Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

sir mordred

sir mordred

Üye
Evet sms gitmiyor 2 kere temiz kurulum yaptım ama aynı sorun oldu şebeke hatası da var kapat aç yapıyorum telefonu 1 kere arıyor başka yok tekrar kapat aç 1 kere arama yaptırıyor

bazen sms gönderilemiyor bunuda hata listesine ekleyebiliriz sanırsam diğer olaya gelirsek bilmiyorum şuana kadar arama yapma/almada sorun yoktu bende ama tam olarak hatanın nasıl oluştuğunu adım adım açıklayabilirmisin? galiba şöyle
-telefonu yeniden başlat
-birini ara ve konuş
-daha sonra 2.kişiyi arama yapmaya çalışınca arama yapılmıyor

böylemi?
 


themotto

themotto

Üye
Hmm anladım yinede sağol bilgilendirme için bu arada bu hatayla ilgili logları topladım şöyle bir baktım aşağıdaki hata nedeniyle kaynaklanıyor galiba hata:
W/AudioTrack( 511): AUDIO_OUTPUT_FLAG_FAST denied by client due to mismatching sample rate (48000 vs 44100) mp3'lerin oynatma hızları uyuşmuyor(48 kpbs diğeri 44 kpbs)1 hata daha buldum galiba hata şu bazen sms gönderilmiyor

Saf cm11 kullanan ve yoğun şekilde sms kullanan arkadaşlar onaylayabilirlermi?

Teşekkürler
Ben onaylıyorum ilk kurduğum gün de söylemiştim hatta bunu. Şebeke olarak ifade etmiştim sadece genel olarak. 1 aramadan sonra kapatıp açmadan düzelmiyor. Sms çok yoğun kullanan biriyim. Ve belirli bir mesajlaşmadan sonra mesajlar iletilmemeye başlıyor. ( size gönderilenler de gelmiyor) ayrıca siz kimseyi arayamıyorsunuz ama sizi arayanlar için telefon çalıyor görünüyor onlara (yani aslında hat çekiyor. Size arayarak ulaşabiliniyor meşgul çalmıyor ama telefonda görünmüyor birşey) Sonrada komple gidiyor yeniden başlatmak gerekiyor.
Evet sms gitmiyor 2 kere temiz kurulum yaptım ama aynı sorun oldu şebeke hatası da var kapat aç yapıyorum telefonu 1 kere arıyor başka yok tekrar kapat aç 1 kere arama yaptırıyor
bende 2-3 kere temiz kurulum yaptım sorun aynı

ps:inşallah çabuk bir hotfix gelir yoksa kullanılmaz bu rom
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Ben onaylıyorum ilk kurduğum gün de söylemiştim hatta bunu. Şebeke olarak ifade etmiştim sadece genel olarak. 1 aramadan sonra kapatıp açmadan düzelmiyor. Sms çok yoğun kullanan biriyim. Ve belirli bir mesajlaşmadan sonra mesajlar iletilmemeye başlıyor. ( size gönderilenler de gelmiyor) ayrıca siz kimseyi arayamıyorsunuz ama sizi arayanlar için telefon çalıyor görünüyor onlara (yani aslında hat çekiyor. Size arayarak ulaşabiliniyor meşgul çalmıyor ama telefonda görünmüyor birşey) Sonrada komple gidiyor yeniden başlatmak gerekiyor.

bende 2-3 kere temiz kurulum yaptım sorun aynı

ps:inşallah çabuk bir hotfix gelir yoksa kullanılmaz bu rom

Şuan tekrar denedim arama yapma ve almada sorun yok(arka arkaya 6 defa başarılı bir şekilde arama yaptım ve 4 kere tersine arama yaptım(diğer telefondan kendi telefonuma) hiçbirinde sorun yoktu) ama sms'de evet sorun var(belirli bir sms gönderdikten sonra sms gönderilemiyor)
 
stackbyte

stackbyte

Üye
evet Oğuzhan aynen dediğin gibi oluyor 2 kişiyi telefonu kapatmadan aramıyor.Sürekli konuşma yapan biriyim işim gereği ilk gün yoktu ikinci gün başladı üçüncü günde ne arama yaptı ne mesaj gönderdi.hemen olmuyor zaten sürekli konuşma yaparsanız bir süre sonra kasma yapmaya başlıyor ve sonunda da hiç aramıyor kapat aç yap öyle oluyor
 
sir mordred

sir mordred

Üye
evet Oğuzhan aynen dediğin gibi oluyor 2 kişiyi telefonu kapatmadan aramıyor.Sürekli konuşma yapan biriyim işim gereği ilk gün yoktu ikinci gün başladı üçüncü günde ne arama yaptı ne mesaj gönderdi.hemen olmuyor zaten sürekli konuşma yaparsanız bir süre sonra kasma yapmaya başlıyor ve sonunda da hiç aramıyor kapat aç yap öyle oluyor

Arama yapmada ve almada herhangi bir sıkıntıyla karşılaşmadım ama sms'de hemfikiriz
evet Oğuzhan aynen dediğin gibi oluyor 2 kişiyi telefonu kapatmadan aramıyor.Sürekli konuşma yapan biriyim işim gereği ilk gün yoktu ikinci gün başladı üçüncü günde ne arama yaptı ne mesaj gönderdi.hemen olmuyor zaten sürekli konuşma yaparsanız bir süre sonra kasma yapmaya başlıyor ve sonunda da hiç aramıyor kapat aç yap öyle oluyor

Sorun tam olarak ne?

Sorun 1.kişiyi aradıktan sonra 2.kişiyi arayamamak mı yoksa herhangi biriyle arama yaparken telefon kasıyor ve sonra konuşma kesiliyor bir dahada arayamıyorum sorun bumu yoksa?
 
stackbyte

stackbyte

Üye
Hayır 1. kişiyi aradıktan sonra 2. kişiyi telefonu kapatmadan açmadan arayamıyorsun.Bu sorundan önce de arama yapmaya çalışırken kasma yapıyordu ekrana geç düşüyordu arama ekranı olay budur
 
themotto

themotto

Üye
Üstat şebeke yoğun kullanılınca oluyor. Mesela ben yoğun şekilde sms kullandığımda bir süre sonra bu sorun oluyor ( sms ler gitmiyor arama yapılmıyor) ama diyelim ki telefon kapatıp açtım 1-2 arama yaptım. yada 1-2 sms attım sıkıntı olmuyor

ard arda 2 arama yapmayı deneyecem şimdi bakalım sorun olacak mı
Hayır 1. kişiyi aradıktan sonra 2. kişiyi telefonu kapatmadan açmadan arayamıyorsun.Bu sorundan önce de arama yapmaya çalışırken kasma yapıyordu ekrana geç düşüyordu arama ekranı olay budur
dostum denedim sorun olmuyor ard arda arayınca. SAdece şebekeyi yoğun kullandığında ( yani uzun süreli konuştuğunda yada çok mesajlaştığında) sıkıntı oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
sir mordred

sir mordred

Üye
Hayır 1. kişiyi aradıktan sonra 2. kişiyi telefonu kapatmadan açmadan arayamıyorsun.Bu sorundan önce de arama yapmaya çalışırken kasma yapıyordu ekrana geç düşüyordu arama ekranı olay budur

Üstat şebeke yoğun kullanılınca oluyor. Mesela ben yoğun şekilde sms kullandığımda bir süre sonra bu sorun oluyor ( sms ler gitmiyor arama yapılmıyor) ama diyelim ki telefon kapatıp açtım 1-2 arama yaptım. yada 1-2 sms attım sıkıntı olmuyor

ard arda 2 arama yapmayı deneyecem şimdi bakalım sorun olacak mı
dostum denedim sorun olmuyor ard arda arayınca. SAdece şebekeyi yoğun kullandığında ( yani uzun süreli konuştuğunda yada çok mesajlaştığında) sıkıntı oluyor

Bende art arda 3 arama yapıcam ve her arama 5 dakikalık görüşme şeklinde olacak bakalım sorun varmı?
Üstat şebeke yoğun kullanılınca oluyor. Mesela ben yoğun şekilde sms kullandığımda bir süre sonra bu sorun oluyor ( sms ler gitmiyor arama yapılmıyor) ama diyelim ki telefon kapatıp açtım 1-2 arama yaptım. yada 1-2 sms attım sıkıntı olmuyor

ard arda 2 arama yapmayı deneyecem şimdi bakalım sorun olacak mı
dostum denedim sorun olmuyor ard arda arayınca. SAdece şebekeyi yoğun kullandığında ( yani uzun süreli konuştuğunda yada çok mesajlaştığında) sıkıntı oluyor

Kesinlikle ard arda arama yapmakta yada almakta sorun yok ama themotto dediğini deneyeceğim(bir önceki mesajımdaki testi yapacam) bakalım hata varmı
 
stackbyte

stackbyte

Üye
bakın gündüz bir sürü arama yaptım sıkıntı yok konuşma süreleri uzun veya kısaydı gece başladı sorun mesajlar gitmedi sonra arama yapayım dedim aramadı kapattım telefonu açtım aradı tekrar arama yap dedim yine yok ard arda arama ile ilgili sıkıntılı bir sorun değil bu yanlış yönelme olmasın baştan benimde bir sorun yoktu 10 numara rom gerçekten ama şebeke hatası mevcuttur sabah daha sık aramalarda olmayıp gece neden olsun ?
 
themotto

themotto

Üye
bakın gündüz bir sürü arama yaptım sıkıntı yok konuşma süreleri uzun veya kısaydı gece başladı sorun mesajlar gitmedi sonra arama yapayım dedim aramadı kapattım telefonu açtım aradı tekrar arama yap dedim yine yok ard arda arama ile ilgili sıkıntılı bir sorun değil bu yanlış yönelme olmasın baştan benimde bir sorun yoktu 10 numara rom gerçekten ama şebeke hatası mevcuttur sabah daha sık aramalarda olmayıp gece neden olsun ?
Aynen bende de ilk kurulumda sorun yoktu ertesi gün başladı Arama ve sms sorunu.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
bakın gündüz bir sürü arama yaptım sıkıntı yok konuşma süreleri uzun veya kısaydı gece başladı sorun mesajlar gitmedi sonra arama yapayım dedim aramadı kapattım telefonu açtım aradı tekrar arama yap dedim yine yok ard arda arama ile ilgili sıkıntılı bir sorun değil bu yanlış yönelme olmasın baştan benimde bir sorun yoktu 10 numara rom gerçekten ama şebeke hatası mevcuttur sabah daha sık aramalarda olmayıp gece neden olsun ?

Sms alma/gönderme ve arama yapma/alma romun aynı kısmından yönetilir(RIL) dolayısıyla sms gönderilmesine ne tür bir olay sorun oluyorsa aynı olay arama yapma ve almalardada sorun oluşturmalı bu yüzden sms bağlantı hatası çôzülürse arama sorunları ile karşılaşan arkadaşların sorunlarıda otomatikman çözülmüş olacak. hata onaylandı listeye eklenebilir: Bazen sms alma ve gönderme gerçekleştirilemiyorArkadaşlar lpa sorununu deneyebilecek varmı?

Şöyle:
-build.propu açın
-lpa.decode ve lpa.stagefright satırlarını bulun
-satırların sonundaki false'ları silin yerlerine true yazın
-build.propu kaydedin ve çıkın
-telefonu yeniden başlatın
-apollo'dan müzik dinlemeye çalışın
 
themotto

themotto

Üye
@sir mordred
Kontroller için teşekkürler üstat. İnş kısa zamanda çözülür bunlar :)
 
sir mordred

sir mordred

Üye
@sir mordred
Kontroller için teşekkürler üstat. İnş kısa zamanda çözülür bunlar :)

İnşallah kardeşim

Ayrıca bir önceki mesajımda belirttiğim testi yaparmısın bakalım sonuç ne olacak?Sms problemi gerçekten büyük bir sorun günlük kullanımı ciddi şekilde olumsuz yönde etkiliyor. Mesela gönderdiğim 10 sms'den 6'sı başarılı şekilde gidiyor 4'ü ise "gönderiliyor" yazısında kalıyor ve sonra ileti gönderilemedi türünden bir hatayla karşılaşıyorum bakalım arco inşallah hotfix yayımlar
 
genco15

genco15

Üye
Sir bi sorum olcak google asistani nasil kullanabilirim aradim ama mesaj cok oldugu icin bulamadim
 
stackbyte

stackbyte

Üye
Sms problemi yüzünden cm10 ' a döndüm bir an önce düzelmesi gerek gerçekten günlük kullanım için sıkıntı
 
lafactorial

lafactorial

Üye
Sms problemi gerçekten büyük bir sorun günlük kullanımı ciddi şekilde olumsuz yönde etkiliyor. Mesela gönderdiğim 10 sms'den 6'sı başarılı şekilde gidiyor 4'ü ise "gönderiliyor" yazısında kalıyor ve sonra ileti gönderilemedi türünden bir hatayla karşılaşıyorum bakalım arco inşallah hotfix yayımlar

sir mordred uzun mesajlarda mı sıkıntı oluyo hatayı nasıl üretebiliriz bende bir sıkıntı yok gibi
 
sir mordred

sir mordred

Üye
sir mordred uzun mesajlarda mı sıkıntı oluyo hatayı nasıl üretebiliriz bende bir sıkıntı yok gibi

Mesela kardeşim aynı anda 2 kişiye mesaj göndermeyi dene(çoklu mesaj) bende olmuyor sürekli gönderiliyor diyor ama Bi türlü gönderilemiyor daha sonrada ileti gönderilemedi diyor hatta bazen tekli mesaj göndermeye çalışınca bile gönderilemiyor ayrıca şunuda belirteyim kardeşim bu hata her zaman meydana gelmiyor ve hatayla karşılaşınca çözüm için telefonu yeniden başlatmaktan başkada çözüm yok gibi duruyo
 
  • Beğen
Tepkiler: lafactorial
lafactorial

lafactorial

Üye
Mesela kardeşim aynı anda 2 kişiye mesaj göndermeyi dene(çoklu mesaj) bende olmuyor sürekli gönderiliyor diyor ama Bi türlü gönderilemiyor daha sonrada ileti gönderilemedi diyor hatta bazen tekli mesaj göndermeye çalışınca bile gönderilemiyor ayrıca şunuda belirteyim kardeşim bu hata her zaman meydana gelmiyor ve hatayla karşılaşınca çözüm için telefonu yeniden başlatmaktan başkada çözüm yok gibi duruyo

Anladım sağol
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
genco15

genco15

Üye
Pa gaps yüklü hocam
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
1K
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt