Bu Kurban Bayramında

Sponsorlu Bağlantılar

Anil-D

Anil-D

Üye
:hmmm seçim senin
 


theeternal

theeternal

Üye
s3 mini alıcaksan pişman olmassın ben şu anda s3 mini aldım süper 3sn de 20 foto cekme vb daha iyi özellikler falan var her oyunu acıyor gta vice city oynuyom :D gmd sorunlu diyorlar ama seçim senin :)
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
%75 s3 alabilirim
 

thebancally

Üye
s3 mini çöp. ufacık ekran,leş çözünürlük,dandik ekran kartı,işlemci,root bilmiyorsan 4 gb hafıza yetersiz gelir hafıza kartına uygulama yükleyemezsin.Discovery 4.7 " ekran hd çözünürlük IPS panel,4 çekirdek işlemci,ekran kartı s3 ünki ile benzer performansda,root bilmesen bile telefondaki ayar sayesinde hafıza kartına uygulama yükleyebiliyorsun.Discovery e atıp tutanların üslubuyla yazdım
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
rood ne ?

- - - Eklendi - - -



o kadar para biriktirdin mi:hmmm

bence de yazdığına göre gmd

kesin net annem tarlanın birini bana verdi diyorum o tarla zamanında 500 kilo fındık bile veriyor . Birde onu 6 7 tl den sattığımi duşün
 
theeternal

theeternal

Üye
rood ne ?

- - - Eklendi - - -



kesin net annem tarlanın birini bana verdi diyorum o tarla zamanında 500 kilo fındık bile veriyor . Birde onu 6 7 tl den sattığımi duşün
bak tavsiyem s3 mini ama alıcı sensın karar senın sonradan pısman olmayacagın bır cıhaz secmelısın
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
telefon alana kadar duşùnecem benim alacağım telefon sıkıntı yaratmayacak ben symbıan da cfw gibi şeylere duşgünüm yanı androıd de de rood gıbi şeylere merak sarabilırim bana böyle konular da sıkıntı yaratmacak keyif alabileceğim bir telefon olmasını istiyorum ben oyun pek fazla sevmem uygulama yüklemeyi severim müzik dinlerim arada 1.2 foto çekerim 7/24 maxıcepte takılırim şarj sıkıntısı olmamalı


ben bu konuyu tekrar mesaj yazacağın telefon alacağım zaman


- - - Eklendi - - -

he birde askERE Gıdene kadar dayanmali bundan sonra asla telefon değiştirme şansım yok bir dahaki seneye de tablet alacam
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
kardes s3 alacagına uzun omurlu de dıyosan ıphone 4s alabılırsen 2.el 5 al
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
ıphone sevmem hatta yeminim bile var bedava verseler almam :)
 
theeternal

theeternal

Üye
ıphone sevmem hatta yeminim bile var bedava verseler almam :)
s3 miniye ben root yaptım bide garanti bozmuyomuş one click rootu odin ile su anda bürsürü program falan yükledim telefon cokdaha güzel artık s3 miniyi öneririm karar senindir s3 mini gerçekten iyi
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
s3 miniye ben root yaptım bide garanti bozmuyomuş one click rootu odin ile su anda bürsürü program falan yükledim telefon cokdaha güzel artık s3 miniyi öneririm karar senindir s3 mini gerçekten iyi

inşallah alırım
470 tl param var beyler şuan telefonu 150 tl den satacam ve 620 tl oluyor ve 10 kilo kadar da fındık var satılacak 55 ile 65 Tl arasında bir miktar para alırım bir şekilde 700 tl para yapacam ama benım s3 mıni 700 tl ye almam gerek ve en ucuz hangi mağazada .
 
avcitalip

avcitalip

Üye
600'e discovery al s3'miniden iyidir benim gözümde :oke:
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
telefon yeni ve sorunları var o yüzden alasım yok
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
gmd sorunlu olmassa s3 mini den önce alacağım ilk telefon
 
TeknoŞizofren

TeknoŞizofren

Üye
GM Discovery'nin tek sorunu WiFi iyi çekmemesi onun haricinde fiyat/performans olarak en iyi cihazlardan biri.
 
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
GM Discovery'nin tek sorunu WiFi iyi çekmemesi onun haricinde fiyat/performans olarak en iyi cihazlardan biri.

kim demis bunu ya ? isteyene istesigi kadar ss atabilirim.Core 2 duolu laptopumun cektigi her yerde gmd de cekiyor.Mobilim suan ne kullaniyorsun göremiyorum ama kullanmadan sallamak cok kolay
 
TeknoŞizofren

TeknoŞizofren

Üye
kim demis bunu ya ? isteyene istesigi kadar ss atabilirim.Core 2 duolu laptopumun cektigi her yerde gmd de cekiyor.Mobilim suan ne kullaniyorsun göremiyorum ama kullanmadan sallamak cok kolay
Bilmiyorum valla öyle şikayet edenler var ama sıkıntı yoksa bilmem herkese aynı kalitede telefon vermezler şansınıza size sağlam mal gelmiş olabilir
 
theeternal

theeternal

Üye


Üst Alt