Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Gerçekleştirilen Buluşmalarİstanbul Buluşması (10.11.2012)
Sponsorlu Bağlantılar
tarxhn
Üye
sinirlenme sağlık olsun. rızasız yola cıkarsan başına gelmedik iş kalmaz sende okul gezisi var de 1 gunluk filan belki oyle izin alabilirsin. olmadı tv programına gidiyorum dersin
sinirlenme sağlık olsun. rızasız yola cıkarsan başına gelmedik iş kalmaz sende okul gezisi var de 1 gunluk filan belki oyle izin alabilirsin. olmadı tv programına gidiyorum dersin
yok abi nasıl sağlık olsun? 17 yaşında eşşek kadar adamım istesem yurtışına bile gidebilecek yeteneğim var çok şükür. Arkadaşlarım senelerdir oraya buraya gezmeye gidiyor ben karamürsel -izmit takıl. izmite bile zor izin veriyordu zar zor ikna ettim onu. Neymiş ana yüreğiymiş , ben gittikten sonra başına bişe geldimi diye düşünecekmiş. Yok ya ozaman tuvalete giderkende düşün belki düşüp kafamı lavaboya vurdum diye. Töbe töbe. Sorun şurda. İstanbul uzak yer + sizi sanal alemden öyle bi insanmış hemen buluşalım diyip buluşanlardan sanıyor. Tabi benide gazetelerdeki internet cahillerinden sandığı için böyle bir kaygıya düşüyor . Ne maxicepi biliyor ne burdakı dostlarımı biliyor. Yeter artık. Senelerdir sus sus sus benimde sabrım var...
DiaBLoS
Admin
Sakin ol kardesim . Gönüller bir olsun yeter .
tarxhn
Üye
ismail aman sakin ol elbet bir yolu bulunur. izmitte hiç olmuyormu buluşma filan olmadı birgünde senin için orada toplannalım. bak bende istanbuldayım ama kursum hafta sonu oldugu için gidemeyebilir. hayatta herseyin hayırlısı
ismail aman sakin ol elbet bir yolu bulunur. izmitte hiç olmuyormu buluşma filan olmadı birgünde senin için orada toplannalım. bak bende istanbuldayım ama kursum hafta sonu oldugu için gidemeyebilir. hayatta herseyin hayırlısı
yok abi istanbula geliyorum orda sorun yok. Sorun başka yerde. Neyse anlatsamda uzun sürer şimdi. Kısaca sorun " ben ağzımı açmıyorum diye beni iyice pinti evlat yerine koyan anne ve babam " da. Herkesin bi sınırı var. Sizce normalmi istanbula göndermemesi ? istanbul nedir ya ayıptır söylemesi ama k*çımın dibi yani ....
tarxhn
Üye
kadıkoyde bana biri metrobus uzakta ama zamanım yoqqq
yok abi istanbula geliyorum orda sorun yok. Sorun başka yerde. Neyse anlatsamda uzun sürer şimdi. Kısaca sorun " ben ağzımı açmıyorum diye beni iyice pinti evlat yerine koyan anne ve babam " da. Herkesin bi sınırı var. Sizce normalmi istanbula göndermemesi ? istanbul nedir ya ayıptır söylemesi ama k*çımın dibi yani ....
Yolda neler neler oluyor İsmail ALLAH C.C. Korusun adam direksonda sızıyor kalıyor olan yolculara oluyor bundan korkuyor olabilirler.Ailen maxicep'teki cana yakın ve bir okadar güvenilir kişileri bilmediğindende kaynaklanıyor tabii ki.Ama ailene bence agresif davranıpta canlarını sıkma sen üzülünce onlarda üzülüyor, yarın birgün ALLAH C.C. Korusun ölüm olur ayrılık olur yattığın yerden maxicep'te gezdiğin günleri çok arasın
Yolda neler neler oluyor İsmail ALLAH C.C. Korusun adam direksonda sızıyor kalıyor olan yolculara oluyor bundan korkuyor olabilirler.Ailen maxicep'teki cana yakın ve bir okadar güvenilir kişileri bilmediğindende kaynaklanıyor tabii ki.Ama ailene bence agresif davranıpta canlarını sıkma sen üzülünce onlarda üzülüyor, yarın birgün ALLAH C.C. Korusun ölüm olur ayrılık olur yattığın yerden maxicep'te gezdiğin günleri çok arasın
Abi bu şey görüldüğü kadar basit ve yüzeysel olaylar değil. Benim yaşadıklarımı bir Allah , bir ben , gerçek hayattaki en yakın arkadaşım ve bu forumdan çok az kişi biliyor. İş 2 günlük 1 aylık mesele değil iş senelerdir süregelen bir mesele. O yüzden istesenizde beni anlayamazsınız. Başımdan geçenleri , evde çıkan kaosları (bildiğiniz kaosların dışında kaoslar )
Bende İstanbul'a gideceğim lakin işverenle anlaşabilirsek telefonda işler okey gibi gözüküyor.Günübirlik gideceğim sanırım sende öyle gitceksin.Beraber gidip dönersek gercekten iyi olur.
Bende İstanbul'a gideceğim lakin işverenle anlaşabilirsek telefonda işler okey gibi gözüküyor.Günübirlik gideceğim sanırım sende öyle gitceksin.Beraber gidip dönersek gercekten iyi olur.