"heraldeki ıphone5s" ama anlamadığım olay milletin takım tutar gibi telefon markası tutması neymiş nokia kralmış ıphone kullanan başka bişey kullanmazmış öyle birsey yok kardeşim sen telefonla ne yapmak istiyorsan onu alıcan butun cihazları kullandım hepsinin bir özelliği var bir duruşu var ama ş fanboyluk olunca sinir oluyorum bi mal iyiyse iyidir ama yok ben nokia kullandım hep samsung dandik filan olmuyor hepsinin "+""-" leri var sen ne için kullanacaksan onun için al oyunsa oyuna uygun cihaz al film se film için kameraysa kamrerası için vs.vs.....teknolojiyi takip eden insan fan olamaz