Tavsiye Lumia 1320 (şarj flex soketi) ?

Sponsorlu Bağlantılar

Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
microsoftun yayınladığı sürüm sonuçta. Bir şey olmaz. 8.1 8.0 fark etmez garantide.
evet söylediğiniz son derece mantıklı.Preview for developers programında kullanım koşullarında eğer kabul ederseniz telefonunuz garanti dışı kalabilir gibi bişey yazıyodu şu an tam olarak hatırlamıyorum.Zaten 8.1 yüklü şekilde yolladım garantiye herhangi bir sorun çıkmadı
 


OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
evet söylediğiniz son derece mantıklı.Preview for developers programında kullanım koşullarında eğer kabul ederseniz telefonunuz garanti dışı kalabilir gibi bişey yazıyodu şu an tam olarak hatırlamıyorum.Zaten 8.1 yüklü şekilde yolladım garantiye herhangi bir sorun çıkmadı
Bu Microsoft'un saglagı bir şey.
 
Invoke

Invoke

Üye
evet söylediğiniz son derece mantıklı.Preview for developers programında kullanım koşullarında eğer kabul ederseniz telefonunuz garanti dışı kalabilir gibi bişey yazıyodu şu an tam olarak hatırlamıyorum.Zaten 8.1 yüklü şekilde yolladım garantiye herhangi bir sorun çıkmadı

Okumadım koşulları ama büyük ihtimalle "oluşacak sorunları kabul ediyorum" olayıyla ilgilidir.
 
leeshore

leeshore

Üye
    Konu Sahibi
Ne olur ne olmaz diyerek telefona eski sürümü geri yükleyerek servise verdim.
Aşırı ısınma ve buna bağlı olarak kapanma sorunu olduğunu ayrıca hiç açmadığım halde arka kapakta gevşeme olduğunu söyledim. Bakalım sonuç olarak ne olacak ?
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
Gardaş bırak kendini kapatsın aşırı ısınmayla kapanmamaya devam ederse telefonda daha büyük sorunlar meydana gelebilir bende 520 kullanıyom(fakirlik) aşırı ısınıyor koyuyom bi kenara çünkü o kadar ısınıyor ki elimi deyemiyom nerdeyse.

 
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Ne olur ne olmaz diyerek telefona eski sürümü geri yükleyerek servise verdim.
Aşırı ısınma ve buna bağlı olarak kapanma sorunu olduğunu ayrıca hiç açmadığım halde arka kapakta gevşeme olduğunu söyledim. Bakalım sonuç olarak ne olacak ?


Lumia 1320 snapdragon 400 işlemci kullanıyor.Bu işlemcinin farklı versiyonları var.1320'deki versiyon biraz daha fazla güç tüketen ve biraz daha ısınabilen bir yapıya sahip.Muhtemelen garantide yazılım atıp gönderecektir.Yaz ayında olmamazında biraz etkisi var.Telefona fazla yüklenmeyelim :)

 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Lumia 1320 snapdragon 400 işlemci kullanıyor.Bu işlemcinin farklı versiyonları var.1320'deki versiyon biraz daha fazla güç tüketen ve biraz daha ısınabilen bir yapıya sahip.Muhtemelen garantide yazılım atıp gönderecektir.Yaz ayında olmamazında biraz etkisi var.Telefona fazla yüklenmeyelim :)
snapdragon 400 degil S4 chipset var. Kapanma sorunu da muhtemelen sıcaklıktan. limitleri asarsa cihaz kapanir. yani sorun isinmadann kaynaklaniyor. buna da kesme simkart ve uygunsuz sarj cihazi kullanimi dahil bir cok sey etki edebilir. uygulamalar da bu etkenlerden biri.
 
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
snapdragon 400 degil S4 chipset var. Kapanma sorunu da muhtemelen sıcaklıktan. limitleri asarsa cihaz kapanir. yani sorun isinmadann kaynaklaniyor. buna da kesme simkart ve uygunsuz sarj cihazi kullanimi dahil bir cok sey etki edebilir. uygulamalar da bu etkenlerden biri.
Qualcomm MSM8930 Snapdragon 400 Dual-core 1700MHz olarak geçiyor ama işlemcisi
 
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Lumia 1320 teknik özellikleri:
Şimdi baktımda bir çok incelemede s4 olarak yazmışlar bir çoğundada 400 olarak yazmışlar.Nokia Türkiye en doğrusudur.Kusura bakmayın yanlış bilgi için :)
 
Heimdalll

Heimdalll

Üye
nasıl yani snapdragon 400den farkı nedir ?
 
beats

beats

Üye
nasıl yani snapdragon 400den farkı nedir ?
Özellikleri karşılaştırabilirsin:



Ve buradaki tabloyu da inceleyebilirsin:


Ayrıca Snapdragon 400 1.2 GHz dört çekirdekli işlemci ile Snapdragon S4 Pro 1.5 GHz işlemci test edilmiş ve S4 daha performanslı bulunmuş. Elbette S400 daha güncel bir işlemci.
 
  • Beğen
Tepkiler: Abdurrahaman
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
QSD 400 KRAİT 350 cekirdek kullaniyor. S4 ise KRAİT 300. Cekirdek verimliligi acisindan QSD 400 daha iyi olsa da guc olarak S4 daha onde. tabi QSD 400'ün guc yonetimi daha iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Abdurrahaman ve Heimdalll
Invoke

Invoke

Üye
Vay be ben de 400 sanıyordum :ah

Yine de mis gibi cihaz. 8.1 final gelse de rahat etsek. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Heimdalll
leeshore

leeshore

Üye
    Konu Sahibi
İyi de arkadaşlar ben telefonumu yarım saatten fazla kullanmayacak, internette dolaşıp facebooka giremeyeceksem, canım sıkılınca oyun oynayamıcaksam neden 1000 tl verip aldım bu cihazı ?
 
Invoke

Invoke

Üye
Niye yarım saatten fazla kullanamıyorsun?
 
Invoke

Invoke

Üye
8.1 beta sorunları... Düzelir. 8.0da yoktu ben de.
 
leeshore

leeshore

Üye
    Konu Sahibi
Yarım saatten fazla oyun oynayamıyorum aşırı derecede ısınıyor. Aynı şekilde 3g açıkken çok fazla internete giremiyorum. Şarja takılıyken çok uzun süre kullanamıyorum. Ya reset atıyor ya da tamamen kapanıyor sıcaklıktan.

Ayrıca sorun 8.1 ile ilgili değil öncesinde de vardı.
 
Heimdalll

Heimdalll

Üye
benimde çok ısınıyor ama resetlemiyor, arkası ısınıyor onu anlıyorum da ekranın üstunun ısınması uyuz ediyor ayrıca inşallah final güncellemesiyle şarj eski haline gelir
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
24
Görüntüleme
2K
Murat Alper
leeshore
Cevap
6
Görüntüleme
863
PROH4CK1


Üst Alt