Bakarmısınız? [kitap okumak istiyorum)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

n73balikesir

Üye
    Konu Sahibi
Bakarmısınız? [kitap okumak istiyorum)
5800 için pdf uzatılı kitapalr indirdim E Ye kitap klasörü adı altında.
şimdi bu kitaparı nasıl açıp okuyacam bilemiyorum.yapmaya çalıştıklarımı anlatayım
-uygulamalar kısmında adobe pdf uygulaması var tıklıyorum lisans sözleşmesi istiyor ve kapanıyor
-smart office uygulamasını tıklıyorum kırmızı renk oluyor açılmıyor çok uzun süre sonra ekranın tefesinde bir ekran beliriyor bul kısmı var dosyayı yazıyorum bulmuyor.ve ekranı kilitliyor ekranın ortasına ediyor adeta iki paragraf çıkıyor attachment ve e açıyorum olmuyor kapatıyorum olmuyor.
-dorian uygulamasını açıyorum options seçeneği var alt menüde neyi seçsem kitaba e deki kita klaösrüne oradan kitapa ulaşmıyorum.
KİTAP OKUMAK İSTİYORUM....
 


Joker.

Joker.

Üye
nerden indirdin link versene
 

n73balikesir

Üye
    Konu Sahibi
bahsettiğin programı indirdim amaokuyamıyorum.programı çalıştırıyorum öyece kalıyor sonra bir süre sonra ekranın en üst kısmın tek sıra şeklinde çıkıyor teelfonun iyice ağırlaştırıyor bul kısmına tıklıyorum ama kafasına göre başka attementc gibi biryeri çıkıyor sonra lanet ediyorum kapatmasıda ayrı dert o da uzun sürüyor.
 
Atacan-

Atacan-

Üye
bahsettiğin programı indirdim amaokuyamıyorum.programı çalıştırıyorum öyece kalıyor sonra bir süre sonra ekranın en üst kısmın tek sıra şeklinde çıkıyor teelfonun iyice ağırlaştırıyor bul kısmına tıklıyorum ama kafasına göre başka attementc gibi biryeri çıkıyor sonra lanet ediyorum kapatmasıda ayrı dert o da uzun sürüyor.
[Picsel] Smart Office v1.08(0) S60v5/S^3 Signed [Resmi Türkçe]
Bu programda böyle bi sıkıntı hiç yaşamamıştım aksine çok hızlı ve kasma yapmıyordu..
Açtığın pdf uzantılı dosya boyutundan olabilirmi.
Başka pdf uzantılı dosyalardada mı aynı sıkıntıyı yaratıyor.
 
Süleyman

Süleyman

Üye
bahsettiğin programı indirdim amaokuyamıyorum.programı çalıştırıyorum öyece kalıyor sonra bir süre sonra ekranın en üst kısmın tek sıra şeklinde çıkıyor teelfonun iyice ağırlaştırıyor bul kısmına tıklıyorum ama kafasına göre başka attementc gibi biryeri çıkıyor sonra lanet ediyorum kapatmasıda ayrı dert o da uzun sürüyor.
Bende program çok hızlı ve hiçbir sorunu yok. Neden olduğu hakkında bir bilgim yok.
 

n73balikesir

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yardım edin bu smart office var.uygulamalrdan her ikonuna tıkladığımda açılmıyor kırmızı oluyor ikon ve telefonuda kilitliyor.sonra çok geç tek sıra olarak ekranın tepesinde gözüküyor arama yapmıyor.ne yapayım.
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
kitap okumak için benim sana tavsiyem albite reader adlı uygulamayı kullan forum da araştırıp bulabilirsin.indirdiğin kitablarin formatı txt olmalı
 

n73balikesir

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım şöyle bir sorunum var.kitap klasörümden istediğim kitabı tıklayınca kitabı adobe pdf programı ile açmaya çalışıyor ama lisan yok diye açmıyor ben bu adobeyi kaldıamadım nerede yüklü bu.unistalking de bulamadım.uygulamalarda gözüküyor.yani ayar kısmı olarak yüklediğim programı belirtmek istiyorum.
 

n73balikesir

Üye
    Konu Sahibi
atacan ellerini uzat öpücem.şu alttaki ekran güzelmiş tıkladım başka şey çıktı nasıl yaparım o ekranı.

- - - Eklendi - - -

atacan,smart office herkes şükranalrını sunuyor ben ikonu tıklayınca kırmızı oluyor ve donuyor telide kilitliyor.biri yazmış office hereşyi sildim ne güzelmiş diye ben office silsem kitap klasörümdfen pdf uzantılı kitabı tıklasam direk office smart ile açarmı yada ona nasıl ayarlarım x-plorerile açayım.
 
Atacan-

Atacan-

Üye
Öpme elimi boşver :D
Telefonumun ekran Görüntüsü o :D

Dediklerinden bir şey anlamadım...
Sendeki pdf uzantılı dosyaları Smart office açması lazım anlayamadım gitti.
Bence Sen en iyisi yedeklerini aldıktan Hafıza kartını biçimlendir sonrada Telefonuna Hard Format at .
Takılma donma yaşama.Sonrada kullandığın uygulamaları yükle Fazladan Kullanmadığın uygulamalarıda Yükleme


- - - Eklendi - - -

Anlayacağın Gereksiz uygulama yükleme boştan yere de Telefonu yorma.
 

n73balikesir

Üye
    Konu Sahibi
atacan,ve diğer arkdaşlar günaydın.hai bir söz vardır birşeyi çok istersen olmazmış diye beni inat ettim ya kitap okumaya olmuyor işte.ne dediyseniz yaptım indirdim yine olmuyor her kitap okuma programını kurdum lanet olsun yine açamadım.adobeyi kaldırdır dediğiniz programı kurdum buda lisan doldu diyor dedikleriniz yapıp ilerliyorum kabul etmiyor offfff yaaaaa.pdf formatındaki kitabımı nasıl açabilirim adım adım yazarmısınız kusura bakmayın yapamadım işte.tekrar kaldırmama gerekenleri kaldırayım siz link verin onu kurayım adım adım birlikte ilerliyeyim ve şu kitabı artık açayım.lütfen....

- - - Eklendi - - -

kitabı açıyorum quickoffice açılıyor adobe reader le 2,5 diyor çıkıyor deneme süresi doldu(lisans süresi doldu) diyor satın al diyor tıklıyorum kataloğ güncelleştirmesi için internete bağlancak diyor evet diyorum kataloğ oluşturuluyor diyor avea wap gprs ile internete bağlanıyorum ve hüsran kataloğ oluştulamadı ayarları kontrol edin ve tekrar deneyin diyor.
arakdaşlar şu smart office herkes hayran kalmış bendede var peki pdf.uzantılı kitabı açtığımda yine devreye girmiyor herkes kitaba tıklayınca smart office ile açıyor zaten diyor.lütfen adım adım yardım
 
Süleyman

Süleyman

Üye
yapacağın fazla birşey yok. Atacan hepsini söylemiş. Onları uygulasan yeterli. Bende bu programı kullanıyorum. Sorumsuz pdf formatındaki dosyaları açıyorum. Senin sorunun ne çözebilmiş değilim.

- - - Eklendi - - -

menüden smart office yi bul. Onu aç. Program içinden kitabının pdf uzantısını bul aç. Madem otomatik tanımıyor dosyaları sende böyle yapacaksın.
 

n73balikesir

Üye
    Konu Sahibi
menüden smart office buldum tıkladım kırmızı renk oluyor ve kilitleniyor açılmıyor telide donduruyor.sorun bu.bu arada kitap klasörümdeki kitapalrın çoğu açılıyor doç olanlar pdf olnlar açılmıyor.enteresan.vet arkaşlar sizler gerekli bilgisi sağolu paylaşıyorsunuz ama ben yapamıyorum.smart office çok kullanışlı diyorlar ama nedense bende çalışmıyor.aslında kitabı açınca çıksın istiyorum acaba aayarlarıdan yapılcak çünkü kitabı tıklayınca adobe qouickli ile açılıyor bazıları.

- - - Eklendi - - -

format atınca telimin hackı kalkacak değil mi?haiyle yeniden porgram yükleyince yüklenmiyecek hackıda ne zor yapmıştım...
 
Atacan-

Atacan-

Üye
menüden smart office buldum tıkladım kırmızı renk oluyor ve kilitleniyor açılmıyor telide donduruyor.sorun bu.bu arada kitap klasörümdeki kitapalrın çoğu açılıyor doç olanlar pdf olnlar açılmıyor.enteresan.vet arkaşlar sizler gerekli bilgisi sağolu paylaşıyorsunuz ama ben yapamıyorum.smart office çok kullanışlı diyorlar ama nedense bende çalışmıyor.aslında kitabı açınca çıksın istiyorum acaba aayarlarıdan yapılcak çünkü kitabı tıklayınca adobe qouickli ile açılıyor bazıları.

- - - Eklendi - - -

format atınca telimin hackı kalkacak değil mi?haiyle yeniden porgram yükleyince yüklenmiyecek hackıda ne zor yapmıştım...
3dk mı zor :D


http://www.maxicep.com/symbian-s60v...n-cihazlari-3-dakika-da-hacklemek-547695.html Buradaki konuya bak yap
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt