o da çok zorKaldırır ama symbian'ı kırmak lazım ki android kurasın.
ya şu telefonu bi hackleyemedim daha nasıl kullanacağımı anlayamadımannanın son versiyonu var millet neler yapıo ben yaya kaldım

kardeşim güncellemekten bahsetmiyorum telefona artık unsigned uygulamaları yüklemek istiyorumsymbian kullanımı çok kolay. Güncelleme de öyle.
Tak kabloyu güncelle![]()

kardeşim güncellemekten bahsetmiyorum telefona artık unsigned uygulamaları yüklemek istiyorum![]()
standart şartlarda yetiyor ama madem bu da elimde bulunuyor en ince detayına kadar kullanayım demi?bişey soracam. SII yetmiyor mu???
standart şartlarda yetiyor ama madem bu da elimde bulunuyor en ince detayına kadar kullanayım demi?

SII'yi en incesine kadar kullanmayı dene![]()
g.te geldi aşkımız ikimizde şaşkınız c6-01 açılmıyor vatana millete hayırlı olsun

neden ben ya ee şimdi nörecem

