sir mordred
Üye
Evet sms gitmiyor 2 kere temiz kurulum yaptım ama aynı sorun oldu şebeke hatası da var kapat aç yapıyorum telefonu 1 kere arıyor başka yok tekrar kapat aç 1 kere arama yaptırıyor
bazen sms gönderilemiyor bunuda hata listesine ekleyebiliriz sanırsam diğer olaya gelirsek bilmiyorum şuana kadar arama yapma/almada sorun yoktu bende ama tam olarak hatanın nasıl oluştuğunu adım adım açıklayabilirmisin? galiba şöyle
-telefonu yeniden başlat
-birini ara ve konuş
-daha sonra 2.kişiyi arama yapmaya çalışınca arama yapılmıyor
böylemi?

