galaxy note 2 sd kart hakkında bir bakın

airselo

Üye
    Konu Sahibi
galaxy note 2 sd kart hakkında bir bakın
arkadaşlar şimdi note 2 var 16gb direk depo hafızasıyla geliyor ve ben şimdi oyunlarla falan depo hafızasında 2gb yer bıraktım ve yuklıceklerım cok fakat gidip 16gb sd kart aldım ama uygulama apk yukleme falan yaptıgımda yıne o apk veya dosyaları gidip normal depo hafızasına kuruluyor bunun cozumunu bir turlu bulamadım mesela depodan dıger tarafa tasıdımmıda oyun ıcerıgı bulanamadıgından acılmıyor dıyor

- - - Eklendi - - -

Yok mu bu konudan anlayan bir insan ?
 

geneluye

Üye
sanırım root denen bir olay var onu yapmadan oyunları hafıza kartına atamıyormuşsun
 
bu soruyu bi çok kez bendr sordum.bilen çok söyleyen yok
 

taylan08

Üye
telefonu rootlayın ve directory bind programını araştırın işinize yarayacaktır.
 
directory bindle gameloft oyunlarının data dosyaları hafıza kartına atılmıyor sadece data klasöründekiler yapılabiliyor
 

taylan08

Üye
hepsi atılıyor kardeşim yanlışın var bia 2 gameloft oyunu hafıza kartına atılabiliyor ve çalışıyor şahsen denedim

- - - Eklendi - - -

eklemeyi unuttum hafiza kartına attığınızda oyun sıfırlanıyor haberiniz olsun bende oyunları attıktan sonra fark ettim
 
oyun sıfırlanıyor? data dosyasımı yoksa oyunun verisimi

- - - Eklendi - - -

ben nova 2 yi atamadım
 

taylan08

Üye
oyunda save leriniz gidiyor yani oyuna sıfırdan başlıyorsunuz zaten bu olay 1 kere oluyor daha sonra olmuyor
 

airselo

Üye
    Konu Sahibi
rootlamadan root istemiyorum uygulama oyun vs ekstra hafıza kartına taşımak istiyorum verdıgınız cevaplar yardımcı olmadı arkadaslar
 
Android 4.2.2 de gelicek çok az kaldı roota gerek yok