OttomaN TigeR
Üye
Lumia900Lumia 900 mü 4s mi peki ?
Lumia900Lumia 900 mü 4s mi peki ?
Lumia 900 mü 4s mi peki ?
Lumia 900 mü 4s mi peki ?
Hadi ya o kadar iyimi bu lumia O.o
Apple çift çekirdek ama.
Tasarım 0
Performans 0
kalite 0
fiyat +1
Sonuç olarak Nokia devri kapandı zaten nokia ile apple kıyaslamak çok garip en basitinden uygulamalar bakıcak olursak appstore da 725000 nokia da ise 100000 uygulama var neredeyse 7 katı iphone 5 çıkana kadar şuan da en iyi telefon bence samsung galaxy s3



Tasarım 0
Performans 0
kalite 0
fiyat +1
Sonuç olarak Nokia devri kapandı zaten nokia ile apple kıyaslamak çok garip en basitinden uygulamalar bakıcak olursak appstore da 725000 nokia da ise 100000 uygulama var neredeyse 7 katı iphone 5 çıkana kadar şuan da en iyi telefon bence samsung galaxy s3
Tasarım 0
Performans 0
kalite 0
fiyat +1
Sonuç olarak Nokia devri kapandı zaten nokia ile apple kıyaslamak çok garip en basitinden uygulamalar bakıcak olursak appstore da 725000 nokia da ise 100000 uygulama var neredeyse 7 katı iphone 5 çıkana kadar şuan da en iyi telefon bence samsung galaxy s3
Nokia'yı yanlış yaptığında ben de eleştiriyorum çoğu zaman, ama seninki bayağı ağır ve abartı olmuş.
Lumia'ların tasarımı gerçekten hoş ve ilgi çekici.
Performans açısından da iyi ve iş görecek düzeydedir diye tahmin ediyorum.
Kalite olarak da iyi duruyorlar ancak Nokia piyasa geneline sürmekte çoook geç kaldı tek sorun o.
O Lumia'ları sürüp dünyaya yayana kadar- diğer markalar donanımda uzaya çıktılar.
Galaxy S3'ü ise şişiriyorlar gibi geliyor bana.
"Bol özellikli ama aceleye gelmiş, özelliklerin pek çoğu yarım yamalak çalışıyor" diyordu sanırım internetteki analizlerden birinde.
Hele ki bana göre boyut olarak o kadar büyük olması abartı. Oldu olacak tablet yapsalardı.
(Ki bence zaten o büyüklüğüyle tablet sınıfında. Not: Bu dediğim Lumia 900 için de geçerli.)
apple kotü demedim ama lumia900 de cok iyi telefon. İmkanin olsa da buluşsak kullansan şunu yarim saat ne demek istedigimi anlarsin.
Kullanmadım hiç windows phone. Tasarım 0
Performans 0
kalite 0
fiyat +1
Sonuç olarak Nokia devri kapandı zaten nokia ile apple kıyaslamak çok garip en basitinden uygulamalar bakıcak olursak appstore da 725000 nokia da ise 100000 uygulama var neredeyse 7 katı iphone 5 çıkana kadar şuan da en iyi telefon bence samsung galaxy s3
arkadaşın sayı sisteminde en büyük rakam 0 dır belki abi![]()
fiyat +1

Binary sayı sistemine sahip demek ki
(Bkz. Binary sistem: 01010101)

Güldürdünüz ya![]()
- - - Eklendi - - -
Sıralamamı şöyle yaptım o zman.
Lumia 900
IPhone 4S
Lumia 800 Okey ?


Binary sayı sistemine sahip demek ki
(Bkz. Binary sistem: 01010101)


yazın çok güzelGüldürdünüz ya![]()
- - - Eklendi - - -
Sıralamamı şöyle yaptım o zman.
Lumia 900
IPhone 4S
Lumia 800 Okey ?

