Telefon Tavsiyesi Hangisini Önerirsiniz ??

Hangisini Önerirsiniz ??

  • Nokia 603

    Kullanılan: 4 44.4%
  • Nokia c6-01

    Kullanılan: 5 55.6%

  • Kullanılan toplam oy
    9
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

key43

Üye
    Konu Sahibi
Hangisini Önerirsiniz ??
Nokia 603'ün görüntüsünü beğeniyorum ama Nokia c6-01 'in özellikleri daha iyi gibi.Hangisini almamı önerirsiniz.

Nokia 603 :



Öncelikle artılarını yazıyım
Arkadaşlar cihazın ekranı mükemmel,N8 ve diğer cihazlarda an karanlık ve boğucu ekran görüntüsü gitmiş,mükemmel parlak bir ekran görüntüsü gelmiş,şah çok güzel olduğunu düşünüyorum.
Diğer Nokialara göre kıyaslarsak menü ve programlar arası geçişde çok mükemmel,elinizin altında kayıyor.
Tasarımı çok güzel biraz C5-03'ü andırıyor...

Eks ri
Kamera görüntüsü güzel fakat flash olmaması kötü,dolayısıyla bu ücr e de yansıyor
Panelleri hiç hoşuma gitmedi,tasarımı güzel fakat paneller çabuk deforme olabilir gibi geldi.Özellikle dokunmatik bölümü.




Nokia c6-01 :



eksileri: symbian olması. işlevsellik yok. uygulama dükkanı zayıf. uzun vadede nokia destek vermez. kalın. klavyesini beğenmiyorum şahsen.

artısı: ovi maps, pil ömrü smartphonelara göre iyi. ekranın dokunmatiği iyi. müzik performansı iyi.



Sizce ??
 

pRime.

Üye
C6-01'de symbian eksik olarak belirtilmiş oysa iki telefon da symbian belle kullanıyor ve belle işlevsellik olarak da diğer sistemlerden çok daha iyi bence.
 
C6-01 kullanmıştım.(Tabi artık N8 var )Belle ile çok hızlı.8MP kamerasıda mükkemmele yakın çekiyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...