Tavsiye İkinci el N8 kaça satılır?

Sponsorlu Bağlantılar

kemsaf

kemsaf

Üye
Birdaha baktim en fazla 125-150 arasi eder demin cok dikkatli bakmamisim
 


HeroMR

HeroMR

Üye
Yine de bu telefona 30 lira vermek telefona hakaret gibi birşey olur. Sizde tamamı ile öldürdünüz telefonu hocam . :)

Ben 30TL derken biraz dalgasınaydı. Zaten oraya ettiği fiyatı yazdım. Hani acil elden çıkarması gerekir, acil alıcı bulması gerekir filan o tür durumlar için yazdım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
Symbianizer

Symbianizer

Üye
İçim yandı ne etmişsin telefona :züü: n8 bir de :islik
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Bunun eskisi de mi var :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: apache61
Symbianizer

Symbianizer

Üye
:kop:
:good:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407 ve apache61
relax.tr

relax.tr

Üye
arkadaşlar bende temiz nokia 500 var 12ay garantisi var orjinal aksesuarlar falan her şeyi tam bataryasıni da çok Iyi kullandım telefonu full internet için kullanınca rahat 3saat gidiyo (full indirme yapınca yani surf yapınca daha çok gidiyo) evols yüklü telefon hiç donmuyo 3adet arka kapağı var biri kötü durumda ikisi gayet Iyi bu telefonu kaça satarım ben ve bunu satıp n8 almak istiyorum sadece kamera ve 720p desteği için bunu kaça satabilirim elazığda oturuyorum ve temiz n8 satan var mi
 
kemsaf

kemsaf

Üye
arkadaşlar bende temiz nokia 500 var 12ay garantisi var orjinal aksesuarlar falan her şeyi tam bataryasıni da çok Iyi kullandım telefonu fu ll internet için kullanınca rahat 3saat gidiyo (fu ll indirme yapınca yani surf yapınca daha çok gidiyo) evols yüklü telefon hiç donmuyo 3adet arka kapağı var biri kötü durumda ikisi gayet Iyi bu telefonu kaça satarım ben ve bunu satıp n8 almak istiyorum sadece kamera ve 720p desteği için bunu kaça satabilirim elazığda oturuyorum ve temiz n8 satan var mi[/QU
175-225 tl arasında satarsın
 
relax.tr

relax.tr

Üye
kardeşim satılmıyo Ya geçen bi kaç telefoncuYa gittim hiçbiri fiyat bile vermedi , fiyat veren de 100tl verdikardeşim fotoğrafı yok telefonun , pazartesi eklerim görürsünüz bi kaç ufak çizik var onlarda siyah üzerinde belli olmuyo zaten ekran ilk günden beri ekran kağıdi ile kullandım çizik değil toz bile yok
 
kemsaf

kemsaf

Üye
Sahibindene koy teli satılır 225 tl yaz pazarlık vardır yaz 200 tlden verirsin
 
relax.tr

relax.tr

Üye
tamam kardeşim fotoğrafları çekip ekliycem sahibindene teşekkür ederim :)
 
Sin007

Sin007

Üye
Kardesim online satip sitleri var bir bizim forum da da satis bolumu de var kardesim orayada ekle mutlak satarsin
 
relax.tr

relax.tr

Üye
Çok teşekkürler cidden hepinize teşekkür ederim
 
ShadesOfBLUE

ShadesOfBLUE

Üye
Yorumlara baktımda 100-150 arasından bahsediliyo genelde böyle çizikli haşat bi telefon o paralarsa ben benim N8 i sıfır diye satarım heralde :ehe:yuru Kardeş k.bakma ama çok hor kullanılmış telefon 120den fazla vereceklerini sanmam :lac:
 
fuko08

fuko08

Üye
Tamı tamına 150. Ne eksik ne de fazla kardeş
 
muzo52

muzo52

Üye
ben 300 tl aldım çok temiz çokta memnunum
 
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
45lira ver bi kasa taktir en az 250 tl gideri varsahibinden de 139546687 bu ilan numarasında ki kasayı aldim kullanıyorum çok iyi kaliteli tavsiye ederim
 

Benzer Konular

Cevap
16
Görüntüleme
4K
Silinen Üye 988579
Cevap
194
Görüntüleme
9K
Neisseria.Ps
backspace11
Cevap
11
Görüntüleme
5K


Üst Alt