evet by salih hocam kurdu siteyi bnde face sayfasını açtım sitede var facebook sayfamız yazıyoWonderoid.com diye bir site var onun sayfası gibi olmuşzaten o sayfanınmış
![]()

hayır öyle değil. bu sadece wondera özel bir site biz hala maxideyizzaten üyeleri maxiden başka siteye çekmek yasak (bysalih41 dikkat et aman ban yersin
) bir ara biri maxi+ diye bişey çıkarmıştı gerçekten de iyiydi ama modlar izin vermedi.

@papakudioflu
Tmm kardesim sagol![]()

çekemeyen anten taksın kardeşimNe kadar cekemeyenimiz varmis arkadas![]()

Zaten hiç kimsenin amacı reklam yapmak olmuyor.Amacim reklam yapmak degil zaten reklamib baska yollarida var buradaki bazi kardeslerimi orada gormek
Bir sitenin linkini verdiysen o reklamdır. Amacın her ne olursa olsun.Kardeşim reklam yapma hakkında bir şey belirtmek istiyorum. Xda gibi büyük sitelerin linkini verince bir şey olmaz. Zaten o büyük site olduğu için herkes biliyor ve linkini versekte herhangi bir sıkıntı olmaz. Ama wonderoid gibi yeni açılan, büyük olmayan, pek fazla tanınmayan sitelerin linkini vermek reklama girer. Çünkü pek fazla kişi tanımıyor. Bu yüzden reklama girer.@-Emre 'den özür dileyerek son birşey söylemek istiyorum
1-bir sitenin linkini vermek o sitenin direk reklamını yapmak anlamına gelmez eğer öyleyse şuana kadar trilyonlarca kez xda'nın reklamını yapmışız demektir ki kimsenin bunu yadırgamaması ama wonderoid.com'un linkinin verilmesini yadırgaması ilginç
2-darko konuştuğun adam 2 katın yaşında(16>32) bir sonraki yazışmalarında bunu dikkate alarak yazmanı tavsiye ederim
Hepsi bu
İyi akşamlar
@-Emre 'den özür dileyerek son birşey söylemek istiyorum
1-bir sitenin linkini vermek o sitenin direk reklamını yapmak anlamına gelmez eğer öyleyse şuana kadar trilyonlarca kez xda'nın reklamını yapmışız demektir ki kimsenin bunu yadırgamaması ama wonderoid.com'un linkinin verilmesini yadırgaması ilginç
2-darko konuştuğun adam 2 katın yaşında(16>32) bir sonraki yazışmalarında bunu dikkate alarak yazmanı tavsiye ederim
Hepsi bu
İyi akşamlar
haklısın kardeşim ama insanların yanlış anlıyor. Adam gelin zorla girin siteme bırakın maxiyi demedi. Samsungun bile reddettiği bi cihaz için portal açmış, haber veriyor. bence reklam olarak bakılmamalı ki zaten maddi bir gelir de söz konusu değil. Neyse bundan sonra bu konuya lütfen tartışmak için yorum atmayalım.
