Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar



stackbyte

stackbyte

Üye
telefon yeniden doğdu sanki bu güncelleme ile
 

bursam16

Üye
Arkadaşlar nerden ve nasıl güncelliyeceğim anlatın biriniz ?
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Arkadaşlar nerden ve nasıl güncelliyeceğim anlatın biriniz ?

rom kurmayı bilmiyorsun gibi görünüyor o yüzden baştan yazıcam:

-cwm recovery 6.0.4.5 versiyonunu telefonuna kur
-daha sonra rom dosyasını ve gapps dosyasını indir ve harici sd kartına at
-recovery'den ilk önce temizlik işlemlerini yap(wipe'ler ve format'lar) daha sonra romu yükle bu kadar
 
  • Beğen
Tepkiler: bursam16

emrah166

Üye
Gapps 05.01.14 u mu kullancaz
 

bursam16

Üye
Romu indiriyorum ama kurulmuyor cvm den ? Yani 7 kb bişi iniyor zaten hemn iniyor rom dosyası .
 

WMuharremW

Üye
Kardeşler cwm 6.0.4.5 zip şeklinde indirdim icinde .img dosyasi var onu nasil kuracagiz? Acil!
 

abluka1993

Üye
En yeni romu indirip yukledim. Telefonu yeniden baslatinca 97 uygulama optimize edildi. Ama ben guncellemede hicbir yenilik goremedim. Sorun bende mi?
 

emrah166

Üye
Sizce pa gapps mi yoksa 05.01.14 olan gapps mi?
 
themotto

themotto

Üye
Telefonun şebeke çekimi , arama ve sms gönderme konusunda benden başka hata alan yok mu ?
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Telefonun şebeke çekimi , arama ve sms gönderme konusunda benden başka hata alan yok mu ?

1 gündür kullanıyorum
ama dediğin gibi bir sorunla
karşılaşmadım (sürekli mobil veri kullanıyorum sorun yok gibi ayrıca 2 gelen arama aldım ve 4 mesaj yine sorun yoktu)
 
stackbyte

stackbyte

Üye
Telefonun şebeke çekimi , arama ve sms gönderme konusunda benden başka hata alan yok mu ?

benim de bir kere öyle oldu sorunlu olmuştu yazılım tekrar atınca düzelmişti tekrar dene istersen yüklemeyiOğuzhan GPS denedin mi hiç sıkıntı var mı ?
 
themotto

themotto

Üye
1 gündür kullanıyorum
ama dediğin gibi bir sorunla
karşılaşmadım (sürekli mobil veri kullanıyorum sorun yok gibi ayrıca 2 gelen arama aldım ve 4 mesaj yine sorun yoktu)
mobil veri ve wifi de sorun yok sadece şebeke birden sıfıra düşüyor. Sonra arama yada sms gönderimi yapmamaya başlıyor reset atana kadar.
benim de bir kere öyle oldu sorunlu olmuştu yazılım tekrar atınca düzelmişti tekrar dene istersen yüklemeyiOğuzhan GPS denedin mi hiç sıkıntı var mı ?
tekrar yükledim şimdi. Hiç bir ayara dokunmadım sadece dahili bellek olarak hafıza kartını gösterdim okadar. Şuan bir sorun yok gibi.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
benim de bir kere öyle oldu sorunlu olmuştu yazılım tekrar atınca düzelmişti tekrar dene istersen yüklemeyiOğuzhan GPS denedin mi hiç sıkıntı var mı ?

Herşey çalışması gerektiği gibi çalışıyor sorun yok :)
 
stackbyte

stackbyte

Üye
ben de sıkıntı oldu xda da olmuş bir kişi de sanırım o yüzden sordum tekrar kurayım olmazsa bende odin ile ilk yazılım atayım sonra kurayım öyle deneyim bir de alt sürüm ne kullanıyorsun sen Türkiye rom mu ?
 
sir mordred

sir mordred

Üye
ben de sıkıntı oldu xda da olmuş bir kişi de sanırım o yüzden sordum tekrar kurayım olmazsa bende odin ile ilk yazılım atayım sonra kurayım öyle deneyim bir de alt sürüm ne kullanıyorsun sen Türkiye rom mu ?

Evet.
 

WMuharremW

Üye
Kardeslerim ben romu kurdum artyi de aktif ettim ancak appsaverdaki yedek uygulamalarin apksine tikliyorum yukleme basliyor bekliyorum bekliyorum oyle kaliyor
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
998
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt