Aksiyon Gta San Andreas 512 MB Versiyon

Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar demin sitede gördüm. Bir tane geliştiri oyunu 512 mb telefonlara uygun hale getirip mağaza koymuş. Aldığım yerde çalışıyor dendi ama şuan indiriyorum. İndirmek isteyenlere link veriyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan, emz ve jasonwie
Serhan

Serhan

Üye
Arkadaşlar demin sitede gördüm. Bir tane geliştiri oyunu 512 mb telefonlara uygun hale getirip mağaza koymuş. Aldığım yerde çalışıyor dendi ama şuan indiriyorum. İndirmek isteyenlere link veriyorum


Ücretsiz :o ama san andreas felan demiyo beta diyor :hmmm

Bu Mesaj L925 Aracılığıyla Maxicep Windows Phone Uygulamasından Gonderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: emz
emz

emz

Üye
Deneyeyim ama ümitli değilim ;)

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA 512 MB RAM!! --> MS, NOKİA )]
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
İndiren var mı ?

İman Gücü ile gönderildi.
 
emz

emz

Üye
20 mb nedir? Boşa denemeyin bence. Bir şeye benzetemedim ben. :)

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA 512 MB RAM!! --> MS, NOKİA )]
 
Serhan

Serhan

Üye
Oluyo la n n. Nnnnnnn initoreeeee bildimiz san andreas lan simgesi felanda superre hemde mağazadan ücretsiz ohhhh

Bu Mesaj L925 Aracılığıyla Maxicep Windows Phone Uygulamasından Gonderildi

20 mb nedir? Boşa denemeyin bence. Bir şeye benzetemedim ben. :)

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA 512 MB RAM!! --> MS, NOKİA )]


Her san andreas gibi uygulama içi ibdşrim yapıyor

Bu Mesaj L925 Aracılığıyla Maxicep Windows Phone Uygulamasından Gonderildi
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: emz
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Oluyo la n n. Nnnnnnn initoreeeee bildimiz san andreas lan simgesi felanda superre hemde mağazadan ücretsiz ohhhh

Bu Mesaj L925 Aracılığıyla Maxicep Windows Phone Uygulamasından Gonderildi


Kaç mb indirdi?

İman Gücü ile gönderildi.
 
Serhan

Serhan

Üye
Kaç mb indirdi?

İman Gücü ile gönderildi.


Normal xap yuklediğim gibi dışardan aynısı 20 mb xap içinde wifiden datayı çekiyor ohhh çok mutluyum beleşe mağazadan tıpkısının aynısı san andreas hatta o yani

Bu Mesaj L925 Aracılığıyla Maxicep Windows Phone Uygulamasından Gonderildi

Süper yaa san andreas ı adeta ücretsiz indirdik mağazadan adamsın haber için çok sağol da siteyi verir misin başka bıyle varmıdır diye bakacağım

Bu Mesaj L925 Aracılığıyla Maxicep Windows Phone Uygulamasından Gonderildi
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
biz unlockla yükleyelim bir hakkımız gitsin siz bedava yükleyin hem de mağazadan güncelleme derdi de yok oh daha ne olsun :zong:
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Serhan

Serhan

Üye
2.5 iniyor şuan. indiğine haber vereceğim


Aynısı ya valla adamsın bravo MAĞAZADAN bedava san amdreas indirttin :) Bulduğun siteyi atabilir misiniz linki bulduğunuz

Bu Mesaj L925 Aracılığıyla Maxicep Windows Phone Uygulamasından Gonderildi

biz unlockla yükleyelim bir hakkımız gitsin siz bedava yükleyin hem de mağazadan güncelleme derdi de yok oh daha ne olsun :zong:


Aynen zuper :eller: :naughty:

Bu Mesaj L925 Aracılığıyla Maxicep Windows Phone Uygulamasından Gonderildi
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
Çok sürmez kaldırılır mağazadan, aynısı vaktinde fruit ninjada da olmuştu. Şimdi abanın ilerde bulamayacaksınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
512 gene atıyor ama 1 gb ramli planlar bedava gta sa sahibi olabilir

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
kraldiyar21

kraldiyar21

Üye
Bedava süper
 
csll

csll

Üye
%11 de hata veriyor

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
lazye

lazye

Üye
Aynen
 

skynet

Üye
Vay arkadaş 2.5Gb dosya indirdi ama 2 dk. oynayamadık peh :dry:
 

Benzer Konular





MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt