Galaxy Gio telefonumla bir sorunum var

Sponsorlu Bağlantılar

Xactor

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Gio telefonumla bir sorunum var
Galaxy gio telefonumdan bir fotoğraf çektim fakat onu telefonuma takılı olan sd karta atmam gerekiyor. Ne yapmalıyım ? Lütfen yardım edin...
 


Xactor

Üye
    Konu Sahibi
Yardımcı olabilecek yok mu arkadaşlar ?
 
18lale

18lale

Üye
Telefondan e-posta ile gonder fotoyu pc ile e-postaya girip al ve sd karta at
 

xmervex

Üye
sd kart olmadan fotoğraf çekebiliyor mu?
çekiyorsa sorun yoktur.
androidler genelde kendi hafızası kapalı olduğundan resim çekmez sdcard takılı olmadığından.
çekildiyse bluetooth yada faceye upload edersin olur biter.
çözemediysen pm atarsın bana .sorunu tam izah et ayrdıamcı olurum.
 
samikayaa

samikayaa

Üye
Arkadaşım konuyu yanlış yere açmışsın :off:
 
smh60

smh60

Üye
Niye onaylanmışki anlamadım
 


Üst Alt