C6-01 Cfw'de olmasını istedikleriniz.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
appstop veya ramblow uda gömersin dimi usta
AppStop eklerim.

rica ederim, ııı sonra klasör içine klasör açma ekleyebilirsin istersen dosyasını verebilirim :)
Sağol. PM ile gönderirsen sevinirim.


---------- Eklendi @ 22:04:05 ---------- Yazıldı @ 22:01:36 ----------

dolby ses sistemi eklensin. Şu kameranın açılma süresinide kısaltma gibi bişey olabilirmi? Önemli bi anda donuyo kalıyo deliriyorum... Tarayıcı html5 olsun.
Dolby Headphone modu eklenecek.
Kameraya bakarim.
Yeni tarayıcıda eklenecek.



---------- Eklendi @ 22:06:48 ---------- Yazıldı @ 22:04:05 ----------

​konu güncellendi yapılacaklar eklendi.
 


cukuleaks

Üye
mp3 kesme programınıda göm bence.
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
Kişisel uygulamaları kişi kendisi yüklemeli yanlışmıyım arkadaşlar? Herkeze hitab eden bir şeydir CFW.
 

cukuleaks

Üye
Kişisel uygulamaları kendiniz yüklemelisiniz bence. Kesinlikle gömmek istiyorsaniz sizin indirdiğiniz dosyalara gömmenize yardımcı olurum.

yok o biraz genel program bence.androidde varda zil sesi yapmak için çok gerekli bence herkes kullanır o açıdan söyledim.
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
O zaman anketle karar verebiliriz.
 

cukuleaks

Üye
Olabilir ama ben söyliyim . O program telefonla gelmesi gerekipte gelmeyen bi program sayılır. Mesela müzik çalar kendiliğinden var. Mp3 kesmede en az onun kadat genel ve gerekli bişey. Tabi karar senib ;)
 
ANIL

ANIL

Admin
ziz sesi demişken yazılımın içinde kimsenin kullanmayacağı sesler var onları kaldırabilirsin
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
ziz sesi demişken yazılımın içinde kimsenin kullanmayacağı sesler var onları kaldırabilirsin
Evet. temizleyeceğim onlarıda. Email tonları mesaj tonları Nokia tune müziğini bırakabilirim.

---------- Eklendi @ 22:18:13 ---------- Yazıldı @ 22:17:44 ----------

Olabilir ama ben söyliyim . O program telefonla gelmesi gerekipte gelmeyen bi program sayılır. Mesela müzik çalar kendiliğinden var. Mp3 kesmede en az onun kadat genel ve gerekli bişey. Tabi karar senib ;)
kararlaştırırız daha yarın yayınlamacağım ya. ;)
 

cukuleaks

Üye
email tonları kalsın :)
 
ANIL

ANIL

Admin
seslerde 12345 şeklinde olanlardan mutlaka bırak bir tane hata verebiliyor
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
Onları bırakacağım. Nokia tune mesaj ların hepsi email hepsi harıç diyerleri.
 

cukuleaks

Üye
mesajlar bölümüde aynı kalsın ha.
Video düzenleyiciyle foto düzenleyici gömülü olacak demi?
 
idevlez

idevlez

Üye
kulaklık sesini maximum yapın
 

cukuleaks

Üye
rom patcherın içinde kırmızı led kapatmada olsun.
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
SilentOne

SilentOne

Üye
açılış orjinal olsun maps 2.0 ı koy bide
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
c6-01 cfw si yapacağın için sana yardım da bulunabilirim.

Örnek: fvl sorununu düzeltmen için son sürüm qt gömmen gerek veya annadaki 4.7 4.8 de codec hatası var
örnek: rofs rofs3 rofs vb. boyut sınırını kaldırıp rom kapasitesini dolduracak kadar boyutta cfw oluşturabilirsin (bunu belki biliyorsundur)
örnek: Türkçeleştirme gereken kısımları my names MaxiPDA

tavsiyem hep orjinal de kal ek olarak uygulama ekleme birinin beğendiği uygulamayı başkası beğenmeyebilir kişiye özel cfw yapmıyorsun genel e hitap ettiğin için bu şart dediğin gibi fp1 den nokianın bütün eklemelerini (müzik çalar web vb) eklersen süper olur. ek olarak gömeceksen sadece cfw ve genel widgetler z ile alakalı olmayan widgetleri bırak kullanıcılar eklesin.

Bana kalsa fw den qt müzik çalar web haritalar flash java gibi ana uygulamalarıda çıkarırırım sade mi sade bir cfw yapardım. Çok saçma gibi durabilir. ama gelecekte bunlar yapılacak. bu çıkarılan uygulamaları sis haline toplayıp flashtan sonra yüklenebilir hale getirip öyle cfw ye ek olarak sunmak isterdim bunun güzel yanı yeni müzik çalar mı çıktı zaten sonradan kurduğmuz için c den uygulama kurar gibi sil yeni müzik çaları yükle defalarca cfw yapmanın mantığı yok. belle s^3 birinci nesil için son ana güncelleme fp1 gelir mi bilinmiyor gelse bile fazla bir değişiklik olacağı kesin değil elimizde ana sistem aynı kalcaktır buna ek olarak sadece saydığım uygulamaları eklebilme şansımız olacaktır. herşey c ye yüklemek c de boş hafızayı azaltabilir de zaten ortalama 300küsür mb hep boş bu dediğim uygulamarın tutacağı en fazla 50 mb en azından hep son sürüm uygulama kullanacağız.
 
Febris

Febris

Üye
    Konu Sahibi
c6-01 cfw si yapacağın için sana yardım da bulunabilirim.

Örnek: fvl sorununu düzeltmen için son sürüm qt gömmen gerek veya annadaki 4.7 4.8 de codec hatası var
örnek: rofs rofs3 rofs vb. boyut sınırını kaldırıp rom kapasitesini dolduracak kadar boyutta cfw oluşturabilirsin (bunu belki biliyorsundur)
örnek: Türkçeleştirme gereken kısımları my names MaxiPDA

tavsiyem hep orjinal de kal ek olarak uygulama ekleme birinin beğendiği uygulamayı başkası beğenmeyebilir kişiye özel cfw yapmıyorsun genel e hitap ettiğin için bu şart dediğin gibi fp1 den nokianın bütün eklemelerini (müzik çalar web vb) eklersen süper olur. ek olarak gömeceksen sadece cfw ve genel widgetler z ile alakalı olmayan widgetleri bırak kullanıcılar eklesin.

Bana kalsa fw den qt müzik çalar web haritalar flash java gibi ana uygulamalarıda çıkarırırım sade mi sade bir cfw yapardım. Çok saçma gibi durabilir. ama gelecekte bunlar yapılacak. bu çıkarılan uygulamaları sis haline toplayıp flashtan sonra yüklenebilir hale getirip öyle cfw ye ek olarak sunmak isterdim bunun güzel yanı yeni müzik çalar mı çıktı zaten sonradan kurduğmuz için c den uygulama kurar gibi sil yeni müzik çaları yükle defalarca cfw yapmanın mantığı yok. belle s^3 birinci nesil için son ana güncelleme fp1 gelir mi bilinmiyor gelse bile fazla bir değişiklik olacağı kesin değil elimizde ana sistem aynı kalcaktır buna ek olarak sadece saydığım uygulamaları eklebilme şansımız olacaktır. herşey c ye yüklemek c de boş hafızayı azaltabilir de zaten ortalama 300küsür mb hep boş bu dediğim uygulamarın tutacağı en fazla 50 mb en azından hep son sürüm uygulama kullanacağız.

mantıklı:oke: cok uğrasmk lazım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt