Ulan bee doğru düzgün facebook uygulamamız yok twitter daha türkiye gündemini bile göstermiyor, fousquare desen çağ ötesi, whatsapp mağazadan kalktı, line, wechat ne türkçe nede işlevsel messenger yeni geldi ondada kuzenim neden arıyamıyorum seni diye soruyo bende çaktırmıyorum tabi

Baya bi mazlum kaldık biz. Cidden 8.1 tam sürümde şu uygulamalar düzelirse ne alâ, düzelmezse noktayı koyuyorum. Öncelik g2 ve nexus 5 hadi hayırlısı.