Bu Kurban Bayramında

Sponsorlu Bağlantılar

Anil-D

Anil-D

Üye
bayiye şuan gtmem imkansız bizim burdan bayi adapazarında
 


Anil-D

Anil-D

Üye
vatan
 
theeternal

theeternal

Üye
sen almıycanki telefonu :D biz sadece yer söylüyoruz bizim burdaki vatana gittim 799TL AMA HAFTASONLARI 749 TL YAPIYORUZ DEDİLER HER VATANDADA BOYLE HAFTASONLARI TÜM ÜRÜNLERDE İNDİRİM OLUYOR YANİ VATAN COMPUTERDE HAFTA SONLARI S3 MİNİ 749TL!

- - - Eklendi - - -

749TL S3 MİNİYE COK DEGIL BENCE VATANDAN HAFTASONLARI 749 TL YE ALSIN

- - - Eklendi - - -

fiyatı cok pahalı degıl anlıycagın :D
 
Anil-D

Anil-D

Üye
biliyom %25 indirim oluyor benim telefonum var zaten
 
Anil-D

Anil-D

Üye
neyse ben çıkmalıyım görüşmek ùzere :bye2:
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
ben bu 5800 satamadim diyelim s3 alanam bana 525 tl lık nasıl bir androıd telefon alabilirim geriye o zaman tek GMD kalıyor 600 tl ya ama 5800 alıcı buldum ama abım izin vermez ise 5800 satanam hadi 5800 sattın diyelim 675 para var ben daha fazlasıni bulamayabılirim yani bu da s3 mini alanam anlamıma geliyor ama almayıda o kadar çok istiyorum ki 2 el alsam ama 2 el lerede çok bulaşasım yok
 
Anil-D

Anil-D

Üye
biriktırmekten başka sansın yok
 
theeternal

theeternal

Üye
ben bu 5800 satamadim diyelim s3 alanam bana 525 tl lık nasıl bir androıd telefon alabilirim geriye o zaman tek GMD kalıyor 600 tl ya ama 5800 alıcı buldum ama abım izin vermez ise 5800 satanam hadi 5800 sattın diyelim 675 para var ben daha fazlasıni bulamayabılirim yani bu da s3 mini alanam anlamıma geliyor ama almayıda o kadar çok istiyorum ki 2 el alsam ama 2 el lerede çok bulaşasım yok
675 i 700 say 50tl cok fazla bi para degıl bence ıllakı bulursun :)

- - - Eklendi - - -

yani telefon için 675 i gözden cıkartana 50tl hiçbişey

- - - Eklendi - - -

5800 ü telefoncuya götür her turlu alırlar ben c5-03 ü sattım 150ye
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
onu da düşündüm belki abım izin vermez diye 17 0 satarım alıcıya dur bakalım bir
 
Anil-D

Anil-D

Üye
kaca veriyon 5800
 
Anil-D

Anil-D

Üye
kaça
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
170tl annem tarlanın birini bana verdi 4 5 çuval fındık çıkar bu ne demek 120 150 kilo fındık yaparım

150x7=1050 tl yapar yaşadım :)


- - - Eklendi - - -

tabi fındığın fiyatı düşmez ise birde oradan 150 kilo fındık çıkar ise
 
Anil-D

Anil-D

Üye
:hmmm iyi
 
theeternal

theeternal

Üye
170tl annem tarlanın birini bana verdi 4 5 çuval fındık çıkar bu ne demek 120 150 kilo fındık yaparım

150x7=1050 tl yapar yaşadım :)


- - - Eklendi - - -

tabi fındığın fiyatı düşmez ise birde oradan 150 kilo fındık çıkar ise
senin adına sevindim :) s3 mini mi alcaksın
 


Üst Alt