[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

sir mordred

sir mordred

Üye
ne demek :) haklısın kardeşim ama insanların yanlış anlıyor. Adam gelin zorla girin siteme bırakın maxiyi demedi. Samsungun bile reddettiği bi cihaz için portal açmış, haber veriyor. bence reklam olarak bakılmamalı ki zaten maddi bir gelir de söz konusu değil. Neyse bundan sonra bu konuya lütfen tartışmak için yorum atmayalım.

harfi harfine katılıyorum kardeşim ayrıca ek olarak şunuda belirteyim Salih o site için belirli zamanlarla ödeme yapıyor(bedava hosting değil ücretli hosting kullanıyor) bu adam para verip bu işleri yapmışsa emeğe,yapılana saygı gösterilmesi lazım (yorum atmayalım dedin ama bunlarıda söylemek istedim :))
 
  • Beğen
Tepkiler: -aLoNeDarK-, emrah166, ONUR5544 ve 3 diğerleri


emrah166

Üye
Gwonder kullanirken whatsapin ses kaydi gondermede sikinti yasatmayacak bi kernel onerebilir misiniz??
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Kernelle alakali değil. Hiç bir cm10 tabanlı romda gelen ses kaydı açılmaz zaten sadece gelen ses kaydı dinlenemiyor (dosyayi açıp dinleyebilirsin) gönderilebiliyor
 
Wolf389

Wolf389

Üye
hocam v2 ne zamana geliyor ?
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Ben de merak ediyorum :) saka bi yana pek vaktim olmuyor ilgilenemiyorum ama bigun oturcam pc basina son ayarlari yapip upload edecegim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -aLoNeDarK-
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Cm10 dan baska hic bir sistem bu telefonu Adam gibi calistirmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: -aLoNeDarK-
NovaTR14

NovaTR14

Üye
Bence yanılıyorsunuz hocam CM9 ve CM10 aslında halen stabil değil bana göre, hafızası şiştikçe telefon performans yiğitirmeye ve şarjı daha çabuk bitmeye başlıyor. Bana göre CM10.1 daha performanslı ION Kernel var ve hafıza ne kadar şişerse şişsin telefonda performans eksikliği olduğunu görmedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: -aLoNeDarK-
hasaneness

hasaneness

Üye
Cm10 dan baska hic bir sistem bu telefonu Adam gibi calistirmaz.
ki cm10.1 bile beta4 sürümünde harika bence İON her türlü kalitesini ispatlıyor. Kişisel düşünce tabi ki ama ben şu whatsapp sesli mesaj yüzünden cm9 cm10 kullanmıyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -aLoNeDarK-
NovaTR14

NovaTR14

Üye
ki cm10.1 bile beta4 sürümünde harika bence İON her türlü kalitesini ispatlıyor. Kişisel düşünce tabi ki ama ben şu whatsapp sesli mesaj yüzünden cm9 cm10 kullanmıyorum :D
Hocam bende tam aksine Whatsapp sesli mesaj CM10.1 de stabil çalışıyor :D İlginç
 
hasaneness

hasaneness

Üye
Hocam bende tam aksine Whatsapp sesli mesaj CM10.1 de stabil çalışıyor :D İlginç
yanlis anladin demek istedigim cm9 ve cm10 da sesli mesaj calismadigi icin cm10 kullanmiyorum aslinda yaptigim yorum celişkili ama gwonder romundan sonra cm10 a ısındım :)
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
Hahaha pardon :D Evet yanlış anlamışım
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
ION performansı ayrı bir şey stabilite ayrı bir şey. Karıştırmayalım. Çoğu yönden cm10 bu cihaz için en ortalama özellikleri verir. cm9 üstü performans cm 10.1 üstü şarj.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mücteba
Mücteba

Mücteba

Üye
ION performansı ayrı bir şey stabilite ayrı bir şey. Karıştırmayalım. Çoğu yönden cm10 bu cihaz için en ortalama özellikleri verir. cm9 üstü performans cm 10.1 üstü şarj.
+1 sama katılıyorum usta ne kadar ion romlarda olsa cm10 bu cihazin kurtulusu en iyi sekilde calistiriyo her yonu ile çok iyi performas veriyo ve sisme denilen olay bu romda yok ne kadar da inanmasalar
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
Wolf389

Wolf389

Üye
Ya Eskiden G-wonder da 7 saatte %1 felan gidiyodu şimdi 9-10 gitmeye başladı nasıl düzeltirim
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Ya Eskiden G-wonder da 7 saatte %1 felan gidiyodu şimdi 9-10 gitmeye başladı nasıl düzeltirim

batarya kalibresi yapabilirsin. Ya da çok uygulama yüklemişsindir. romu tekrar tüm wipeları yaparak kur. Ayrıca bataryanın sağlığı da gitgide azalabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bysalih41

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt