Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Gerçekleştirilen Buluşmalarİstanbul Buluşması (10.11.2012)
Sponsorlu Bağlantılar
vapur dumanı
Üye
arkadaşlar konudan uzaklaşmayın lütfeen
Buluşmada karaoke olayıda ben ne zamandır istiyordum muhtemelen ondan pınar böyle düşündü Muhteşem olur varyaaa
DiaBLoS
Admin
Kardeşim estağfurullah ...
Bunun da anlamını sorarsın sen şimdi .?
Hey Allahım ya . neyse konuyu amacından çıkarmayalim.
arkadaşlar konudan uzaklaşmayın lütfeen
Buluşmada karaoke olayıda ben ne zamandır istiyordum muhtemelen ondan pınar böyle düşündü Muhteşem olur varyaaa
İsmailcm Kadıköy'de Kahverengi diye bir cafe var. Bizim son buluşmada fotolarımızın bir kısmı orda. Güven abi özellikle o cafeye gitmek istedi. O yüzden Kahverengi'ye gidiyoruz. Paşam misafir, o ne isterse o olacak
Kahverengi'nin alt katında karaoke var. Bir fikir belirttim sadece. İsterseniz yaparız
İsmailcm Kadıköy'de Kahverengi diye bir cafe var. Bizim son buluşmada fotolarımızın bir kısmı orda. Güven abi özellikle o cafeye gitmek istedi. O yüzden Kahverengi'ye gidiyoruz. Paşam misafir, o ne isterse o olacak
Kahverengi'nin alt katında karaoke var. Bir fikir belirttim sadece. İsterseniz yaparız
İğrenç bi ses dimi bağyan şarkısını söylemeye çalıştım yanımda bi abi vardı onla karışık söyledim
- - - Eklendi - - -
Şu anda 5 kişi bu konuyu okuyor. Birisi gizli üye , birisi misafir, birisi ben. Geride kalan 2 üye ise konuda kaçırdıkları yerleri sabırsızlıkla okuyup bir an önce cevap yazmak için hazırlanıyorlar .
Al işte. Şimdi anneme sordum yok diyo hayatta göndermem diyo. Deli edecek beni. Yarın birgün izmite bile göndermeyecek bu ne kardeşim nerdeyse geldim 18 e. Yeter artık ya . Ben insan gibi anamın babamın rızasını alayım diyorlar ama yaptıkları muameleye bak. Eğerki kabul etmemeye devam ederlerse hayatımda yapmak istemediğim en son şeyi yapıp çıkıp gelecem. Bu kadar olmaz illallah artık