Lumia 900 almak mantıklı mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

erdgnblt

erdgnblt

Üye
Bu arada imzamdaki resimde BEST OF CES2012 yazdığını fark ettim. Sende iyi bak.
 


Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Bu espri alkışlanır :) :alkis

Şimdi burda @papakudioflu yani ali abinin yerinde olmayı çok isterdim Lumia 900 var :)

Lumia 800 e bakacak olursak elbet iPhone 4s
ama Lumia 900 e bakcak olursak Lumia 900 yer iPhone 4s i

Lumia 800>iPhone 4
Lumia 900>iPhone 4S

iPhone elbet iyi telefon ama Lumia ayrıdır. Uygulama demeyin. Windows phone bakacak olursak iOs daha eski. Windows phone nokia ile zirve yaptı ve tanındı. Daha şimdiden bukadar uygulama yapılmışken ve yapılıyorken(yapmak için can atılıyor) siz neyin derdindesiniz anlamadım.

Tasarım mı? iPhone 4 tasarımı zaten o kadar çok şey olduki. Biri sizin elinizde iPhone 4 olduğunda ilk önce çakma olup olmadığına bakar tanımıyorsa belkide çakma der. O kadar çokda hoş değil.
Tasarım demek Lumia 900 demek. ÇOK HOŞ! Zaten N9 un satış sebebi Tasarımı.

Kalite? Kuzenin samsung galaxy mini elinden düştü telefonun camı parçalandı telefoncu 20 tl verdi.
Bizim arkadaşın N8 i okulun 1. katından mermer kaldırıma düştü. Sonuç telefon açık hasar yok. Kılıf var çizik yok.

Fiyat mı? Nokia 603 diyorum en güzelinden. 1ghz telefon 550-600 tl 8mp li c6-01 diyorum 550-600 tl.

Hız. Bir video vardı onu hatırlatım. Nokia İngiletere ekibi(İngiltere olarak hatırlıyorum ABD de olabilir) sokakta bir şov yapmıştı. Sokağa çıkıp Facebooka girip Lumiadan hızlı resim yükleyene Lumia yükleyemeyene bile İndirim çeki veriyolardı. Lumianın kaç kat daha iPhone dan hızlı yüklediği forumda o kadar konuda yazıyor ki! Ben 4 diye hatırlıyorum.
OS olarak (genel olarak) da çok hızlı diye biliyorum. Ayrıca içinde iE9 varki safari gibi iOS dışında adı duyulmamış bir tarayıcıdan 10 kat hızlı ve daha iyidir.

Tamamen katılıyorum.


yazın çok güzel :D

Teşekkürler .d

Bu arada imzamdaki resimde BEST OF CES2012 yazdığını fark ettim. Sende iyi bak.

Lumia 900 hayalimdeki telefon artık :D

- - - Eklendi - - -

Benim gözümde sıralama daha kısa:

1) WP8'li "Nokia Lumia ???" veya "HTC ???" :d:
2) Diğerleri :naughty:

Daha windows 7 gelmemişken türkiyeye 8 beklenir mi ki ..?
O bile bize çok geç gelicektir bence.
Hem o kadar param yok.
 

sataer

Üye
Wp8 Türkiye ye geç gelmez,gelemez Nokia nın öyle bi töleransı kalmadı.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
guncellemelerin gecikmesi operatorlerin sucuydu ama microsoft artik guncellemeleri operatorlerin geciktiremiyecegini acikladi
 

sataer

Üye
onu demiyorum abi wp8 li cihazların Türkiye ye gelişii diyorum.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Windows 8 in.
7.8den farkları nedir ki ?
 

sataer

Üye
windows 8 le entegrasyonu bile yeterli bir fark..

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/windows-phone-genel-destek/tum-detaylariyla-windows-phone-8-a-661119.html
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
O dediğin olay ne bakıyım bi.

- - - Eklendi - - -

O ilk videodaki olay. Wp 7.8 dede var O.o

- - - Eklendi - - -

Birde kısaca özetlesen şunu ? Wp 7.8 de ne var ne yok bilmiyorum farkları tam anlamadım.

Wp8'in desteklediği donanımsal özellikler Wp7.8'de yok.Mesela W8 ile entegrasyonu var.W8'e yapılan bir uygulama çok kolay bir şekilde Wp8'e portlanabiliyor fakat bu portlanan oyun Wp7.8'de açılmıyor.Wp7.8'de açılması için ayrıca tekrar portlanması-yazılması gerekiyor.Yani aynı oyunun 2 versiyonu olacak markette (bazılarında olmayacak).Bu sebeple Wp7.8 telefonlarda daha az oyun uygulama olacak Wp8'e göre.Aralarındaki en önemli fark bu yani ben bunu böyle yorumlamıştım ilk tanıtıldığında.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
dogru yorumlamişsin fakat biraz daha bekleyin karar vermek icin her an herşey olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Niizuma.Eiji
destroy116

destroy116

Üye
Nokia tasarımı iphone daha iyiymiş hala gülüyorum siz hangi dünyada yaşıyorsunuz ya:kop:
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Nokia tasarımı iphone daha iyiymiş hala gülüyorum siz hangi dünyada yaşıyorsunuz ya
:kop:

Tamam sana kendi dünyanda başarılar dileriz o zaman.En koyu Apple fanları en koyu fandroid'ler bile tasarım konusunda Lumia'lara laf atamazken...Seni alkışlıyoruz
:alkis

Tamam bu göreceli bir kavram ama milyonlar beğenirken sadece 10 kişi beğenmezse bu 10 kişide güzel olduğunu kabul etmelidir...
 
destroy116

destroy116

Üye


Tamam sana kendi dünyanda başarılar dileriz o zaman.En koyu Apple fanları en koyu fandroid'ler bile tasarım konusunda Lumia'lara laf atamazken...Seni alkışlıyoruz
:alkis

Tamam bu göreceli bir kavram ama milyonlar beğenirken sadece 10 kişi beğenmezse bu 10 kişide güzel olduğunu kabul etmelidir...
tabi tabi bütün dünya nokia diyor başka bir şey demiyor
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Kesinlikle tasarımı milyonlar beğeniyor nokia satın alan milyon kaldımı ki

İkisinin farklı şeyler olduğunu anlamak istemiyorsunuz galiba.Lumia 900 kullandınız mı daha önce ? Bazı özellikleri diğer telefonlardan daha başarılı.Mesela benim gibi bir kullanıcı için Wp'den ve dolayısıyla Lumia'lardan iyi telefon şuan yok.Herkes sizin gibi değil alan milyonlar var merak etmeyin siz.Tasarımını beğendiğiniz her telefonu satın alıyorsunuz galiba...
 
n000k

n000k

Üye
tabi tabi bütün dünya nokia diyor başka bir şey demiyor
senin gibi bitanede iphone diyor baska bisey demiyor.iphone un modasi gecti dostum.lumialarin ve htc nin tasarimi harika bence.artik tasarima bi kivraklik olmasi cekici yapiyor telleri.ama iphone bakinca kibrit kutusu seklini goruyorum.tabi bu zevk isi.senin zevkin o,bizim zevkimiz bu.uzatma bence.
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
n000k' Alıntı:
senin gibi bitanede iphone diyor baska bisey demiyor.iphone un modasi gecti dostum.lumialarin ve htc nin tasarimi harika bence.artik tasarima bi kivraklik olmasi cekici yapiyor telleri.ama iphone bakinca kibrit kutusu seklini goruyorum.tabi bu zevk isi.senin zevkin o,bizim zevkimiz bu.uzatma bence.

modasi gecmismismis
ondan ilk uygulamalar iphonelara cikiyor
sallamasyon yapmanin anlami yok
 
destroy116

destroy116

Üye
senin gibi bitanede iphone diyor baska bisey demiyor.iphone un modasi gecti dostum.lumialarin ve htc nin tasarimi harika bence.artik tasarima bi kivraklik olmasi cekici yapiyor telleri.ama iphone bakinca kibrit kutusu seklini goruyorum.tabi bu zevk isi.senin zevkin o,bizim zevkimiz bu.uzatma bence.
Sana mı sorcam uzatıp uzatmayacağımı
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
modasi gecmismismis
ondan ilk uygulamalar iphonelara cikiyor
sallamasyon yapmanin anlami yok

Modası geçmiş olayını tasarım anlamında söylemiş olabilir sıradan olduğundan dolayı.Heyecan yapmaya gerek yok.


- - - Eklendi - - -

Sana mı sorcam uzatıp uzatmayacağımı

Hocam tamam siz haklısınız.Bi siz haklısınız zaten.Daha fazla uzatmayalım isterseniz tartışmaya çekmeye gerek yok konuyu.Neden agresif davranıyorsunuz anlamış değilim...
 
Matador03

Matador03

Üye
Biri lumianin tasarimina laf mi etti gardas sopa:
 
  • Beğen
Tepkiler: Niizuma.Eiji

Benzer Konular



Üst Alt