Tavsiye Başarı servis hk

Sponsorlu Bağlantılar

-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
    Konu Sahibi
Başarı servis hk
Arkadaşlar telefonu yarın servise vereceğim ekranda hava boşluğu olduğından dolayı ama 2 alternatif var birisi direk samsung un servis noktası mta diğeri ise 500 mü uzaktaki Başarı, internetten baktığımda başarı ile ilgili çok şikayet olduğunu gördüm bu konuda ne dersiniz bi fikriniz var mı ? Daha önce mta da da sorun yaşamıştım ama bu başarı hakkında yazılanlar kadar büyük birşey hiç olmadı bu konuda tavsiyeye ihtiyacım var. Telefona durduk yere masraf çıkarırlar vs bilen veya tecrübesi olan biri benimle paylaşırsa sevinirim
 


Wandeta

Wandeta

Üye
Afedersin hepsi aynı b...k verecegin yani telefona bakacak eleman önemli buda şans işi burası Türkiye
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: -Andromeda- ve CaptainPrice.
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
Arkadaş çok iyi özetlemiş :oke: (@Ağırman)
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
    Konu Sahibi
Öyleyse bi kere de başarı yı deniyim bakalım umarım aptallık edipte ekran hava boşluğuna sıvı teması falan demezler yemin ediyorum çıldırırım
Arkadaşlar ilk defa başıma gelecek daha doğrusu ihtimali var cihazda hiçbir şekilde sıvı teması falan yok ama olduda salak tekniker böyle birşey var dedi o zaman ne yapabilirim cihaz uçuyor mu yani ?
 
  • Beğen
Tepkiler: CaptainPrice.
Wandeta

Wandeta

Üye
Nasıl su aldıgını ve nasıl kullanıcı hatası oldugunu yani sebebını kagıda döktürüp dogru tüketici heyetine gideceksin
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl su aldıgını ve nasıl kullanıcı hatası oldugunu yani sebebını kagıda döktürüp dogru tüketici heyetine gideceksin
Telefonu teslim alayım mı peki yoksa kabul etmiyip serviste mi bırakayım
 
Wandeta

Wandeta

Üye
Almayın telefonu şahsen ben ugrasmadım hiç ama bir arkadaşım böyle yapmıştı sızde hiç birşeye imza atmayın kabul ettıgınıze daır ılk once genel merkezıde arayabılırsınız derdınızı anlatıp servıs sonucuna gore hareket etmeniz lazım
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
    Konu Sahibi
Ona da kılıfına göre birşey uydururlar neyse riske girmeden birkaç gün beklerim samsung servis e veririm birkaç gün geç alırım
 
bilisimler

bilisimler

Üye
Aynen hepsi aynı iş servise gittiyse kötü tabi bide 2 ay 3 ay bekleyin diyorlar işte o beklemeye hiç gelemem .
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
    Konu Sahibi
Cihazı servise bıraktım ama ekran stokları bitmiş samsung türkiyenin o yüzden baya uzun sürebilirmiş...
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
    Konu Sahibi
bilisimler

bilisimler

Üye
20 iş gününü geçer dedi adam geçerse değişim istersin daha iyi olur dediler. Yasal olarak kaç günde değişim istenebiliyor ?
Aynen benim bildiğimde 20 gün ama bu zaman içerisinde geçiçi telefon veriyolarmış bildiğim kadarıyla ama kesin bir bilgim yok yani siz ortalama bir ayı gözden çıkarın.
Benim lcd bozuldu 25 günde servisten zor geldi.
 
Wandeta

Wandeta

Üye
Telefon yapılsa dahi vazgeçtim diyerek 20 iş günü sonunda telefon paranıda alırsın
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
    Konu Sahibi
Telefon yapılsa dahi vazgeçtim diyerek 20 iş günü sonunda telefon paranıda alırsın
Firmalar genelde yıldırma politikası izliyor değişimlerde cihazı yeniletebildiğime şükretmem lazım eğer geçerse..
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
    Konu Sahibi
Not: bu yazacağım mesaj başarı ile alakalı değil Samsung un kendi servisi ile alakalıdır...

Bu gün canlı destekten takip kodum ile sorgulama yaptırdım bana cihaza ait istenilen parçanın servise geldiği ama onarımın benim isteğim ile iptal edildiği söylendi. Hemen servise gitim alel acele servisteki görevli bana böyle birşeyin olmadığını cihaza (ekran lekesi için giden cihaza!) kalibrasyon yapıldığını söylediler şaşırdım dedim ne kalibrasyonu bana canlı destekten parça istendi deniyor dedim kadın bana hayır sadece kalibrasyon yapılmış dedi telefon bi geldi her yanı (ekranın ) jelatin ile kaplı dedim madem kalibrasyon yapıldı neden ekranda jelatin var. Dedikleri şey şu " Arkadaşlar kalibrasyon yapınca arkadaşalr bazen jelatin takabiliyor çizilmesin diye" Aldım baktım telefonu ekrandaki leke yok gitmiş, var olan tüm çizikler ile beraber. Dahada ilginç yanı cihazı servise verirken teknisyen ekranında S6 Edge için Türkiyede ekran stoğu no stock olarak görünüyordu ve 20 günden önce gelmez deniyordu. Buda böyle çok saçma bir anı oldu. Acaba cihaza yan sanayi ekran taktılar da gizlemeye mi çalışıyorlar diye de düşünmüyor değilim...
 
bilisimler

bilisimler

Üye
Ben bu güne kadar garanti işine hiç güvenmem ama Allah muhtaç etmesin insan bazen muhtaç oluyor tabi yapacak birşey yok. Kardeş bence çalışıyorsa sorun yoksa hiç dert etme. Ama yinede iyi gelmiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Andromeda-
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
    Konu Sahibi
Ben bu güne kadar garanti işine hiç güvenmem ama Allah muhtaç etmesin insan bazen muhtaç oluyor tabi yapacak birşey yok. Kardeş bence çalışıyorsa sorun yoksa hiç dert etme. Ama yinede iyi gelmiş.
Süre olarak evet çok iyi kısa sürede geldi ama buda hayatıma böyle tuhaf bir anı olarak kaldı diyim ne diyim...
 
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
Not: bu yazacağım mesaj başarı ile alakalı değil Samsung un kendi servisi ile alakalıdır...

Bu gün canlı destekten takip kodum ile sorgulama yaptırdım bana cihaza ait istenilen parçanın servise geldiği ama onarımın benim isteğim ile iptal edildiği söylendi. Hemen servise gitim alel acele servisteki görevli bana böyle birşeyin olmadığını cihaza (ekran lekesi için giden cihaza!) kalibrasyon yapıldığını söylediler şaşırdım dedim ne kalibrasyonu bana canlı destekten parça istendi deniyor dedim kadın bana hayır sadece kalibrasyon yapılmış dedi telefon bi geldi her yanı (ekranın ) jelatin ile kaplı dedim madem kalibrasyon yapıldı neden ekranda jelatin var. Dedikleri şey şu " Arkadaşlar kalibrasyon yapınca arkadaşalr bazen jelatin takabiliyor çizilmesin diye" Aldım baktım telefonu ekrandaki leke yok gitmiş, var olan tüm çizikler ile beraber. Dahada ilginç yanı cihazı servise verirken teknisyen ekranında S6 Edge için Türkiyede ekran stoğu no stock olarak görünüyordu ve 20 günden önce gelmez deniyordu. Buda böyle çok saçma bir anı oldu. Acaba cihaza yan sanayi ekran taktılar da gizlemeye mi çalışıyorlar diye de düşünmüyor değilim...
:hmmm çok ilginç gerçekten. ben olsam deliririm herhalde :)
 
Wandeta

Wandeta

Üye
Not: bu yazacağım mesaj başarı ile alakalı değil Samsung un kendi servisi ile alakalıdır...

Bu gün canlı destekten takip kodum ile sorgulama yaptırdım bana cihaza ait istenilen parçanın servise geldiği ama onarımın benim isteğim ile iptal edildiği söylendi. Hemen servise gitim alel acele servisteki görevli bana böyle birşeyin olmadığını cihaza (ekran lekesi için giden cihaza!) kalibrasyon yapıldığını söylediler şaşırdım dedim ne kalibrasyonu bana canlı destekten parça istendi deniyor dedim kadın bana hayır sadece kalibrasyon yapılmış dedi telefon bi geldi her yanı (ekranın ) jelatin ile kaplı dedim madem kalibrasyon yapıldı neden ekranda jelatin var. Dedikleri şey şu " Arkadaşlar kalibrasyon yapınca arkadaşalr bazen jelatin takabiliyor çizilmesin diye" Aldım baktım telefonu ekrandaki leke yok gitmiş, var olan tüm çizikler ile beraber. Dahada ilginç yanı cihazı servise verirken teknisyen ekranında S6 Edge için Türkiyede ekran stoğu no stock olarak görünüyordu ve 20 günden önce gelmez deniyordu. Buda böyle çok saçma bir anı oldu. Acaba cihaza yan sanayi ekran taktılar da gizlemeye mi çalışıyorlar diye de düşünmüyor değilim...
Kalibrasyon kasıt ne yapmışlar bildiğim kalibrasyon ise kodu vardı onun onu giriyorsun kalibrasyon yapıyordu yanlış bilmiyorsam.

Diğer konudada saçmalamışlar birbirlerinden haberleri yok maalesef servis işi böyle türkiyede bunda suçluda Samsung kore deyil tamamen Türkiye içi sorumlu

Aynı olayıda Sony kol saati servisinde yaşadım üstelik tek servis, Sony Japon haberi bile yoktur dandik bir Türkiye ağı olduğunda

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Üst Alt