En efsane Anket :P

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce Hangisi ?

  • Nokia N8

    Kullanılan: 87 34.5%
  • Nokia N9

    Kullanılan: 34 13.5%
  • Nokia C7

    Kullanılan: 23 9.1%
  • Nokia C6-01

    Kullanılan: 62 24.6%
  • Nokia 701

    Kullanılan: 32 12.7%
  • Nokia 700

    Kullanılan: 5 2.0%
  • Nokia 603

    Kullanılan: 7 2.8%
  • Nokia c6-00

    Kullanılan: 2 0.8%

  • Kullanılan toplam oy
    252
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Koca forumda Hiç c6-00'cı yok mu? :)
 


"Batuhan"

"Batuhan"

Üye
N8 hepsini geçmiş :D
 

byred55

Üye
    Konu Sahibi
n8 bu borumu :D
 
Devil_Batu

Devil_Batu

Üye
elbetteki n9 :oke:
Meego işletim sistemi 8MP kamerası
HTML5 tarayıcısı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Corby-700
Corby-700

Corby-700

Üye
Nokia 700 :D
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
N8 Çok kaba duruyor. C6-01 sade kullanışlı.
 
distakjo

distakjo

Üye
canım ciğerim, açık ara liderim, amiral gemim N8 im yau. :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: byred55

turkmen619

Üye
görülen belli zaten n8 c6-01 c7 c7 kısmına dikkat çünkü gereksiz bi tel kendi adamları bile c7 vermiyo :D
 
uribaju

uribaju

Üye
c7 kullanıcılarının işi olmaz böyle anketlerle onlar telefonlarının keyfini çıkarıyor :)
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
701 ' in olduğu ankette N8 birinci valla yazık ve C6-01 701 ' i geçmiş sözün bitti yerdeyiz.
 

byred55

Üye
    Konu Sahibi
701 ' in olduğu ankette N8 birinci valla yazık ve C6-01 701 ' i geçmiş sözün bitti yerdeyiz.

c6-01 701 in N8 den ustun ne özellıgı var ? işlemci hızı mı ? neyiye yarıyo peki 12mp lik kaliteli fotografmı cekıyor ? 701ın calıstırdıgı oyunu n8 mı calıstırmıyor ? 701 nedir :D c6-01 ı eleştırmek istemıyorum ufak velet.beyler kusura bakmayın ama sınırlenıyorum boyle yorumlar gorunce kusura bakmayın lütfen.
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
N9 :)
 
ozakin70

ozakin70

Üye
bayan tel.i gibi diyolar ama her zaman yeni teknoloji iyidir diyorum gayet kibar ve taş gibi makina :oke:Nokıa 701
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
JACKSON3549

JACKSON3549

Üye
Forever C6-01 :)
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
İşlemci hızının neye yaradığını bilmeyen biriyle tartışmaya gerek yok ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR

byred55

Üye
    Konu Sahibi
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
bana onu bunu bırak dostum 701 yaptıgı fakat n8 yapamadıgı bır işlem soylermısın ?
polifonik melodi ve nfc özelliği yoook.


Bu ankete koyacaktın Nokia5110 sen ozaman efsane ile tanışırdın.
 
atakan25

atakan25

Üye
c6-01 benim panpim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

PalmerTech
Cevap
68
Görüntüleme
8K
PalmerTech
RomeusTR
Cevap
0
Görüntüleme
790
RomeusTR
turan3068
Cevap
3
Görüntüleme
775
DarkredBlue61
bulutsuzgece
Cevap
47
Görüntüleme
5K
gkcll


Üst Alt