En efsane Anket :P

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce Hangisi ?

  • Nokia N8

    Kullanılan: 87 34.5%
  • Nokia N9

    Kullanılan: 34 13.5%
  • Nokia C7

    Kullanılan: 23 9.1%
  • Nokia C6-01

    Kullanılan: 62 24.6%
  • Nokia 701

    Kullanılan: 32 12.7%
  • Nokia 700

    Kullanılan: 5 2.0%
  • Nokia 603

    Kullanılan: 7 2.8%
  • Nokia c6-00

    Kullanılan: 2 0.8%

  • Kullanılan toplam oy
    252
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

byred55

Üye
    Konu Sahibi
En efsane Anket :P
Sonucunu Merakla Beklediğim Bir anket (:


Beyler e7 yi unutmuşum.C6-00 seçeneğini iptal ediyorum.e7 için oy kullanacaklar lütfen c6-00 oy versinler.
 


cyber

cyber

Üye
anketin amacı ne acaba
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
kesinlikle N9.
 
otostopçu

otostopçu

Üye
x7 nerde ? yada lumia serisi :D
 
semih3408

semih3408

Üye
N9 ve C6-00 ne alaka? Symbian^3 bile değil
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
N8 demek geldi içimden :D
 
valent

valent

Üye
N8 elini attığı yeri kurutmakla ünlü bilmiyormusunuz :kop:
 

byred55

Üye
    Konu Sahibi
sadece ıcımde kalan bır ankettı her seferınde kafamı karıstıran modeller oldugun ıcın bu modellerı koydum lumia ve x7 hakkında pek bır ılgım ve bılgım olmadıgı ıcın aklıma gelmedi.C6-00 da son bır secenek kalındıgı ıcın yazdım.
 
valent

valent

Üye
sadece ıcımde kalan bır ankettı her seferınde kafamı karıstıran modeller oldugun ıcın bu modellerı koydum lumia ve x7 hakkında pek bır ılgım ve bılgım olmadıgı ıcın aklıma gelmedi.C6-00 da son bır secenek kalındıgı ıcın yazdım.
:oke:
 
joe_cenk

joe_cenk

Üye
böyle anketler gerekli
 
guero38

guero38

Üye
Hiçbiri die bi seçenek olsa oyum vardı.
 
aslankaplants

aslankaplants

Üye
701 dedim ama e7 yok
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Arkadaşlar güzel bir anket ama en güzeli herkesin kullandığı telefon
 

sorgut

Üye
C6-01
 
serecans

serecans

Üye
c6-00 oy hiç yok:hmmm
700 ü benden başka kullanan yokmu ??
:d:
 
valent

valent

Üye
N8 her zamanki gibi önde
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Bugün Bimekste anketteki tüm telefonları inceledim.C6,C7 ve 701 hariç.
N8===>Elde duruşu rahat,Kullanım pratik,12MP kamera iyi çekiyor.
C6-01===>Zaten bende var.Fiyat ve performansıyla etkileyici
700===>Fazla küçük.Belle harika birşeymiş :D
603===>Normal boyutlarda.Ele tam oturan bir telefon.Kullanımı kolay.
N9===>İçlerinden en mükkemmel olanı.8MP kamerası tıpkı C6-01 gibi.Ama telefonu çok zor açtım.Hiç tuş olmayınca kullanması çok zor oluyor :D Hızı süperr :D

Bu arada bu ankette E7 yok.Klavyesini bir türlü açamadım.Az kalsın kırıyordum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: AhmeTR95
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

PalmerTech
Cevap
68
Görüntüleme
8K
PalmerTech
RomeusTR
Cevap
0
Görüntüleme
790
RomeusTR
turan3068
Cevap
3
Görüntüleme
775
DarkredBlue61
bulutsuzgece
Cevap
47
Görüntüleme
5K
gkcll


Üst Alt