ALLAH yardimcin olsun hocamBuralardyim ama aşırı yoğunum lys ygs heyecanı bastı 1 yıldan az var![]()
sağolasın @D.A.R.K.O
Retrica falan hayirdir hocam selfie mi cekiyon![]()

ooo hocam v2 cok fena olmus vallaBu arada Son hali
animasyonlari touchwiz yapalim yazi tipi wonder lightdeki olsun arka plan yari beyaz olursada olurSağolasınyazı stili bu sekilde olmadı WonderLightinkini kullanırız
animasyonları aynı kalsın mı yoksa onu da touchwize uygun yapalım mı? Bir de ayarlar arka planı fu ll beyaz olsa nasıl olur?

facede ekle beniO zaman burdayiz fu ll tapatalk![]()
edit:Beyler k.bakmayın dosyayı yanlış atmışın sıfır takılma ile oynuyorum@mürteza16 kardeşim konuda dediğiniz ne var ne yok yükledim ama malesef modern combat 4 açmadı malesef sende nasıl açtı acaba ?
edit:fmr memor cleaner,greenify,seeder,honey7xup turboboost kernel yüklü
@mürteza16 kardeşim konuda dediğiniz ne var ne yok yükledim ama malesef modern combat 4 açmadı malesef sende nasıl açtı acaba ?
edit:fmr memor cleaner,greenify,seeder,honey7xup turboboost kernel yüklü
edit:Beyler k.bakmayın dosyayı yanlış atmışın sıfır takılma ile oynuyorum

