%75 s3 alabilirim

o kadar para biriktirdin mi
bence de yazdığına göre gmd
bak tavsiyem s3 mini ama alıcı sensın karar senın sonradan pısman olmayacagın bır cıhaz secmelısınrood ne ?
- - - Eklendi - - -
kesin net annem tarlanın birini bana verdi diyorum o tarla zamanında 500 kilo fındık bile veriyor . Birde onu 6 7 tl den sattığımi duşün
s3 miniye ben root yaptım bide garanti bozmuyomuş one click rootu odin ile su anda bürsürü program falan yükledim telefon cokdaha güzel artık s3 miniyi öneririm karar senindir s3 mini gerçekten iyiıphone sevmem hatta yeminim bile var bedava verseler almam![]()
s3 miniye ben root yaptım bide garanti bozmuyomuş one click rootu odin ile su anda bürsürü program falan yükledim telefon cokdaha güzel artık s3 miniyi öneririm karar senindir s3 mini gerçekten iyi
evet sorun cıkartıyor gmdnın bazı modellerıtelefon yeni ve sorunları var o yüzden alasım yok
GM Discovery'nin tek sorunu WiFi iyi çekmemesi onun haricinde fiyat/performans olarak en iyi cihazlardan biri.
Bilmiyorum valla öyle şikayet edenler var ama sıkıntı yoksa bilmem herkese aynı kalitede telefon vermezler şansınıza size sağlam mal gelmiş olabilirkim demis bunu ya ? isteyene istesigi kadar ss atabilirim.Core 2 duolu laptopumun cektigi her yerde gmd de cekiyor.Mobilim suan ne kullaniyorsun göremiyorum ama kullanmadan sallamak cok kolay
evet çoğu kişiyede ölü pixel geldiBilmiyorum valla öyle şikayet edenler var ama sıkıntı yoksa bilmem herkese aynı kalitede telefon vermezler şansınıza size sağlam mal gelmiş olabilir
