Telefon Tavsiyesi İphone 6 mı 6 Plus mu Note 4 mü

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
İphone 6 mı 6 Plus mu Note 4 mü
Arkadaşlar Lg G3 kullanıcısiyim. Artık sıkıldım. Hep Android kullandım hiç ios kullanmadım. Ekranı büyüttü diye almak istiyorum. Bu üç cihazdan hangisini almak mantıklı olur.
Beklentiler stabilite, film izlemek ve kamera. Şarj vs önemli değil en önemlisi çabuk değiştiren biriyim. Satarken çok zarar etmeyelim. Şimdiden teşekkürler
 

Sucrofe

Üye
Kesinlikle Note 4. Note 4'de yapabileceklerini iPhone 6/6 Plus'ta yapamazsın. Satacağını düşünüyorsan iPhone 6 Plus al. iPhone'un ikinci el piyasası iyi.
 
Tepkiler: B.A.R.O.N ve TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Nedenleri ile yazar mısınız
 

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Özellik olarak cok fark var ise piyasayı düşünmem
 

sLeepLe

Üye
film izliyorsan sana büyük ekran ve şarjı iyi olan telefon lazım benim fikrim 6 plus yönünde hem satarken çok zarar etmezsiniz. Şarjı gayet iyi ekran kaliteside oldukça iyi ama boyu çok büyük dersenizde 6yı öneririm. Ben çok büyük telefon sevmem bu üçü arasında kalsaydım hiç tereddütsüz 6 alırdım size kalmış artık benim önerilerim bunlar
 
Tepkiler: TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkürler bu yorum icin. Bende öncelik olarak iphone 6 düşünüyorum. Hep büyük kullandım biraz küçük olsun istiyorum artık. Ama iphone 6 nin şarjı çok mu çabuk biter bilmiyorum.
 
Tepkiler: sLeepLe

sLeepLe

Üye
Çok teşekkürler bu yorum icin. Bende öncelik olarak iphone 6 düşünüyorum. Hep büyük kullandım biraz küçük olsun istiyorum artık. Ama iphone 6 nin şarjı çok mu çabuk biter bilmiyorum.
ben 5s kullanıyorum kullanıma bağlı biraz benim günümü rahat çıkarıyor. Test için bir keresinde 36 saat bekleme 7 saat kullanım süresi aldım ios bölümünde ekran alıntısı var gün içinde sosyal ağlar whatsapp 1 saat konuşma 1 saat civarı müzik ile çıkarıyor günü benim maksimum yaptığım bu sürekli elde oldu mu ve oyun oynandımı şarj biraz daha kısalıyor tabiki
 
Tepkiler: TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Bugün g3 üme iphone 5s ile kafa kafaya takas teklifi geldi. Fakat dediğim gibi ekran benim için küçük. İphone 6 en iyi tercih gibi duruyor.
 

sLeepLe

Üye
Bugün g3 üme iphone 5s ile kafa kafaya takas teklifi geldi. Fakat dediğim gibi ekran benim için küçük. İphone 6 en iyi tercih gibi duruyor.
6 ekranı ideal 6plus bana çok büyük geldi. g3ten direk 5s e düşünce (ekran anlamında) küçük gelir bana yetiyor ekranı şahsen
 
Tepkiler: TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ederim bu yorumunuz için. İphone 6 alırım ilerde yetmezse ekran Plus yaparım
 
Tepkiler: sLeepLe
Ben birkaç gün önce Z2 , iPhone 6 , iPhone 6 Plus'ı inceledim. 6 Plus'ın kamerası gözüme daha iyi geldi sanki. ( belki de ekranı 1080p olduğundandır artık bilemiyorum ) Apple 2 cihazın ortasını bulamamış gibi geliyor bana. iPhone 6 küçük geliyor , iPhone 6 Plus ise büyük geliyor. Ekranı 5.2' falan olsa çok iyi olurdu sanki.
 
Tepkiler: TeAmo42

sLeepLe

Üye
bence en iyisini yaptı büyük ekran isteyenler piyasadaki telefonlarla aynı büyüklükte telefon normal kullanmak isteyenlere ise normal büyüklükte telefon
 

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Z2 de 1080 p ekran belirtirim
 
Tepkiler: Furkan Emekli
Satarken zarar etmemek istiyorsan iPhone 6 almanı öneririm. Diğer isteklerini de rahatlıkla karşılar.
 

MaxipmaN

Üye
androidden sıkılmak ve note4 olmayı düşünmek