Karşılaştırma lg g3 mü z2 mi

Sponsorlu Bağlantılar

El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Telefonları defalarca deneme inceleme fırsatım oldu sizin de dediginiz gibi birkaç uygulamada denemedim haliyle söylememistim yorumlarımda ama o zaman yorum yapayım G3 genel olsun oyun olsun bana her türlü daha akıcı geliyo ve bunu youtube üzerindeki karsılastırmalarda da görürsünüz.Kagıt üzeri konusmalar asla dogru bilgi ve degere ulastırmaz.10'larca karsılastırma videosu var kagıt üzerine bakıp yorum yapmayın.
G3'te 2k ekrana S801 ile öldü bitti demek,S800'lü cihazlar fullhd olarak kıl payı kurtarıyor demektir bu da sacmalıgın ta kendisidir.Adreno 420'yi hafife almayın.
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Ben hiçbir zaman SnapDragon 800'lü , 1080p'li cihazlar kıl payı kurtarıyor demedim , demem de. Ayrıca Adreno 420'nin konuyla alakasını çözemedim.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Arkadaş ilk mesajda zaten Xperia Z2'yi tanıtmış uzatmaya gerek yok derim.
 
Buğra

Buğra

Admin
Snapdragon 800 ile 801 aynı şey arastırırsanız görürsünüz tek fark
Gpu ve cpu da 100mhz hız farkı var ama maksat yeni işlemci gibi görünsün diye ismini 801 yaptılar
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli ve B.A.R.O.N
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Ayrıca farz edelim ki 2K'da sıkıntı çıkarmıyor. Yine Z2 avantajlı. Çünkü ortada hemen hemen aynı işlemciye sahip 2 cihaz var. Fakat birisi daha fazla güç istiyor , birisi daha az. Ben yerinde de denedim. Her nedense Z2 öndeydi. Demek yanlış görmüşüm.
Snapdragon 800 ile 801 aynı şey arastırırsanız görürsünüz tek fark
Gpu ve cpu da 100mhz hız farkı var ama maksat yeni işlemci gibi görünsün diye ismini 801 yaptılar
Öyle deneyin hocam. 200 Mhz az değilmiş , öyle diyorlar !
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Alacak arkadaşa tavsiyem Z2 alırken Z3'e kesinlikle bakmasın ekranda ki uçurum farkını görürse hevesi kaçar.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Iki cihaz arasinda tek fark tasarim dostum.G3 ün ekran (cözünürlükten bahsetmiyorum) kamera (bence) ve tasarim gibi ustunlukleri var.
Z2 kasa saglam ama ekrani gorilla degil neye ne kadar dayanikli bilmiyorum.
Tavsiyem G3 cok daha şık bir cihaz arada fark yok o yüzden tasarim dizayn şık durus gibi kriterleri degerlendirmelisin.
Z2'nin ekranında DragonTrailer var. Yapılan testlerde Gorilla Glass 3'ten daha dayanıklı görünüyor. İzlediğim videolarda da ekranının kırıldığını görmedim.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Ayrıca farz edelim ki 2K'da sıkıntı çıkarmıyor. Yine Z2 avantajlı. Çünkü ortada hemen hemen aynı işlemciye sahip 2 cihaz var. Fakat birisi daha fazla güç istiyor , birisi daha az. Ben yerinde de denedim. Her nedense Z2 öndeydi. Demek yanlış görmüşüm.

330 düsünüp 420 yazmısım niyeyse artık kafa gitti.Neyse S800 için kimse kıl payı kurtarıyor demiyor açık olarak tabiki.
Ama 2K ile öldü yorumları yapmak 'S800-801 fullhd'de sınırda performans gösteriyormus megerse' yorumlarını dogurur.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
330 düsünüp 420 yazmısım niyeyse artık kafa gitti.Neyse S800 için kimse kıl payı kurtarıyor demiyor açık olarak tabiki.
Ama 2K ile öldü yorumları yapmak 'S800-801 fullhd'de sınırda performans gösteriyormus megerse' yorumlarını dogurur.
Ben 2k ekranda SnapDragon 800 veya 801 öldü diye bir yorum yapmadım. Dediğim tek şey ; Z2'nin grafik ve işlem performansı yani 1080'lik bir ekranlı cihazın aynı güçlere sahip 2k'lı ekranlardan daha performanslı olduğudur.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Ben 2k ekranda SnapDragon 800 veya 801 öldü diye bir yorum yapmadım. Dediğim tek şey ; Z2'nin grafik ve işlem performansı yani 1080'lik bir ekranlı cihazın aynı güçlere sahip 2k'lı ekranlardan daha performanslı olduğudur.

Burda mutabıkız performans fps farkı elbette var ama bu hissedilecek bir kayıp degil bunu belirtmeye çalısıyorum 2k ekrandaki piksel yogunlugu ve keskinlik açısından görsel kalite bu hissedilmeyecek performans kaybına deger.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Burda mutabıkız performans fps farkı elbette var ama bu hissedilecek bir kayıp degil bunu belirtmeye çalısıyorum 2k ekrandaki piksel yogunlugu ve keskinlik açısından görsel kalite bu hissedilmeyecek performans kaybına deger.
Arkadaş oyunlarda sıkıntı yapmasın demiş. Şuan piyasada 2K oyun var mı bilmiyorum. Eğer varsa fark orda belli olur.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Arkadaş oyunlarda sıkıntı yapmasın demiş. Şuan piyasada 2K oyun var mı bilmiyorum. Eğer varsa fark orda belli olur.

Geçen Ali (NAWY) çogu oyunda var dedi varmıs demekki haberimiz olmadı hiç geçis sürecinde ama.
Varsa eger 2k ekranlar ilerde kasacak dedikleri gibi bir durum söz konusu degil.G3'de olsun digerlerinden olsun gerçi digerler minimum 805 ile geçti ama hiç birinde sorun görmedik duymadık.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Geçen Ali (NAWY) çogu oyunda var dedi varmıs demekki haberimiz olmadı hiç geçis sürecinde ama.
Varsa eger 2k ekranlar ilerde kasacak dedikleri gibi bir durum söz konusu degil.G3'de olsun digerlerinden olsun gerçi digerler minimum 805 ile geçti ama hiç birinde sorun görmedik duymadık.
Kasmasa bile FPS değerlerinde altta kalır Z2'den.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Kasmasa bile FPS değerlerinde altta kalır Z2'den.

Akıcılıgı engelleyen performanstan çalan bir durum degil bunun sebebi zaten full hd ile harika performanslar veriliyor olması.
Verdigim video'da mc5 oynamıslardı ve bir sahnede durup grafikleri karsılastırdılar cidden müthis bir keskinlik var 2k'da 4xAA ile AA/OFF desek yeri var yani.Z2 100 ise G3 98'dir ama söyle de diyelim bu 100 de 98 de zaten normalin çok çok üstü bir degerdir akıcılık için çok bile fazladır.
Arkadasın kafasını daha fazla karıstırmayalın dragontrailer deyince aklıma geldi dragontrialldi o sanırım basarılıydı ve dige saglamlık konusu o kadar para verip kırılmasın ilk düsüste demis o zaman z2'ye yönelecek tabiki gerçi kırılırsa garanti dısı maliyetlerde z2 daha tuzlu neyse orası ayrı konunun yorumları.Hayırlı olsun simdiden arkadasa.
 

rewaz

Üye
G3'de Quad HD ekran var ve 534 PPI
Sony Xperia Z2 424 PPI

Lg g3de ekran kalitesi birazdaha ust duzey sanki ama sarj konusunda seni yariyolda birakir diye dusunuyorum. Sony nin sarji cok daha iyi bana gore. Suanda zaten z3 kullaniyorum oyunlarda kasma yapmyor sarjida gayet guzel o yuzden tercihin z2 olmali bence. Birds lg g3un cok isindiginiduydum oyunlarda falan. Youtube fln baktim lg g3 isinma videosu falan var zaten. O yuzden z2
Dediklerinizin tamamıyla g3 başı belada.. Tasarımı dışında mantıklı olarak albeni yok. Lg tel almak isteyene çoğu formda g2 tavsiye ederler.
 

berkmeric18

Üye
Dediklerinizin tamamıyla g3 başı belada.. Tasarımı dışında mantıklı olarak albeni yok. Lg tel almak isteyene çoğu formda g2 tavsiye ederler.
G2dede ayni sorunlarin oldugunu duydum bi telefonun ekraninin qhd olmasi kusursuz anlamina gelmiyo. Lg alacaklsr bunlari cok buyutuyolar. Sarj konusunda sknti olur ve ben bu yuzden hic riske girmeyip z3 aldim.
 

rewaz

Üye
G2dede ayni sorunlarin oldugunu duydum bi telefonun ekraninin qhd olmasi kusursuz anlamina gelmiyo. Lg alacaklsr bunlari cok buyutuyolar. Sarj konusunda sknti olur ve ben bu yuzden hic riske girmeyip z3 aldim.
Hayirli olsun . iyi yapmissinsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: berkmeric18
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben kendi gördüğümü söylüyorum. İlk başta inanmadım sonrasında ikisinin full parlaklıkta mı değil mi diye kontrol ettim açıkçası bu kadar parlaklık farkı beklemiyordum ben de şok oldum.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Akıcılıgı engelleyen performanstan çalan bir durum degil bunun sebebi zaten fu ll hd ile harika performanslar veriliyor olması.
Verdigim video'da mc5 oynamıslardı ve bir sahnede durup grafikleri karsılastırdılar cidden müthis bir keskinlik var 2k'da 4xAA ile AA/OFF desek yeri var yani.Z2 100 ise G3 98'dir ama söyle de diyelim bu 100 de 98 de zaten normalin çok çok üstü bir degerdir akıcılık için çok bile fazladır.
Arkadasın kafasını daha fazla karıstırmayalın dragontrailer deyince aklıma geldi dragontrialldi o sanırım basarılıydı ve dige saglamlık konusu o kadar para verip kırılmasın ilk düsüste demis o zaman z2'ye yönelecek tabiki gerçi kırılırsa garanti dısı maliyetlerde z2 daha tuzlu neyse orası ayrı konunun yorumları.Hayırlı olsun simdiden arkadasa.
DragonTrail koruyucu adı. Burda da konusu açmıştım ; Karşılaştırma - Corning Gorilla Glass vs Dragontrail ! - MaxiCep
 

Benzer Konular

bluee18
Cevap
41
Görüntüleme
3K
bluee18
key43
Cevap
36
Görüntüleme
3K
fk555897
AngvanLee
Cevap
64
Görüntüleme
23K


Üst Alt