Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
2 hata daha onaylandı listeye eklenebilir

1-Bazen sms gönderilemiyor ve aynı şekilde arama yapmada stabillik sorunları var
2-ön kamera ile açılı çekilmiş fotoğraflar düzgün değil bu yüzden kamera önizlemesi ile çekilen fotoğraf birbiriyle uyuşmuyor birbirine simetrik gibi duruyor

@Bysalih41 bu hatalarıda listeye ekleyebiliriz kardeşim
Eklendi @sir mordred
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred


bilen19

bilen19

Üye

Buyur hocam pardon
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
reckless86

reckless86

Üye
Şimdi şöyle her android cihaz aynı tür bellek kartına(depolama) sahiptir(nand bellekde denir) bu belleklere sürekli yaptığımız işlemler sonucu veriler yazılır,silinir ama bazı veriler silinmesine rağmen hala daha depolanır bu da defragmentation'a yol açar yani verinin parçalanmasıbu da her cihazda belirli bir kullanım sonucu performans kaybına yol açar andrpid 4.3 ile birlikte google TRİM desteğini ekledi. Böylece andrpid 4.3 ve üstü android versiyon kullanan telefonlar eğer kerneli ve donanımıda(hardware) destekliyorsa TRİM desteğini kullanabilir(mesela şuan sizin kerneliniz trimi desteklemediği için terminal emülatörde farklı sonuç çıkar isterseniz deneyin ilk önce terminal emülatörden su yazın ve enter'a basın daha sonra fstrim -v /cache yazın ve yine enter'a basın resimdekinden farklı sonuç çıkacaktır)
Trimi kullanarak silinmiş fakat hala depolanan veriler tümden silinir ve parçalı veri bütünleştirilir böylece okuma/yazma hızında belirgin bir artış elde edilirFstrim boşluk -v boşluk /cacheBirde arkadaşlar birşeyden emin olmam lazım herkes(tüm galaxy w kullanıcıları) playstore'dan "sd insight" adlı uygulamayı kurup daha sonra üstten emmc'yi seçip çıkan bilgileri buraya atabilirlermi?
Örneğin benimki: SEM04G oct/2012
39xx mb

Sizin sonuçlarıda burada paylaşabilirmisiniz?

SEM04G May/2012 3959 mb
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
genco15

genco15

Üye
Beyler kulaklikla muzik dinlerken HOME tsuna basinca ses disardan geliyor yani ana ekrandayken sesi disari verio sizdede var mi sorun
 
  • Beğen
Tepkiler: melodileriyakar

scandall20

Üye
arkaşlar xda da şu romu buldum romda hem multiwindow var hem halo var hemde listview animation var herşey tek bir romda toplanmış yalnız tek sorun hafıza değişimi yapılamıyor.ayarlar-depolamada bir secenek yok ayrı build.prob yada başka bir yerden ayarı var mı nasıl çözebiliriz onu.rom bu yalnız romda şu sorunu buldum ekran ışığını en kısık hale getirdiğimizde ekran tamamen kararıyor hiçbişi görünmüyor bilen varsa bu ayar nerden yapılıyor
 
stackbyte

stackbyte

Üye
Onu Oğuzhan daha önce verdi o rom u sıkıntı o ekran kısık yaptınız mi kurtarma menüsünden fabrika geri yükleme yapacaksin başka çözümü yok
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
AlperTunga87

AlperTunga87

Üye
sir mordred arkadaşımızın çalışmalarını test ediyoruz işten pek fırsat bulamıyoruz ama sizin için testlere devam edecegiz.
Ben,Hakan ve Alper birkaç gündür test yapıyoruz şuana kadar şükür herhangi bir brick yada sorunla karşılaşmadık ama bu ilerde hiçbir zaman karşılaşmayacağımız anlamına gelmez işin teknik kısmı şu: arco kerneline bu oluşabilecek brick hatalarından koruyucu bir kod ekledi ama biz TRİM desteğini eklemek için bu koruyucu kodu kaldırdık(böylece brick olma ihtimali yükseldi diyebiliriz :)) ama TRİM'i kullanmak için bunu kaldırmak zorundaydık. Ve sözünü ettiğimiz brick hardbrick kategorisinde emmc brickbug olarak geçiyor. Genco son olarak benimkisi de aynısı sem04g oct/2012

Playstore'dan "sd insight" adlı uygulamayı indir üstten mmc card'ı seç
sem04g apr2012 bendeki sonuc bu
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
stackbyte

stackbyte

Üye
sir mordred benim SEM04G May 2012 istersen bende test edebilirim sıkıntı yok benim için en azından farklı seninkinden galiba problem olacak mı denemiş oluruz ?
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Kulakliktan müzik dinleyemiyorum, home tuşuna bastığın anda ses telefondan geliyor. Geçen sürümde de vardı aynı sorun.
 
lafactorial

lafactorial

Üye
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
themotto

themotto

Üye
Arkadaşlar arco bir 2 ay daha düzeltmez bu sms işini ben bir önceki sürüme dönüyorum :) sms sıkıntısını kendi imkanlarıyla çözmeyi başaran olursa paylaşsın lütfen.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
emmc kartlarımız aynı(sem04g) fakat yapım tarihleri farklı bu sebeptende firmware'leri farklı. bu emmc brickbug hakkında biraz araştırma yaptım bu hatanın firmware kaynaklı olduğunu gördüm ve samsung yeni firmware'lerde bu sorunu çözmüş o yüzden eski firmware'ye sahip(eski tarihli) arkadaşların bu brickle karşılaşma ihtimalleri yeni tarihli emmc karta sahip arkadaşlardan daha yüksek.
kerneli paylaşırız ama şunu şimdiden belirteyim eski tarihli emmc karta sahip olanların brickle karşılaşma ihtimalleri daha yüksek ve ayrıca yükümlülük bizde değildir
Kulakliktan müzik dinleyemiyorum, home tuşuna bastığın anda ses telefondan geliyor. Geçen sürümde de vardı aynı sorun.

audio routing(ses yönlendirme) sorunu var galiba telefon sesi kulakığa yönlendireceğine hoparlöre yönlendiriyor ama bu hata ile ilgili log almamız lazım bunun içinde hatayı nasıl üreticez bunu göstermen lazım(sanırım hata herzaman olmuyor)@melodileriyakar ayrıca lpa sorununu sende deneyebilirmisin rica etsem?
ilk önce lpa'yı build.prop'tan aktifleştir ve telefonu yeniden başlat daha sonra apollodan müzik dinlemeye çalış sanırım apollo lpa aktifken müzikleri oynatamıyor
 
EnverYigit

EnverYigit

Üye
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
emmc kartlarımız aynı(sem04g) fakat yapım tarihleri farklı bu sebeptende firmware'leri farklı. bu emmc brickbug hakkında biraz araştırma yaptım bu hatanın firmware kaynaklı olduğunu gördüm ve samsung yeni firmware'lerde bu sorunu çözmüş o yüzden eski firmware'ye sahip(eski tarihli) arkadaşların bu brickle karşılaşma ihtimalleri yeni tarihli emmc karta sahip arkadaşlardan daha yüksek.
kerneli paylaşırız ama şunu şimdiden belirteyim eski tarihli emmc karta sahip olanların brickle karşılaşma ihtimalleri daha yüksek ve ayrıca yükümlülük bizde değildir

audio routing(ses yönlendirme) sorunu var galiba telefon sesi kulakığa yönlendireceğine hoparlöre yönlendiriyor ama bu hata ile ilgili log almamız lazım bunun içinde hatayı nasıl üreticez bunu göstermen lazım(sanırım hata herzaman olmuyor)@melodileriyakar ayrıca lpa sorununu sende deneyebilirmisin rica etsem?
ilk önce lpa'yı build.prop'tan aktifleştir ve telefonu yeniden başlat daha sonra apollodan müzik dinlemeye çalış sanırım apollo lpa aktifken müzikleri oynatamıyor

Dediğin gibi yapınca çalmıyor şarkı. Bahsettiğim sorunu ayrıntılı anlatayım. Kulaklığı önce takıp müzik programını açınca ses hiç kulaklıktan gelmeden direkt telefondan geliyor. Eğer önce müzik programlarını açıp sonra Kulaklığı takarsanız ses kulaklıktan geliyor ama home tuşuna bastığınız anda ses telefondan gelmeye başlıyor. Ta ki başka bir uygulama açana kadar (aynı müzik uygulaması ya da herhangi başka bir uygulama açınca ses yine kulaklıktan gelmeye başlıyor.) yani sadece ana ekrandayken bu sorun var. Bildirim çekmecesini bile çekseniz sesi kulaklığa yöneltiyor ama işte ana ekrana geçmek zorunda olduğundan diğer uygulamaları açmak için her seferinde karşılaşıyorum bununla. Spotify, Deezer ve Fizy de denedim Apollo hiç çalışmıyor zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
sir mordred

sir mordred

Üye
Dediğin gibi yapınca çalmıyor şarkı. Bahsettiğim sorunu ayrıntılı anlatayım. Kulaklığı önce takıp müzik programını açınca ses hiç kulaklıktan gelmeden direkt telefondan geliyor. Eğer önce müzik programlarını açıp sonra Kulaklığı takarsanız ses kulaklıktan geliyor ama home tuşuna bastığınız anda ses telefondan gelmeye başlıyor. Ta ki başka bir uygulama açana kadar (aynı müzik uygulaması ya da herhangi başka bir uygulama açınca ses yine kulaklıktan gelmeye başlıyor.) yani sadece ana ekrandayken bu sorun var. Bildirim çekmecesini bile çekseniz sesi kulaklığa yöneltiyor ama işte ana ekrana geçmek zorunda olduğundan diğer uygulamaları açmak için her seferinde karşılaşıyorum bununla. Spotify, Deezer ve Fizy de denedim Apollo hiç çalışmıyor zaten.

Eyvallah kardeşim lpa sorunu onaylandı diyebiliriz

build.prop'tan lpa'yı aktifleştirince apollo müzikleri(mp3leri) oynatamıyor

Sanırım listeye ekleyebiliriz @Bysalih41 kardeşim sende :oke:
Dediğin gibi yapınca çalmıyor şarkı. Bahsettiğim sorunu ayrıntılı anlatayım. Kulaklığı önce takıp müzik programını açınca ses hiç kulaklıktan gelmeden direkt telefondan geliyor. Eğer önce müzik programlarını açıp sonra Kulaklığı takarsanız ses kulaklıktan geliyor ama home tuşuna bastığınız anda ses telefondan gelmeye başlıyor. Ta ki başka bir uygulama açana kadar (aynı müzik uygulaması ya da herhangi başka bir uygulama açınca ses yine kulaklıktan gelmeye başlıyor.) yani sadece ana ekrandayken bu sorun var. Bildirim çekmecesini bile çekseniz sesi kulaklığa yöneltiyor ama işte ana ekrana geçmek zorunda olduğundan diğer uygulamaları açmak için her seferinde karşılaşıyorum bununla. Spotify, Deezer ve Fizy de denedim Apollo hiç çalışmıyor zaten.

Diğer soruna gelirsek(ses yönlendirme sorunu) ben henüz karşılaşmadım ama daha fazla deneme yapıcam(bu hatada beyaz nokta hatası gibi oldu :D bazı arkadaşlar hatayı alırken bazı arkadaşlarımız karşılaşmıyor(sen ve genco15 bu sorunla karşılaşıyorken enveryiğit ve ben karşılaşmıyoruz) ama daha fazla deneme yapıcam bakalım hatayla benden karşılaşacakmıyım?

Son olarak galiba bu hatanın oluşma sıklığı düşük yani her zaman olmuyor muhtemelen değilmi?
 
  • Beğen
Tepkiler: melodileriyakar
genco15

genco15

Üye
hocam ben bu sabah karsılasdım walkmandan kulaklı muzık dınlıyordum telı powersave moda aldım home tusuna basıp ana ekrana donunce ses dısardan cıkmaya basladı menuye yada programa gırınce ses kulaklıktan cıkıyor.
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Eyvallah kardeşim lpa sorunu onaylandı diyebiliriz

build.prop'tan lpa'yı aktifleştirince apollo müzikleri(mp3leri) oynatamıyor

Sanırım listeye ekleyebiliriz @Bysalih41 kardeşim sende :oke:

Diğer soruna gelirsek(ses yönlendirme sorunu) ben henüz karşılaşmadım ama daha fazla deneme yapıcam(bu hatada beyaz nokta hatası gibi oldu :D bazı arkadaşlar hatayı alırken bazı arkadaşlarımız karşılaşmıyor(sen ve genco15 bu sorunla karşılaşıyorken enveryiğit ve ben karşılaşmıyoruz) ama daha fazla deneme yapıcam bakalım hatayla benden karşılaşacakmıyım?

Son olarak galiba bu hatanın oluşma sıklığı düşük yani her zaman olmuyor muhtemelen değilmi?

Her zaman oluyor hocam sıkıntı da o yoksa idare ederim, geçen sürümde de vardı. :) Bi de sen bilirsin acaba hafıza kartını nasıl internal storage gibi kullanabilirim? Dün 8 gb kart aldım swap da yaptım yine de hiç bişey yükleyemiyorum.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
hocam ben bu sabah karsılasdım walkmandan kulaklı muzık dınlıyordum telı powersave moda aldım home tusuna basıp ana ekrana donunce ses dısardan cıkmaya basladı menuye yada programa gırınce ses kulaklıktan cıkıyor.

Her zaman oluyor hocam sıkıntı da o yoksa idare ederim, geçen sürümde de vardı. :) Bi de sen bilirsin acaba hafıza kartını nasıl internal storage gibi kullanabilirim? Dün 8 gb kart aldım swap da yaptım yine de hiç bişey yükleyemiyorum.

Anladım teşekkürler son olarak hatayı adım adım nasıl üretebileceğimizi yazabilirmisiniz?
Örnek olarak:
-işlemciyi powersave'ye alın
-kulaklığı takın
-apolloyu açin
-vs
-vs... İşte böyle adım adım yazabilirmisiniz?
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Anladım teşekkürler son olarak hatayı adım adım nasıl üretebileceğimizi yazabilirmisiniz?
Örnek olarak:
-işlemciyi powersave'ye alın
-kulaklığı takın
-apolloyu açin
-vs
-vs... İşte böyle adım adım yazabilirmisiniz?

1- Müzik programını açın. (Apollo'dan deneyemedim; mümkünse Spotify, Deezer, Fizy gibi müzik programlarından deneyin.)
2- Kulaklığı takın. (İlk iki adımın sırasını değiştirdiğinizde ses hiç kulaklıktan gelmiyor. Bu sırayla yapıldığında ise home tuşuna basıldığı anda hata alınıyor.)
3- Home tuşuna basın.

Ana sayfadayken ses dışardan gelmeye başlıyor, ta ki müzik programına geri dönene ya da başka bir program açana kadar. Açtığınızda ses tekrar kulaklığa dönüyor. Ana sayfadayken bildirim ekranını aşağı çekseniz dahi ses kulaklığa yöneliyor tekrar. İşlemci modlarıyla durumun bir alakası olacağını sanmıyorum. Çünkü değiştirmedim.
 
lafactorial

lafactorial

Üye
1- Müzik programını açın. (Apollo'dan deneyemedim; mümkünse Spotify, Deezer, Fizy gibi müzik programlarından deneyin.)
2- Kulaklığı takın. (İlk iki adımın sırasını değiştirdiğinizde ses hiç kulaklıktan gelmiyor. Bu sırayla yapıldığında ise home tuşuna basıldığı anda hata alınıyor.)
3- Home tuşuna basın.

Ana sayfadayken ses dışardan gelmeye başlıyor, ta ki müzik programına geri dönene ya da başka bir program açana kadar. Açtığınızda ses tekrar kulaklığa dönüyor. Ana sayfadayken bildirim ekranını aşağı çekseniz dahi ses kulaklığa yöneliyor tekrar. İşlemci modlarıyla durumun bir alakası olacağını sanmıyorum. Çünkü değiştirmedim.
Az önce denedim lpa aktifken sorun oluyo fakat lpa kapalıyken bir sorun yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: melodileriyakar ve sir mordred

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
999
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt