorduğumda kameradan geldiğini söylediler. Sarsıntı engelleyici yaylar varmış onlardan geliyor demişlerdi.
 
giray38

giray38

Üye
sesler ois den geliyor doğrudur ama ayrıca batarya sallanması bende de var telefonu salladığımca ince bi tıkırtı geliyor bu oisten bi de tok bi ses var bazen oluyor bazen olmuyor genelde merdivenleri koşarak çıktığımda elimde telefon varsa hissediyorum bataryayı

- - - Eklendi - - -

sesler ois den geliyor doğrudur ama ayrıca batarya sallanması bende de var telefonu salladığımca ince bi tıkırtı geliyor bu oisten bi de tok bi ses var bazen oluyor bazen olmuyor genelde merdivenleri koşarak çıktığımda elimde telefon varsa hissediyorum bataryayı
 

Benzer Konular



Üst Alt