Gerçekleştirilen Buluşmalar İstanbul Buluşması (10.11.2012)

Sponsorlu Bağlantılar

tarxhn

tarxhn

Üye
sinirlenme sağlık olsun. rızasız yola cıkarsan başına gelmedik iş kalmaz sende okul gezisi var de 1 gunluk filan belki oyle izin alabilirsin. olmadı tv programına gidiyorum dersin :ehe
 


cukuleaks

Üye
sinirlenme sağlık olsun. rızasız yola cıkarsan başına gelmedik iş kalmaz sende okul gezisi var de 1 gunluk filan belki oyle izin alabilirsin. olmadı tv programına gidiyorum dersin :ehe
yok abi nasıl sağlık olsun? 17 yaşında eşşek kadar adamım istesem yurtışına bile gidebilecek yeteneğim var çok şükür. Arkadaşlarım senelerdir oraya buraya gezmeye gidiyor ben karamürsel -izmit takıl. izmite bile zor izin veriyordu zar zor ikna ettim onu. Neymiş ana yüreğiymiş , ben gittikten sonra başına bişe geldimi diye düşünecekmiş. Yok ya ozaman tuvalete giderkende düşün belki düşüp kafamı lavaboya vurdum diye. Töbe töbe. Sorun şurda. İstanbul uzak yer + sizi sanal alemden öyle bi insanmış hemen buluşalım diyip buluşanlardan sanıyor. Tabi benide gazetelerdeki internet cahillerinden sandığı için böyle bir kaygıya düşüyor . Ne maxicepi biliyor ne burdakı dostlarımı biliyor. Yeter artık. Senelerdir sus sus sus benimde sabrım var... :off:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Sakin ol kardesim . Gönüller bir olsun yeter .
 
tarxhn

tarxhn

Üye
ismail aman sakin ol elbet bir yolu bulunur. izmitte hiç olmuyormu buluşma filan olmadı birgünde senin için orada toplannalım. bak bende istanbuldayım ama kursum hafta sonu oldugu için gidemeyebilir. hayatta herseyin hayırlısı
 

cukuleaks

Üye
ismail aman sakin ol elbet bir yolu bulunur. izmitte hiç olmuyormu buluşma filan olmadı birgünde senin için orada toplannalım. bak bende istanbuldayım ama kursum hafta sonu oldugu için gidemeyebilir. hayatta herseyin hayırlısı
yok abi istanbula geliyorum orda sorun yok. Sorun başka yerde. Neyse anlatsamda uzun sürer şimdi. Kısaca sorun " ben ağzımı açmıyorum diye beni iyice pinti evlat yerine koyan anne ve babam " da. Herkesin bi sınırı var. Sizce normalmi istanbula göndermemesi ? istanbul nedir ya ayıptır söylemesi ama k*çımın dibi yani ....
 
  • Beğen
Tepkiler: tarxhn
tarxhn

tarxhn

Üye
kadıkoyde bana biri metrobus uzakta ama zamanım yoqqq :)
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici

Ne yazık ki Cumartesi çalışıyorum. İzin şansım da zor olur, o hafta yoğun olacak bir dönem. Eğer ki bir fırsat yaratabilirsem haber veririm burdan :tebessüm:


Gelemesem de size iyi eğlenceler şimdiden :)
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
y n s c n

y n s c n

Üye
Köri-Karaoke zor olucak ama güzel olucak :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
İsmail' i birisi durdurabilir mi :d:
 

Software95


yok abi istanbula geliyorum orda sorun yok. Sorun başka yerde. Neyse anlatsamda uzun sürer şimdi. Kısaca sorun " ben ağzımı açmıyorum diye beni iyice pinti evlat yerine koyan anne ve babam " da. Herkesin bi sınırı var. Sizce normalmi istanbula göndermemesi ? istanbul nedir ya ayıptır söylemesi ama k*çımın dibi yani ....

Yolda neler neler oluyor İsmail ALLAH C.C. Korusun adam direksonda sızıyor kalıyor olan yolculara oluyor bundan korkuyor olabilirler.Ailen maxicep'teki cana yakın ve bir okadar güvenilir kişileri bilmediğindende kaynaklanıyor tabii ki.Ama ailene bence agresif davranıpta canlarını sıkma sen üzülünce onlarda üzülüyor, yarın birgün ALLAH C.C. Korusun ölüm olur ayrılık olur yattığın yerden maxicep'te gezdiğin günleri çok arasın :oke:
 

Software95

Rızasız çıkarsan içinde hep bir kurt olur devamlı kemirir seni onlara anlatmaya çalış, eminim anlayacaklardır !
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess

cukuleaks

Üye


Yolda neler neler oluyor İsmail ALLAH C.C. Korusun adam direksonda sızıyor kalıyor olan yolculara oluyor bundan korkuyor olabilirler.Ailen maxicep'teki cana yakın ve bir okadar güvenilir kişileri bilmediğindende kaynaklanıyor tabii ki.Ama ailene bence agresif davranıpta canlarını sıkma sen üzülünce onlarda üzülüyor, yarın birgün ALLAH C.C. Korusun ölüm olur ayrılık olur yattığın yerden maxicep'te gezdiğin günleri çok arasın :oke:
Abi bu şey görüldüğü kadar basit ve yüzeysel olaylar değil. Benim yaşadıklarımı bir Allah , bir ben , gerçek hayattaki en yakın arkadaşım ve bu forumdan çok az kişi biliyor. İş 2 günlük 1 aylık mesele değil iş senelerdir süregelen bir mesele. O yüzden istesenizde beni anlayamazsınız. Başımdan geçenleri , evde çıkan kaosları (bildiğiniz kaosların dışında kaoslar :oke:)


- - - Eklendi - - -

Rızasız çıkarsan içinde hep bir kurt olur devamlı kemirir seni onlara anlatmaya çalış, eminim anlayacaklardır !
öyle birşey asla olmaz öncedende rızası olmadan çıktım hiçte bişey olmadı eve döndüm ben rahatım o rahat bukadar :)
 

Software95

Doğru kardeşim burdan bakınca biz sadece senin bize anlattığın kadar bile biliyoruz.Lütfen kusuruma bakma!
 

cukuleaks

Üye
Doğru kardeşim burdan bakınca biz sadece senin bize anlattığın kadar bile biliyoruz.Lütfen kusuruma bakma!
yok abi önemi yok niye öyle diyorsun ya :) Sen söyledin siz benim anlattığım kadar biliyorsunuz , özüre gerek yokki sizin suçunuz değil :)
 

Software95


yok abi önemi yok niye öyle diyorsun ya :) Sen söyledin siz benim anlattığım kadar biliyorsunuz , özüre gerek yokki sizin suçunuz değil :)


Bende İstanbul'a gideceğim lakin işverenle anlaşabilirsek telefonda işler okey gibi gözüküyor.Günübirlik gideceğim sanırım sende öyle gitceksin.Beraber gidip dönersek gercekten iyi olur.
 

cukuleaks

Üye



Bende İstanbul'a gideceğim lakin işverenle anlaşabilirsek telefonda işler okey gibi gözüküyor.Günübirlik gideceğim sanırım sende öyle gitceksin.Beraber gidip dönersek gercekten iyi olur.
Gidersem dönecem zaten abi sende dönecene göre sorun yok git gel bereaber işte :D
 

Benzer Konular

KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar Minik İstanbul buluşması :)
Cevap
69
Görüntüleme
5K
Reşwan
KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar 8 Eylül İstanbul Buluşması
Cevap
35
Görüntüleme
3K
Nextman
Cezzbedici3
  • Kilitli
Cevap
54
Görüntüleme
6K
minoo
Cezzbedici3
Cevap
43
Görüntüleme
7K
Hıqh_VoLTaqe27


Üst Alt