Lumia 900 almak mantıklı mı ?

Sponsorlu Bağlantılar



Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Hadi ya o kadar iyimi bu lumia O.o

Apple çift çekirdek ama.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Hadi ya o kadar iyimi bu lumia O.o

Apple çift çekirdek ama.

apple kotü demedim ama lumia900 de cok iyi telefon. İmkanin olsa da buluşsak kullansan şunu yarim saat ne demek istedigimi anlarsin.
 
destroy116

destroy116

Üye
Tasarım 0
Performans 0
kalite 0
fiyat +1
Sonuç olarak Nokia devri kapandı zaten nokia ile apple kıyaslamak çok garip en basitinden uygulamalar bakıcak olursak appstore da 725000 nokia da ise 100000 uygulama var neredeyse 7 katı iphone 5 çıkana kadar şuan da en iyi telefon bence samsung galaxy s3
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Tasarım 0
Performans 0
kalite 0
fiyat +1
Sonuç olarak Nokia devri kapandı zaten nokia ile apple kıyaslamak çok garip en basitinden uygulamalar bakıcak olursak appstore da 725000 nokia da ise 100000 uygulama var neredeyse 7 katı iphone 5 çıkana kadar şuan da en iyi telefon bence samsung galaxy s3


tasarım = sıfır :oha:

performans= sıfır :aha:

kalite= sıfır :aha:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Tasarım 0
Performans 0
kalite 0
fiyat +1
Sonuç olarak Nokia devri kapandı zaten nokia ile apple kıyaslamak çok garip en basitinden uygulamalar bakıcak olursak appstore da 725000 nokia da ise 100000 uygulama var neredeyse 7 katı iphone 5 çıkana kadar şuan da en iyi telefon bence samsung galaxy s3

şu sıfır verdigin noktaları açıklayarak bizleri de bir aydınlatsan arkadaşım ya cok merak ettim.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Tasarım 0
Performans 0
kalite 0
fiyat +1
Sonuç olarak Nokia devri kapandı zaten nokia ile apple kıyaslamak çok garip en basitinden uygulamalar bakıcak olursak appstore da 725000 nokia da ise 100000 uygulama var neredeyse 7 katı iphone 5 çıkana kadar şuan da en iyi telefon bence samsung galaxy s3

Nokia'yı yanlış yaptığında ben de eleştiriyorum çoğu zaman, ama seninki bayağı ağır ve abartı olmuş.
Lumia'ların tasarımı gerçekten hoş ve ilgi çekici.
Performans açısından da iyi ve iş görecek düzeydedir diye tahmin ediyorum.
Kalite olarak da iyi duruyorlar ancak Nokia piyasa geneline sürmekte çoook geç kaldı tek sorun o.
O Lumia'ları sürüp dünyaya yayana kadar- diğer markalar donanımda uzaya çıktılar.

Galaxy S3'ü ise şişiriyorlar gibi geliyor bana.
"Bol özellikli ama aceleye gelmiş, özelliklerin pek çoğu yarım yamalak çalışıyor" diyordu sanırım internetteki analizlerden birinde.

Hele ki bana göre boyut olarak o kadar büyük olması abartı. Oldu olacak tablet yapsalardı.
(Ki bence zaten o büyüklüğüyle tablet sınıfında. Not: Bu dediğim Lumia 900 için de geçerli.)
 
destroy116

destroy116

Üye
Nokia'yı yanlış yaptığında ben de eleştiriyorum çoğu zaman, ama seninki bayağı ağır ve abartı olmuş.
Lumia'ların tasarımı gerçekten hoş ve ilgi çekici.
Performans açısından da iyi ve iş görecek düzeydedir diye tahmin ediyorum.
Kalite olarak da iyi duruyorlar ancak Nokia piyasa geneline sürmekte çoook geç kaldı tek sorun o.
O Lumia'ları sürüp dünyaya yayana kadar- diğer markalar donanımda uzaya çıktılar.

Galaxy S3'ü ise şişiriyorlar gibi geliyor bana.
"Bol özellikli ama aceleye gelmiş, özelliklerin pek çoğu yarım yamalak çalışıyor" diyordu sanırım internetteki analizlerden birinde.

Hele ki bana göre boyut olarak o kadar büyük olması abartı. Oldu olacak tablet yapsalardı.
(Ki bence zaten o büyüklüğüyle tablet sınıfında. Not: Bu dediğim Lumia 900 için de geçerli.)


Evet yanlış yazmışım kalite var sonuçta adamlar kasayı sağlam yapıyorlar düşmeye baya bir dayanıklı. İşte kasayı önem vermişler gerisini koy vermişler. Nokia'nın temeli bundan ibaret Samsung yarım yamalak olduğu hakkında kullanmadan bir şey söyleyemem zaten s3 iphone almak istemeyenlere örnek olsun diye vermiştim bana kalsa tek alınacak telefon iphone 5 çıkana kadar iphone 4s
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi


apple kotü demedim ama lumia900 de cok iyi telefon. İmkanin olsa da buluşsak kullansan şunu yarim saat ne demek istedigimi anlarsin.

Bunu gerçekten isterdim :) Kullanmadım hiç windows phone.

Tasarım 0
Performans 0
kalite 0
fiyat +1
Sonuç olarak Nokia devri kapandı zaten nokia ile apple kıyaslamak çok garip en basitinden uygulamalar bakıcak olursak appstore da 725000 nokia da ise 100000 uygulama var neredeyse 7 katı iphone 5 çıkana kadar şuan da en iyi telefon bence samsung galaxy s3

Tasarım tüm diğer markalardan daha iyi. Lumia serisi özellikle. Appleden çok daha şık tasarımı..
Performans- bu tartışılabilir.
Kalite nokia en kaliteli markalardan birisi.
Fiyat normal. Gidipte S2 ye 2000 TL vermem değmez bence.


- - - Eklendi - - -

S3 pardon
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ces2012de en iyi tasarım dahıl bir sürü ödül almış cihaza tasarımdan:0
Hızı ve stabilligi rakiplerinin bile dilinde olan bir cihaza performanstan:0
Dunyadaki en kaliteli lens en iyi kasa en iyi ekran görüntüsü lumiada kaliteden:0 anlamadım sırf körükörüne kötülemek de buna denir heralde.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k, Amaru Shady ve Batuhan Apatay

sataer

Üye
arkadaşın sayı sisteminde en büyük rakam 0 dır belki abi :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Güldürdünüz ya :D

- - - Eklendi - - -

Sıralamamı şöyle yaptım o zman.
Lumia 900
IPhone 4S
Lumia 800 Okey ?
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Güldürdünüz ya :D

- - - Eklendi - - -

Sıralamamı şöyle yaptım o zman.
Lumia 900
IPhone 4S
Lumia 800 Okey ?

Benim gözümde sıralama daha kısa:

1) WP8'li "Nokia Lumia ???" veya "HTC ???" :d:
2) Diğerleri :naughty:
 
erdgnblt

erdgnblt

Üye
Binary sayı sistemine sahip demek ki :)

(Bkz. Binary sistem: 01010101)

Bu espri alkışlanır :) :alkis

Şimdi burda @papakudioflu yani ali abinin yerinde olmayı çok isterdim Lumia 900 var :)

Lumia 800 e bakacak olursak elbet iPhone 4s
ama Lumia 900 e bakcak olursak Lumia 900 yer iPhone 4s i

Lumia 800>iPhone 4
Lumia 900>iPhone 4S

iPhone elbet iyi telefon ama Lumia ayrıdır. Uygulama demeyin. Windows phone bakacak olursak iOs daha eski. Windows phone nokia ile zirve yaptı ve tanındı. Daha şimdiden bukadar uygulama yapılmışken ve yapılıyorken(yapmak için can atılıyor) siz neyin derdindesiniz anlamadım.

Tasarım mı? iPhone 4 tasarımı zaten o kadar çok şey olduki. Biri sizin elinizde iPhone 4 olduğunda ilk önce çakma olup olmadığına bakar tanımıyorsa belkide çakma der. O kadar çokda hoş değil.
Tasarım demek Lumia 900 demek. ÇOK HOŞ! Zaten N9 un satış sebebi Tasarımı.

Kalite? Kuzenin samsung galaxy mini elinden düştü telefonun camı parçalandı telefoncu 20 tl verdi.
Bizim arkadaşın N8 i okulun 1. katından mermer kaldırıma düştü. Sonuç telefon açık hasar yok. Kılıf var çizik yok.

Fiyat mı? Nokia 603 diyorum en güzelinden. 1ghz telefon 550-600 tl 8mp li c6-01 diyorum 550-600 tl.

Hız. Bir video vardı onu hatırlatım. Nokia İngiletere ekibi(İngiltere olarak hatırlıyorum ABD de olabilir) sokakta bir şov yapmıştı. Sokağa çıkıp Facebooka girip Lumiadan hızlı resim yükleyene Lumia yükleyemeyene bile İndirim çeki veriyolardı. Lumianın kaç kat daha iPhone dan hızlı yüklediği forumda o kadar konuda yazıyor ki! Ben 4 diye hatırlıyorum.
OS olarak (genel olarak) da çok hızlı diye biliyorum. Ayrıca içinde iE9 varki safari gibi iOS dışında adı duyulmamış bir tarayıcıdan 10 kat hızlı ve daha iyidir.
 

Benzer Konular



Üst Alt