Discovery Tüketici Hakları

Sponsorlu Bağlantılar

taha_kilic

Üye
    Konu Sahibi
Discovery Tüketici Hakları
İyi günler arkadaşlar discocvery telefonumu alalı daha bir yıl olmadı fakat şu ana kadar 3 defa çesitli arızalarla servise gitti bugün 4.gidişi için kargoya verdim ilk yollayışimda kamera pembeleşmesi ekran kırpışması ve batarya sorunu vardı bataryayı değişip bana yolladılar ekran ve kamera sorunluydu ikinci yollayışımda aynı sorunlar ayrıyetten ekranda beyaz nokta oluşmaya başlamıştı yine yolladım ve ekran anakart ön arka kamera değişmiş kamerada yine pembeleşme oluyordu özellikle sarı ışıkta takılan ekran ise eski ekranıma göre kalitesizdi ve yandan bakınca sararmalar ve görüntü bozulmaları oluyordu ve ana menu tusunun ledi sorunluydu bir bölümü yanmıyordu üçüncü kez yolladım aynı hatalardan ötürü ve cihazda donanımsal hata bulunamadı diyip geri yolladılar 4.kez sorunları videoya çekip kamera pembeleşmesine kanıt fotoğraflarla beraber servise yolladım.Bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim cihazın birebir değişimini veya para iadesini isteyebilirmiyim tüketici hakları il hakem heyeti aracılığıyla başından daha önce böyle bir şey geçen biri varsa yardımcı olabilir mi acaba ? şimdiden teşekkürler.
 


chegue01

Üye
3. göndermende sorun bulunamadı dediklerine göre 3. göndermen sayılmaya bilir yani 1 kere daha göndermen gereke bilir telefonu değiştirmen için
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Sürekli aynı hatanın raporlanması gerek. Elli kere de yollasana nafile. Tutulan servis raporunda aynı hatanın devamlı tekrar etmesi şart. Sürekli farklı sorunlar ayıplı ürün olarak gösterilebilir ise değişim olabilir.
 
esokmen

esokmen

Üye
Ben tüketici mahkemesine gittim adamlara anlattim sıkıntıyı form doldurdum evraklari verdim ki benim telefon daha once degisti bir kere adam kesin kazanırsınız dedi. Telefonumda bende eger bilir kişi gormek isterse istiyorlar telefonu %90 tuketicinin avantajina çıkıyor muş zaten.
 

Benzer Konular



Üst Alt