Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

sir mordred

sir mordred

Üye


genco15

genco15

Üye
Google asistan sectim ama sag sol cekiyorum birsey olmuyor
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Bu arada 2 kisiye ayni anda sms gonderebiliyorum ama kendi duzenledigim romda :)
 

scope_123

Üye
Bende bu sms sorunu yuzunden silmek zorunda kaldim. Bir dahaki versiyon kisa zamanda gelebilir kritik bir hata oldugu icin. Eger iki ay kadar bir zaman alacaksa vay halimize.
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Bende bu sms sorunu yuzunden silmek zorunda kaldim. Bir dahaki versiyon kisa zamanda gelebilir kritik bir hata oldugu icin. Eger iki ay kadar bir zaman alacaksa vay halimize.
Problem yok benim duzenledigim su anda kullandigim romda ama saf cm11 de denemedim
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Saf kullanıyordum diğer arkadaşlar gibi bende sms te hatayla karşılaştım.
Cok enterasan deneme amacli iki kisiye mesaj gondereyim dedim hatayi test etmek icin gonderdi sorun yadamadim ama tabi saf cm degil bendeki s4 kendi duzenledigim rom
 

scope_123

Üye
Cok enterasan deneme amacli iki kisiye mesaj gondereyim dedim hatayi test etmek icin gonderdi sorun yadamadim ama tabi saf cm degil bendeki s4 kendi duzenledigim rom
s4 dedin de aklıma geldi. google play marketteki s4 launcher ları denedim ücretli olanları fakat nedense bildirim geldiğince (facebook a ) 1 yazmıyor ama mesaj geldiğinde 1 yazıyor turuncu baloncukta. onda var onda yok. Ayrıca sarj ikonu değişmiyor bu bir tek cm11 de oluyor
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
S4 luncher markette yok sadece tema var apex ve go launcherin temalari var bildirim alamaman nirmal
 

scope_123

Üye
theme işte. mesaj uygulamasına bildirim geliyor face e gelmiyor ilginç..
 
genco15

genco15

Üye
Sir dostum neyi yanlış yapuorum anlamadim bi türlü olmadi
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Bu arada 2 kisiye ayni anda sms gonderebiliyorum ama kendi duzenledigim romda :)

Saf cm11'dede gönderilebiliyor ama işte bazen sms ne tekli ne de çoklu hiçbir şekilde gitmiyor. O yüzden hata bazen oluşuyor bazen oluşmuyor hatayla karşılaşmak için çok yoğun sms kullanmayı dene
Sir dostum neyi yanlış yapuorum anlamadim bi türlü olmadi

Ana ekrandayken ekrana uzun bas ve ayarlara gir ordan google now sürgüsünü çekerek aktifleştirmeyi dene
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Anladim o sekilde denemedim
 
genco15

genco15

Üye
Dili ingilizce yapıp asıtanı aktıfleştirip tekrar turkce yaptım oldu bırde nasıl komut verecegımı cozsem :D
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Dili ingilizce yapıp asıtanı aktıfleştirip tekrar turkce yaptım oldu bırde nasıl komut verecegımı cozsem :D

Evet lafactorial'ın dediği gibi ok google demen yeterli ama asistan ayarlarından hotword detection(sesli komut) seçmen lazım
 
mrw0w

mrw0w

Üye
Arkadaşlar mesajlar ve rehber neden yok cm11 de nasıl yapıcaz yardımcı olurmusunuz
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
1K
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt