Gerçekleştirilen Buluşmalar İstanbul Buluşması (10.11.2012)

Sponsorlu Bağlantılar

vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
arkadaşlar konudan uzaklaşmayın lütfeen :D
Buluşmada karaoke olayıda ben ne zamandır istiyordum muhtemelen ondan pınar böyle düşündü :) Muhteşem olur varyaaa :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kardeşim estağfurullah ... :)
Bunun da anlamını sorarsın sen şimdi .? :ehe

Hey Allahım ya . :D neyse konuyu amacından çıkarmayalim.
 

cukuleaks

Üye
arkadaşlar konudan uzaklaşmayın lütfeen :D
Buluşmada karaoke olayıda ben ne zamandır istiyordum muhtemelen ondan pınar böyle düşündü :) Muhteşem olur varyaaa :kop:

Karaoke olursa 1. lik bende baştan uyarayımda sonra şaşırmayın (h)

Bu arada nerde olacak karaoke biraz açarmısın esra abla ?


- - - Eklendi - - -

Kardeşim estağfurullah ... :)
Bunun da anlamını sorarsın sen şimdi .? :ehe

Hey Allahım ya . :D neyse konuyu amacından çıkarmayalim.

bi anlık symbiandaki efs klasörüyle karıştırdım abi kusura bakma :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hey Allah im ya . :D
Tamam bunun muhabbetini buluşmada yaparız kardeşim . :)
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
İsmailcm Kadıköy'de Kahverengi diye bir cafe var. Bizim son buluşmada fotolarımızın bir kısmı orda. Güven abi özellikle o cafeye gitmek istedi. O yüzden Kahverengi'ye gidiyoruz. Paşam misafir, o ne isterse o olacak :D

Kahverengi'nin alt katında karaoke var. Bir fikir belirttim sadece. İsterseniz yaparız :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor ve vapur dumanı

cukuleaks

Üye
İsmailcm Kadıköy'de Kahverengi diye bir cafe var. Bizim son buluşmada fotolarımızın bir kısmı orda. Güven abi özellikle o cafeye gitmek istedi. O yüzden Kahverengi'ye gidiyoruz. Paşam misafir, o ne isterse o olacak :D

Kahverengi'nin alt katında karaoke var. Bir fikir belirttim sadece. İsterseniz yaparız :D

karaokeden kastınız öyle andtik kuntik fantastik içecek felan değil demi ? Hani bildiğimiz müzikle yapılan karaoke ? :)

Kusura bakmayın hayatımda bu tip yerlere 1-2 kere gittim ben böyle yerleri pek bilmem :D (Sosyetik şeyler :p )

Delikanlı adama ters
:emoamca:
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Burası Kahverengi'nin arka bahçesi




Burası da girişi.

 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3, CanKartaL ve vapur dumanı
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi


karaokeden kastınız öyle andtik kuntik fantastik içecek felan değil demi ? Hani bildiğimiz müzikle yapılan karaoke ? :)

Kusura bakmayın hayatımda bu tip yerlere 1-2 kere gittim ben böyle yerleri pek bilmem :D (Sosyetik şeyler :p )

Delikanlı adama ters
:emoamca:

Karaoke :zzz:



:zzz:
 

cukuleaks

Üye
Peki :) Ama dediğim gibi bu tip yerleri fazla bilmem ben :)

- - - Eklendi - - -



Karaoke :zzz:



:zzz:
:aha: :aha: :aha:

Abla senin burda karaokelerin varmı :D :aha:

Vay vay vay bizdensin abla :D

Bende bizim sınıftaki bi kızın tavsiyesiyle başladım . Başladığım günden beri sadece o benim yaptıklarımı bende onun yaptıklarını dinliyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
digitürk varmış beşiktaş bursa maçının olduğu güne yakın o hafta içinde ama maç izlenir :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess

cukuleaks

Üye


aha tek şarkım var oda rezillik :D Sesi dinlersen intihar edersin abla :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor, tarxhn ve vapur dumanı
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3, Samsunspor ve HacKLess

cukuleaks

Üye


:zuhaha: Allahın cezası bu ne lan :kop:

İğrenç bi ses dimi :zuhaha: bağyan şarkısını söylemeye çalıştım yanımda bi abi vardı onla karışık söyledim :D


- - - Eklendi - - -

Şu anda 5 kişi bu konuyu okuyor. Birisi gizli üye , birisi misafir, birisi ben. Geride kalan 2 üye ise konuda kaçırdıkları yerleri sabırsızlıkla okuyup bir an önce cevap yazmak için hazırlanıyorlar .


 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3 ve Samsunspor
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Sanki bu kahverengiye geçen sene yaz gibi gitmiştim :hmmm Ön tarafı eskiden biraz daha mı değişikti.
Fırsat olsa da gelsem Dolmabahçe'de bi ıslansam :D
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı

cukuleaks

Üye
Al işte. Şimdi anneme sordum yok diyo hayatta göndermem diyo. Deli edecek beni. Yarın birgün izmite bile göndermeyecek bu ne kardeşim nerdeyse geldim 18 e. Yeter artık ya . Ben insan gibi anamın babamın rızasını alayım diyorlar ama yaptıkları muameleye bak. Eğerki kabul etmemeye devam ederlerse hayatımda yapmak istemediğim en son şeyi yapıp çıkıp gelecem. Bu kadar olmaz illallah artık :off:

 

Benzer Konular

KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar Minik İstanbul buluşması :)
Cevap
69
Görüntüleme
5K
Reşwan
KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar 8 Eylül İstanbul Buluşması
Cevap
35
Görüntüleme
3K
Nextman
Cezzbedici3
  • Kilitli
Cevap
54
Görüntüleme
6K
minoo
Cezzbedici3
Cevap
43
Görüntüleme
7K
Hıqh_VoLTaqe27


Üst Alt