Telefon Tavsiyesi İphone 5s/Lumia 735

    Konu Sahibi
İphone 5s/Lumia 735
Merhabalar.Ben lumia 735 almaya karar vermiştim fakat iş yerinde çok iyi tanıdığım bir abim 5s(64 GB) telefonunus atım 6 alacağını söyledi ve fiyat olarakta 1500 lira fiyat biçti.

Bu fiyat bence gayet iyi ve 1 yıl garantisi var hala.Sizce hangisini almak daha mantıklı olur?Yorumlarınızı bekliyorum
 
Lumia 735 almak çok mantıksız çünkü üzerinde Nokia yazıyor.
 
Tepkiler: Yağız Ryan

habbuj

Üye
5S al bence garantisi bitince lumia alırsın. Hem 1 sene sonra wp 10 kullanırsın
 

sLeepLe

Üye
bence de 5s al keyfine bak pişman etmeyecek bir cihaz
 
Bunu diyecegim hic aklima gelmezdi ama 5s almak mantikli. Wp ye guncellemenin ne zaman gelecegi belli degil gelirken ne getirecegi hic belli degil .
 
Aralarındaki fiyat farkına bakıyorum, yine de 5s çok daha mantıklı.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
İkinci el olarak 5S bildiğiniz ve güvendiğiniz bir cihazsa fiyat farkı da mantıklı ve maddi imkan çerçevesindeyse tabi ki İphone 5S'i tercih etmelisiniz.
 
Yalniz wp forumunda wp al diyen yok : )
 
Tepkiler: Rainesto ve emz
"heraldeki ıphone5s" ama anlamadığım olay milletin takım tutar gibi telefon markası tutması neymiş nokia kralmış ıphone kullanan başka bişey kullanmazmış öyle birsey yok kardeşim sen telefonla ne yapmak istiyorsan onu alıcan butun cihazları kullandım hepsinin bir özelliği var bir duruşu var ama ş fanboyluk olunca sinir oluyorum bi mal iyiyse iyidir ama yok ben nokia kullandım hep samsung dandik filan olmuyor hepsinin "+""-" leri var sen ne için kullanacaksan onun için al oyunsa oyuna uygun cihaz al film se film için kameraysa kamrerası için vs.vs.....teknolojiyi takip eden insan fan olamaz
 
Tepkiler: skynet