Konsept: "Nokia Lumia K" by Jack Tang

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Konsept: "Nokia Lumia K" by Jack Tang



WP8 ile çalışan "Lumia K" konsepti için şu özellikler düşünülmüş:

* 5 inç PureMotion HD+ ekran
* 30 megapiksel flaşlı PureView kamera (Sensör:1/1.2")
* Değiştirilebilir polikarbonat kapak/Alt ve üst taraf çarpmalara dayanıklı malzemeden.
* 3000 mAh batarya
* 2GB RAM
* 64 GB Yığın Hafıza
* Kalınlık 12 mm
 


alical33

alical33

Üye
wp8 için 2gb ram e ne gerek var ki 1gb yetior :) ben tasarımı pek beğenmedim açıkçası
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
harika bir tasarim ama 30mp sensorun kendisi 12mm gelir:D
 

burakkk97

Üye
sahin k ile ilgili espri yapan olmaz insAllah :)
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
lumia K espiriye açık ama :ehe o değilde bu kamera olayın içine girdi mi hep inandırıcılıktan kaçtığını düşünüyorum ben 30 MP uçuk bir rakam bence :hmmm
 
alical33

alical33

Üye
41 i yapan 30umu yapamayacak :D
 
  • Beğen
Tepkiler: yumyjikk2
theposies

theposies

Üye
gerçekten güzel konsept
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Güzel bir konsept biraz htc x8 i andırdı :D
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Çok güzel duruyor.
 
serinaga

serinaga

Üye
Paylaşım için teşekkürler.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Değiştirilebilir kapak böyle üst seviye cihazlarda tutulmaz bence,oynama yapabilir ve toz alabilir.bir cep telefonunda 12mp sağlam bir kamera yeterlidir bence,daha fazla mp için cihazı kalınlaştırmanın ve ağırlaştırmanın bir gereği yok aslında.
 
awdil

awdil

Üye
250 gramdan asagida olmaz agirligi herhal de... :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
benim icin telefonda kamera cok onemlidir ve lumia920'nin herhangi bir yerinden kismadan kamerasi 12mp ve ustu lensle donatilirsa ki s4 pro quad core adreno320 donanimla gelirse uzun zaman piyasayi domine eder bence.
 
komando04

komando04

Üye
bende beğendim teşekkürler abi
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Yuuh Wp8'e 2 GB Ram Mi .? Ucar Telefonnn .! =D
 
remzi33

remzi33

Üye
Kaç çekirdekli acaba?
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Biraz oval sırtı sanki güzel bir tasarım eminim başarılı olur 2Gb ram etkileyici extra yenilikler olursa harika olur o yenilikleri bende bilmiyorum sormayın :)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:tşk: güzel
 
alical33

alical33

Üye
çıkarsa belki 920 den geçiş yaparız ama ben arkası ben pek sevmedim xperi neom vardı önceden onun arkasıda ovaldi masanın üstüne falan koyup kullanamıyodum bi sağa bi sola dönüp duruyordu
:D
 
kraldiyar21

kraldiyar21

Üye
Manyak bir şey gerçekçi bu çok güzel olmuş....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kaworu Nagisa
Cevap
27
Görüntüleme
2K
Kaworu Nagisa
mukoca1
Cevap
8
Görüntüleme
1K
orgeneral2203
Bay H
Cevap
195
Görüntüleme
13K
kamil5028347
Cevap
3
Görüntüleme
2K
phasan


Üst Alt