C6-01 Cfw'de olmasını istedikleriniz.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
erdgnblt

erdgnblt

Üye
Shazamı silmezsen çok güzel olur.
 


Symbianize

Symbianize

Üye
2 ay önce çıktı belle ne çabuk sıkıldınız be :D
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
Cfw kullanmak sıkılmak değil ki. :)
 

aspereas

Üye
808 in tema efektlerini koyarsan çok iyi olur
 
doctorrr

doctorrr

Üye
belcodaki tema efektleri şahane :oke:
 
cyber

cyber

Üye
belco nun efekti aminking değil mi forumda var o
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
konu güncellendi. yapılacaklar arttırıldı.

---------- Eklendi @ 23:23:40 ---------- Yazıldı @ 23:23:00 ----------

[>>ELECKTRA<<];4692151' Alıntı:
belco nun efekti aminking değil mi forumda var o
Tamam onları eklerim
 
doctorrr

doctorrr

Üye
ya şimdi efekt hem görsel olarak tatmin edecek hemde hızlı olacak belco2 cfw deki efektte her ikiside var :)
 

sinerler

Üye
kamera modu kesinlikle olsun.
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
kamera modu kesinlikle olsun.
​Eklenecek.

---------- Eklendi @ 16:13:12 ---------- Yazıldı @ 16:12:26 ----------

Olmasını istediğiniz modları yazarsaniz. Eklerim.

---------- Eklendi @ 16:14:46 ---------- Yazıldı @ 16:13:12 ----------

yapılacaklar güncellendi.
 
maxiser

maxiser

Üye
Yapılacaklar güzel hazırlanmış ben ekliyecek birşey bulamadım ama şunu söylemek istiyorum.belle orginal tema kalmalı.birde hafıza kartı simgesi olmasa daha iyi olur.inşallah güzel bir cfw olur.iyi çalışmalar.kolay gelsin.
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
Yapılacaklar güzel hazırlanmış ben ekliyecek birşey bulamadım ama şunu söylemek istiyorum.belle orginal tema kalmalı.birde hafıza kartı simgesi olmasa daha iyi olur.inşallah güzel bir cfw olur.iyi çalışmalar.kolay gelsin.
Çalışmalarim bitti zaten. En geç yarın Symbian^3 Modifiye FW bölümünden indirirsiniz

---------- Eklendi @ 17:06:24 ---------- Yazıldı @ 17:00:12 ----------

yukarıda yazan özelliklerle Test surumu yaptım paketliyorum deniyecem. paylasırım sonra.

---------- Eklendi @ 18:02:17 ---------- Yazıldı @ 17:06:24 ----------

Yazılım stabil oldu. Calısıyor Sosyal ağlar cıkarıldı.

---------- Eklendi @ 18:09:03 ---------- Yazıldı @ 18:02:17 ----------

isteyen sis olarak yükler
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
on numara oldu test sürüm. resımleri yarın koyucam.
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
yukarıda yazılan özelliklerle deneniyor... TEST!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt