Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

sir mordred

sir mordred

Üye
Lpa bendw kapalı hic dokunmadigim haldw var bu sorun ekran kapaliyjen kulakligi takinca ekran açılmıyor bi sikinti oldugu acik ama onu nedenini bulmaliyiz rapor icin

Kulaklığı takınca ekranın açılmaması sorunu zaten listede var ama diğer hatayı şimdilik eklememeliyiz(bazı arkadaşlar hatayla karşılaşırken bazılarımız karşılaşmıyorlar yani hata ortak değil daha fazla onaya ihtiyacı var özelliklede hatayla karşılaşmayan arkadaşların hatayla karşılaşmaları lazım)
An itibariyle cozdum google now launcher kuallniodum trecbucket e gectim bastim orta tusa ama sikinti olmadi

Teşekkürler ;) bak demekki hata romdan kaynaklı değil gapps'dan dolayısıyla da launcher'dan kaynaklıymış @melodileriyakar istersen sende bu çözümü dene?
 


melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Kulaklığı takınca ekranın açılmaması sorunu zaten listede var ama diğer hatayı şimdilik eklememeliyiz(bazı arkadaşlar hatayla karşılaşırken bazılarımız karşılaşmıyorlar yani hata ortak değil daha fazla onaya ihtiyacı var özelliklede hatayla karşılaşmayan arkadaşların hatayla karşılaşmaları lazım)

Teşekkürler ;) bak demekki hata romdan kaynaklı değil gapps'dan(dolayısıyla da launcher'dan kaynaklıymış) @melodileriyakar istersen sende bu çözümü dene?

Vay be gapps hiç aklıma gelmemişti. Deneyeyim ben de, Paranoid yeni gapps çıkarmışsa ona bakayım birde.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Yaptım hatadan kurtuldum nihayet. Bu arada hafıza kartına taşınan uygulamaların kapatıp açınca launcherdan kaybolma sorununu çözdüm. Hafıza kartını ikiye böldüm, ikinci kısmı ext2 olarak biçimlendirdim. Link2sd ile bu alanı sistem alanı olarak gösterdim. Artık yüklediğim tüm uygulamalar biçimlendiğim o alana kurulduğu için ikon kaybolma sorununu atlattım.
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness ve genco15
sir mordred

sir mordred

Üye
Haberler xda'dan

Sms ve arama stabilliği sorunları cm depolarından kaynaklanıyormuş ve bu hatayı sonunda cm takımı çözmüş dolayısıyla yeni sürümde bu hata otomatikman çözülmüş olacak o yüzden bildirmemize gerek yok listeden silebiliriz onun yerine
Lpa aktif iken apollonun müzikleri oynatamaması hatası eklenebilir

@Bysalih41 boş olduğunda listeyi güncelleyiver :)
 
  • Beğen
Tepkiler: themotto ve melodileriyakar
themotto

themotto

Üye
Haberler xda'dan

Sms ve arama stabilliği sorunları cm depolarından kaynaklanıyormuş ve bu hatayı sonunda cm takımı çözmüş dolayısıyla yeni sürümde bu hata otomatikman çözülmüş olacak o yüzden bildirmemize gerek yok listeden silebiliriz onun yerine
Lpa aktif iken apollonun müzikleri oynatamaması hatası eklenebilir

@Bysalih41 boş olduğunda listeyi güncelleyiver :)
Nihayet üstat ya. Bu durumun çözülmesi iyi oldu. ARco usta böyle güncellemelerin ardından senkronizasyon versiyonu çkarıyor zaten çoğ uzaman vakit kaybetmeden.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Nihayet üstat ya. Bu durumun çözülmesi iyi oldu. ARco usta böyle güncellemelerin ardından senkronizasyon versiyonu çkarıyor zaten çoğ uzaman vakit kaybetmeden.

Aynen xda'da da yazılmış arco romu cm depolarıyla senkronize ettiği günden(romu derlediği,yaptığı günden) 1 gün sonra cm takımı hata için çözümü cm depolarına eklemiş dolayısıyla arco 1 gün sonra senkronize etseydi yani romu 1 gün sonra çıkarsaydı bu hatayla karşılaşmıyor olurduk :) neyse ama bir sonraki versiyonda çözülecek olması iyi haber
 
themotto

themotto

Üye
Aynen xda'da da yazılmış arco romu cm depolarıyla senkronize ettiği günden(romu derlediği,yaptığı günden) 1 gün sonra cm takımı hata için çözümü cm depolarına eklemiş dolayısıyla arco 1 gün sonra senkronize etseydi yani romu 1 gün sonra çıkarsaydı bu hatayla karşılaşmıyor olurduk :) neyse ama bir sonraki versiyonda çözülecek olması iyi haber
Ama şu da var arco üstat tabiki büyük taktirleri hakeden biri. ama Cm takımındakiler de çok fena ya :) Adamlara hayran olmamak elde değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
sir mordred

sir mordred

Üye
Ama şu da var arco üstat tabiki büyük taktirleri hakeden biri. ama Cm takımındakiler de çok fena ya :) Adamlara hayran olmamak elde değil.

Kesinlikle ayrıca arcoda cm takımında ama statüsü geliştirici statüsünde asıl cm takımı cm core team olarak geçiyor başlarında cyanogenmodun kurucusu steve kondik var(cyanogen nickli) bu adamlar gerçekten çok iyi bir iş yapıyorlar asıl üreticiler(samsung,sony,htc) telefonlarına güncelleme desteğini durdursalar bile bu adamlar nerdeyse telefonlara ömür boyu güncelleme desteği getiriyorlar bu sebeple firmaları kim bilir kaç milyon dolar zarara uğratmışlardır(İnsanların yeni telefon almalarını engellemiş oluyorlar)
 
  • Beğen
Tepkiler: themotto
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Haberler xda'dan

Sms ve arama stabilliği sorunları cm depolarından kaynaklanıyormuş ve bu hatayı sonunda cm takımı çözmüş dolayısıyla yeni sürümde bu hata otomatikman çözülmüş olacak o yüzden bildirmemize gerek yok listeden silebiliriz onun yerine
Lpa aktif iken apollonun müzikleri oynatamaması hatası eklenebilir

@Bysalih41 boş olduğunda listeyi güncelleyiver :)
Tmm usta eklerimKonu guncellendi @sir mordred usta
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
sir mordred

sir mordred

Üye
1.hatayı(ekran kapalı iken kulaklık takma olayı) deneyeniniz varmı çünkü şuana kadar bir kere bile karşılaşmadım o yüzden galiba bu hatada 3/11 versiyonunda çözülmüş
 
aJHier

aJHier

Üye
1.hatayı(ekran kapalı iken kulaklık takma olayı) deneyeniniz varmı çünkü şuana kadar bir kere bile karşılaşmadım o yüzden galiba bu hatada 3/11 versiyonunda çözülmüş

bende 3-4 kere denedim olmadı
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
sir mordred

sir mordred

Üye
themotto

themotto

Üye
Sıkıntı yok üstat bende de olmuyor
 
genco15

genco15

Üye
Bende var HOME tusuyla açılmıyor biraz zorlayincada reboot atiyor
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Bende var HOME tusuyla açılmıyor biraz zorlayincada reboot atiyor

Pa gapps kullanıyorsun galiba neden bu olabilir(çünkü daha önceden de gördük sadece launcher bile ses yönlendirme sorununa neden oluyor)
Lpa kullanıyorsan kapalı konumuna getir(şuanlık lpa stabil değil)
Custom kernel kullanıyorsan sorun bundanda kaynaklı olabilir
Yada son olarak yüklediğin bir mod,tweak yada yaptığın bir ayar bu soruna neden olabilir

Romu tekrar temizden kurup daha sonra hiçbir işlem yapmadan sorun varmı yokmu kontrol edebilirmisin kardeşim?
 
drag10

drag10

Üye
Arkafaslar bende cm 11 var ben sadece kilit ekranini degistirmek isitorm xperia tarzi kilit ekrani nasil yaparm anlatrmisiniz
 
genco15

genco15

Üye
Yok Hoccam stock kernel hiç bi tweak vs yok sadece pa gaps yükledim ama sizdede yoksa gelcek sefere komple hallolmus olur :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
1K
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt