Yine de bu telefona 30 lira vermek telefona hakaret gibi birşey olur. Sizde tamamı ile öldürdünüz telefonu hocam .![]()

Sen benim eskiyi görmedin galibaİçim yandı ne etmişsin telefonan8 bir de
![]()
Bunun eskisi de mi var![]()
175-225 tl arasında satarsınarkadaşlar bende temiz nokia 500 var 12ay garantisi var orjinal aksesuarlar falan her şeyi tam bataryasıni da çok Iyi kullandım telefonu fu ll internet için kullanınca rahat 3saat gidiyo (fu ll indirme yapınca yani surf yapınca daha çok gidiyo) evols yüklü telefon hiç donmuyo 3adet arka kapağı var biri kötü durumda ikisi gayet Iyi bu telefonu kaça satarım ben ve bunu satıp n8 almak istiyorum sadece kamera ve 720p desteği için bunu kaça satabilirim elazığda oturuyorum ve temiz n8 satan var mi[/QU
rica ederim hayırlı satışlartamam kardeşim fotoğrafları çekip ekliycem sahibindene teşekkür ederim![]()

Adam haklıHocam 250 liraya kutulu faturalı çiziksiz N8 ler bulabilirsin. Bence bu telefonun edeceği en fazla meblağ 100 liradır. çok fazla hırpalanmış...

