El~PisToLeRo
Üye
Telefonları defalarca deneme inceleme fırsatım oldu sizin de dediginiz gibi birkaç uygulamada denemedim haliyle söylememistim yorumlarımda ama o zaman yorum yapayım G3 genel olsun oyun olsun bana her türlü daha akıcı geliyo ve bunu youtube üzerindeki karsılastırmalarda da görürsünüz.Kagıt üzeri konusmalar asla dogru bilgi ve degere ulastırmaz.10'larca karsılastırma videosu var kagıt üzerine bakıp yorum yapmayın.
G3'te 2k ekrana S801 ile öldü bitti demek,S800'lü cihazlar fullhd olarak kıl payı kurtarıyor demektir bu da sacmalıgın ta kendisidir.Adreno 420'yi hafife almayın.
G3'te 2k ekrana S801 ile öldü bitti demek,S800'lü cihazlar fullhd olarak kıl payı kurtarıyor demektir bu da sacmalıgın ta kendisidir.Adreno 420'yi hafife almayın.
